ج 10 فروردین 1403 ساعت 19:29

فیلم سینمایی بادیگار در پاوه اکران می شود

فیلم سینمایی بادیگار در پاوه اکران می شود

به گزارش سلام پاوه:فیلم سینمایی بادیگارد با کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا همزمان با سینماهای سراسر کشور از روز دوشنبه 2 فروردین ماه لغایت 12 فروردین 95در دو سانس از ساعت17 و 21 در سالن ارشاد اسلامی پاوه به نمایش در خواهد آمد. فواد توفیقی مدیر سینما فرهنگ پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:داستان و خلاصه […]

به گزارش سلام پاوه:فیلم سینمایی بادیگارد با کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا همزمان با سینماهای سراسر کشور از روز دوشنبه 2 فروردین ماه لغایت 12 فروردین 95در دو سانس از ساعت17 و 21 در سالن ارشاد اسلامی پاوه به نمایش در خواهد آمد.1394111108353268070047710

فواد توفیقی مدیر سینما فرهنگ پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:داستان و خلاصه این فیلم سینمایی«بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد…
چرا اینقدر دیر اومدی؟
مأموریت بودم
شغلت چیه؟تو حفاظتم؟نگهبانی؟
محافظمآهان پس بادیگاردی……….

وی افزود:فیلم بادیگارد در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر در 6 رشته نامزد بود که موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد( پرویز پرستویی) شد وتوانست رتبه دوم آرای مردمی در بخش سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کند.

توفیقی گفت:فیلم سینمایی بادیگارد در مدت زمان 110 دقیقه و قالب فیلم: اجتماعی، سیاسی است به کارگردانی: ابراهیم حاتمی کیا و با تهيه کنندگی:احسان محمدحسنی تهیه شده است.

بازيگران این فیلم:
پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده، افسانه ناصری، سید احسان امانی،امیر محمدی ، علی گلبهاران، حامد شیخی هستند که در این فیلم نقش ایفا میکنند.

 

5 پاسخ برای “فیلم سینمایی بادیگار در پاوه اکران می شود

  • مستقل در تاریخ اسفند 29, 1394 گفت:

    سلام
    فیلمهایی که پخش شده جهت دار و از کارگردانان مورد حمایت ارگانهای خاص تا زمانی که مسئولین این شهر بخواهند همه چیز دولتی باشد موفقیتی حاصل نخواهد شد فرهنگ دولتی ،سینما دولتی و همه امکانات در دست دولت ،گویا رئیس ارشاد پاوه خیلی به فیلمهای مستقل و کارگردانان مستقل از سیستم حکومت علاقه و اعتقادی ندارند کمی بخود بیاید و ازهمه طیف فیلمها استفاده کنید باور کنید چنین سینمایی نباشد بهتر است یا به بخش خصوصی هم اجازه تاسیس سینما خارج از ساختمان ارشاد هم بدهید تا ببیند که اوضاع از چه قرار است .

    • سینمایی در تاریخ اسفند 29, 1394 گفت:

      من تاحدی در جریان امورات و برنامه های سینما فرهنگ پاوه قرار دارم فیلم اول که جامه دران بود و از فیلم های بوده که توانسته نظر منتقدان رو جلب کنه و جایزه دیپلم افتخار بخش نگاه نو رو از جشنواره فیلم فجر بگیره فیلم دوم محمد(ص) بود که پروفشترین فیلم سال 94 بود و جلوه های ویژه و صدابرداری ش فوق العاده بود و اتفاقاً مردم هم استقبال کردن در پاوه و برنامه آینده هم که فیلم بادیگارد که از فیلم های خوب امثال سینمای ایران هستش و در جشنواره امثال هم مورد استقبال مردم قرار گرفت.و با شناختی که از دست اندرکاران و بانیان سینمای پاوه دارم از مستقل بودن ،علاقه ودغدغه این افراد اطمینان دارم.قضاوت کردن سینمای پاوه و هرگونه پیش داوری در این مدت زمان کم درست نیست و باید از سینمای که نو پا بوده و در ابتدای راه است حمایت کنیم.

  • حامی سینما فرهنگ پاوه در تاریخ اسفند 28, 1394 گفت:

    من سه تا فیلمی که تا الان اکران شده رو رفتم و دیدم و این خیلی خوبه که فرصتی فراهم شده که در پاوه همزمان باشهرهای دیگه فیلم های اکران به روز سینمای ایران رو ببینیم . بلیت رو قبل از شروع هر سانس می شه تهیه کرد.

  • ناشناس در تاریخ اسفند 28, 1394 گفت:

    ببخشید از کجا می توان بلیت تهیه کرد؟

    • فرهاد صالحي در تاریخ اسفند 28, 1394 گفت:

      با سلام در محل سینما واقع در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه