ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 03:19

بيانيه شماره2 شهاب نادري منتخب دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي

بيانيه شماره2 شهاب نادري منتخب دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : شهاب نادری منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی بیانیه شماره 2 را به شرح ذیل در خصوص سند راهبردی اورامانات منتشر کرد: بسم الله الرّحمن الرّحیم مَنْ کانَ یُریدُ الْعِزَّهَ فَلِلَّهِ الْعِزَّهُ جَمیعاً إِلَیْهِ یَصْعَدُ الْکَلِمُ الطَّیِّبُ وَ الْعَمَلُ الصَّالِحُ یَرْفَعُهُ وَ الَّذینَ یَمْکُرُونَ السَّیِّئاتِ لَهُمْ عَذابٌ شَدیدٌ […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : شهاب نادری منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی بیانیه شماره 2 را به شرح ذیل در خصوص سند راهبردی اورامانات منتشر کرد:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

مَنْ کانَ یُریدُ الْعِزَّهَ فَلِلَّهِ الْعِزَّهُ جَمیعاً إِلَیْهِ یَصْعَدُ الْکَلِمُ الطَّیِّبُ وَ الْعَمَلُ الصَّالِحُ یَرْفَعُهُ وَ الَّذینَ یَمْکُرُونَ السَّیِّئاتِ لَهُمْ عَذابٌ شَدیدٌ وَ مَکْرُ أُولئِکَ هُوَ یَبُورُ( سوره مبارکه فاطر آیه ۱۰)

کسی که خواهان عزّت است باید از خدا بخواهد چرا که تمام عزّت برای خداست؛ سخنان پاکیزه به سوی او صعود می‌کند، و عمل صالح را بالا می‌برد؛ و آنها که نقشه‌های بد می‌کشند، عذاب سختی برای آنهاست و مکر و تلاش افسادگرانه آنان نابود می‌شود و به جایی نمی‌رسد.شهاب نادری پاوه

_____________________________________

مردم بزرگوار اورامانات امسال با حضور گسترده در انتخابات مجلس و رای قاطع خود بار خدمت به این دیار بر دوش بنده نهادند ، کسب بیش از 32 هزار رای نشان از اعتماد و جوان گرایی مردم است از این رو ضمن تقدیر و تشکر دوباره از مردم اورامانات در مطلبی کوتاه چند نکته را جهت پیشرفت این دوران برای دیارم اورامانات خدمتتان عرض می نمایم.
فراموش نخواهیم کرد که با رای بالا و اعتماد مردم وارد مجلس دهم شده ایم و می دانیم که فرصت بسیار کم است و زمان در حال حرکت که باید از این دوران بهترین استفاده را جهت توسعه اورامانات برد تا برای همیشه این دوران بعنوان یکی از دورانهای ماندگار اورامانات نام گیرد.

______________________________________

هدف اینجانب این است با ایجاد دفترمطالعات راهبردی و استراتژیک اورامانات امکان تبادل آرا و افکار درباره موضوعات متنوع و بسامان شدن آنها در قالب و چارچوبی شایسته میسر گردد. با مشورت وهم اندیشی با اهل فن و متخصص و حل و عقد به خدمتی عظیم و اخلاصی بی بدیل دست یابیم .

ازخبرگان و نخبگان و مدیران شهری استفاده کنیم و برشانه های تجربه و اندیشه ی آنها تکیه کنیم تا بی کرانه ها آینده را نظاره کنیم .شهاب نادری

با توجه به ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص ، با تجربه و اندیشمند، سند چشم اندازی برای اعتلای اورامانات تهیه کنیم تا نمونه ای خوب برای استان و دستمایه ای عالی برای مطالبات مردم باشد و همچنین نقشه راه و میثاق همه مدیران شود وهمگان برای تحقق آن از هیچ امری فرو گذار نکنند.

سند راهبردی اورامانات در پنج مولفه فرهنگ ،اجتماع ،اقتصاد ، امنیت و سیاست تدوین می گردد.

از ویژگی این سند می تواند این باشد که مدیران توانا را جذب ، مدیران ناتوان را دفع و ارزیابی و عملکرد را نیز برای همگان سهل و آسان نماید.و آینده ی روشن و واضحی از اورامانات ترسیم کند. برای رسیدن به این مقصود ازهمگان تمنای جَهد و جُهد می نمایم .

با ایجاد دفترمطالعات راهبردی و استراتژیک اورامانات امکان تبادل آرا و افکار درباره موضوعات متنوع و بسامان شدن آنها در قالب و چارچوبی شایسته میسر می گرد.
______________________________________

شرح وظايف مركز:

انجام تحقیقات علمی – کاربردی در زمینه‌ راهبرد (استراتژی) اورامانات .

طراحی طرح‌های کلان مربوط به تحقق راهبرد منطقه از طریق تدوین الگوها و اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت و پیشنهاد آن به نماینده و با تأیید ایشان، ارسال جهت مراجع تصمیم‌گیری ذی‌ربط.

مطالعات مستمر در عملکرد نهادهای اجرایی در چارچوب تحقق (استراتژی) راهبرد منطقه ای و ارائه پیشنهادهای راهبردی لازم.

