پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:03

متن پیام دبیر مراسم گرامیداشت شهدای حلبچه در پاوه

متن پیام دبیر مراسم گرامیداشت شهدای حلبچه در پاوه

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : دبیر اولین مراسم یادبود گرامیداشت شهدای حلبجه در پاوه سپاسنامه ای را به شرح ذیل منتشر نمود : بسم الله الرحمن الرحیم سپاس و ستایش سزاوار پروردگاری است که به انسان زبان و بیان بخشید تا واژه ها را بیاراید و دردها و آرزوهایش را فریاد نمایید. روزهای پایانی […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : دبیر اولین مراسم یادبود گرامیداشت شهدای حلبجه در پاوه سپاسنامه ای را به شرح ذیل منتشر نمود :

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس و ستایش سزاوار پروردگاری است که به انسان زبان و بیان بخشید تا واژه ها را بیاراید و دردها و آرزوهایش را فریاد نمایید.عدنان مرادی

روزهای پایانی سال ۱۳۶۶ خورشیدی تاریک ترین و شوم ترین روزها در تاریخ ملّتی است که همواره با همسایگان خود از در آشتی درآمده و پیامی جز آرامش و آسایش نداشته است، امّا کور دلی سیاه اندیش به باور از پای درآوردن شهری بر آنان بمب های شیمیایی بارانید و بهار آنان را به بیابانی سوت و کور بدل نمود. در اندیشه اش هرگز نمی گنجید که روزی ده ها و صدها و هزاران کیلومتر آنسوتر وجدان های بیدار به یاد این شهر و شهدای آن سروده ها و ترانه ها خواهند آفرید و یاد و خاطره این شهدا را فریاد خواهند زد.

در تاریخ ۱۸/۱۲/۹۴ با مراجعه به شورای اسلامی شهر درخواستی مبنی بر برپایی مراسمی با نام و یاد حلبجه و ۵۰۰۰ شهید آن ارائه گردید پیگیری های مجدانه رئیس محترم شورا و امور فرهنگی شورا در روز ۲۴/۱۲/۹۴ به ثمر نشست و مجوز برپایی این مراسم توسط شورای محترم تامین شهرستان به شورا ابلاغ گردید کمتر از ۳۰ ساعت تا شروع برپایی این مراسم مانده بود. فراخوان شرکت، دعوت از شاعران، نویسندگان و فعالان فرهنگی، آماده سازی سالن، بروشور و بنر و … مشکلاتی بود که با یاری خداوند یکی پس از دیگری به انجام رسید، که رهاورد آن مراسمی بود با آماده شدن بیش از ۳۵۰ نفر که علاوه بر گنجایش سالن ده ها نفر ایستاده ما را همراهی می نمودند.

با همراهی گرانمایه ریاست محترم شورای فرهنگ عمومی شهرستان جناب حاج ماموستا قادری، جناب آقای فرماندار، و اعضای محترم شورای تامین شهرستان و نیز همکاری گرانسنگ شورای محترم شهر،  شهردار محترم، رئیس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای دکتر محمودی این مراسم به بار نشست.

بدون تردید چه پیش از آغاز مراسم و چه پس از پایان آن همراهی سایت های پاوه پرس، سلام پاوه، د‌نگ نوریاو، هزار ماسوله،  و خبرنگار کورد پرس جناب آقای خالدی زاد در پوشش خبری و تهیه عکس و گزارش یکی از ارکان موفقیت و استقبال از این مراسم گرامیداشت  بود.

بجاست از تلاشهای مجدانه دوستان هنرمندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی آقایان بیژن مرادی، طیفور حاتمی، سیامک رحیمی و اعضای محترم آموزشگاه موسیقی ده‌نگ، نیز که در انتشار خبر در شبکه های اجتماعی و انتظامات سالن لحظه ای تنهایمان نگذاشتند کمال تشکر را بنمایم. تهیه مقدمات و آماده سازی و پوشش صوتی و تصویر سالن ارشاد را مدیون تلاش های پیگیرانه آقایان منصور ایوب زاده، فرزام لطفی و آوات رحیمی می دانم و از ایشان نیز سپاسگذارم.

اجرای ارزنده و ماندگار این مراسم را مدیون حضور تمام وقت هنرمند و نوازنده ارزنده جناب آقای پیمان حسن زاده از مرحله پیشنهاد تا اجرای و پایان مراسم می دانم. حضور هنرمندان آقایان فرهاد سلیمی، شهرام نادری، پدرام گلشنی و حضور آقای صدیق حسنی که با نوای ساز و آواز، گرمی بخش محفلمان بودند ستودنی است، یکی از مهمترین ارکان این مراسم سیستم صوتی آن بود که جا دارد از آقای آراس لطفی پور نیز تشکر نمایم.

از تمام شاعران، نویسندگان، مجری و بانیان و برگزار کنندگان که برای هر چه بهتر شدن این برنامه لحظه ای دریغ ننمودند و با ارائه اشعار، مقالات و داستان بر غنای برنامه افزودند و نیز از یکایک حاضران در سالن که از روستاها، بخش ها و شهرهای شهرستان در این مراسم حضور به هم رسانیدند کمال تشکر را دارم بی تردید بدون حضور گرم و صمیمی شما عزیزان این مهم میسر نمی شد. از پشتیبانی و همراهی تمامی کسانی که در فضای مجازی، حضوری و تلفنی حمایت خود را از این مراسم اعلام نمودند کمال تشکر را دارم.

سخن آخر اینکه تمام این برنامه و شعرهای آن را به شهدای حلبجه، نودشه و شهدای این مرز و بوم تقدیم می نمایم. این مراسم و نقاط قوت آن را حاصل حضور، پشتیبانی و شرکت شما بزرگواران می دانم. و نقاط ضعف و کمبود ها و کاستی ها را به دلیل کمبود زمان می پذیرم امید اینکه همشهریان، دوستان و تمامی کسانی که در این مراسم حضور داشته اند پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق ایمیل و یا حضوری جهت برگزاری بهتر در سال های آتی به اینجانب منتقل نمایند. Moradi_adnan@yahoo.com

این مراسم چراغی خواهد بود برای روشن شدن راهی که سال های بعد نیز ان را خواهیم پیمود در همین جا از تمام اساتید، شاعران و هنرمندانی که نتوانستیم از مطالب و اشعار آنان به دلیل کمبود زمان استفاده نماییم صمیمانه پوزش می طلبیم بدون تردید حضور این عزیزان بر غنای بیشتر برنامه می افزود.

با آرزوی سالی پر از شادمانی و شادکامی و نوروزی سرشار از بهروزی و پیروزی

 

عدنان مرادی

 دبیر اولین مراسم یادبود گرامیداشت شهدای حلبجه در پاوه

28 اسفند ماه 1394

یک پاسخ برای “متن پیام دبیر مراسم گرامیداشت شهدای حلبچه در پاوه

  • معلم ، دوست . در تاریخ اسفند 29, 1394 گفت:

    کاک عدنان گیان سلام ده سوویت و
    ته مامو وه شه وی سان وه ش بو
    به حق کاری وه فره فره گوره تان
    که رد یاخوا سه ربه رزی بی دی گرچی
    راکه مه بی …