برگزاری جلسات بحث و گفت‌وگو، همایش و کنفرانس جهت تبادل نظر در زمینه فعالیت‌های مرکز راجع‌به حوزه راهبرد منطقه ای .

دریافت اطلاعات موردنیاز و معتبر از ادارات ، نهادها و مراکز علمی و تحقیقی.

ایجاد مرکز اسناد و اطلاعات و کتابخانه جهت پشتیبانی از مأموریت‌های مرکز.

برقراری ارتباط با مراکز تحقیقاتی کشور در جهت استفاده از تجربیات و دستاوردهای آنان.

ارجاع طرح‌های مطالعاتی به مراکز و مؤسسات تحقیقات داخلی و استفاده از دستاوردهای این مطالعات و تحقیقات در راستای وظایف مرکز.

انتشار عمومی یا محدود نتایج تحقیقات انجام شده، به منظور ارتقای دانش و بینش راهبردی مدیریت منطقه ای و آگاهی‌های عمومی.

ارائه آموزش مدیریت استراتژیک و ایجاد ادبیات مشترک در موضوعات استراتژیک جهت مدیران.

اميد است با هم از سر صفا و صدق كمر همت ببنديم و لحظه اي از اين امر خطير فرو نگذاريم تا اوراماناتي آباد و توسعه يافته براي خود و سرزميني بهشتي براي آيندگان به جاي بگذاريم.

والسلام عليكم
فرزند اورامانات
شهاب نادري
١٣٩٤/١٢/٢٨

12 پاسخ برای “بيانيه شماره2 شهاب نادري منتخب دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي

  • بهروزبابایی در تاریخ شهریور 24, 1397 گفت:

    باسلام.این دفترکه جناب نادری میفرماینددرکجاواقع شده است.شماره هاییکه اعلام نودند درزمان انتخابات چراهیچوقت جواب نمیدن.بنده بعنوان نماینده تیم تحقیقاتی مینی سالن درکرمانشاه وبه خاصه اورامانات چراتا بحال موفق به زیارت جناب نادری نگشته ام .به قول خاله قزی شماجیب مارونزن دفتر راهبردی پیشکش.

  • ارکان صالحی در تاریخ شهریور 24, 1397 گفت:

    جناب نماینده برنامه های توسعه در کشور معطل مونده اند و پشتوانه اش هم بودجه کلان است حالا شما میخواهی برنامه توسعه ای با کدام بنیه و توان مالی پیش ببری.فک کنم موقع انتخابات است و تبلیغات.اگر نه شما اگر مشاوران منتخبتو نگاه کنی میبینی که حتی یکی شون دکتری تخصصی تو هیچ رشته ای ندارند و یا ادم های متخصص در هیچ زمینه ای نیستند.الان به نظر من اولویت کاری شما باید رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان باتوجه به شروع فصل سرما باید باشه و مردم را از گیر و گرفت بوروکراسی های اداری جهت گرفتن وام برای ساخت و ساز سرپناه حداقلی نجات دهی.دیگر اینکه فعلا برنامه های توسعه ای روی روستای نسمه داره پیاده میشه و به عبارتی ببینیم در مقیاس کوچک برنامه توسعه ای به کجا خواهد رسید و بعد بریم در سطح کلان اجرا کنیم.چون ما در اورامانات فعلن نسمه را داریم.

  • قدیم قلایی در تاریخ فروردین 1, 1395 گفت:

    جناب شهاب نادری معاونین اموزش وپرورش شهرستان روانسرکلهم اطراف منوچهری بودندبرشان دارید

  • امیر حاتمی در تاریخ اسفند 29, 1394 گفت:

    از ناشناس محترم که خود را ناشناش اعلام کرده وکسی هم نمی تواند آن را شناسایی کند استدعا دارم افرادی که به قول ایشان مشکل دارند ودرو بر آقای نادری را گرفته اند به صراحت اسامی انان را به مردم اعلام کنید

    • ناشناس در تاریخ فروردین 1, 1395 گفت:

      فعلا شما برید شکافی که بینتان افتاده ترمیم کنید (اگه ترمیم شود) ودست از تخریب همدیگه بر دارید . دیر یا زود برای آدم زیرکی همچون آقای نادری اگه تا الآن مشخص نشده باشه مشخص خواهد شود .که اهداف کسانی که دورو برش هستند چیه. اما چرا شما فوری جبهه گیری میکنید شما که اهل این جور کارا نیستید .شما تا الآن از کسی بد گویی نکرده اید ونه اهل گرفتن رانت هستید ونه خود یا بستگانتان توی رانت خواری واختلاس دست نداشته اید…..

      9

  • دلسوز - ک در تاریخ اسفند 29, 1394 گفت:

    آقای نادری ضمن سلام
    ازشما خواهشمندم:ببینیدکه نقش اون
    دفترنماینده درپاوه ظرف چهار سال چه
    بوده ، چکارکرده ، برای که کارکرده ، و
    کارش چه بوده واکنون کجا است .
    لذا این موارد هم لازم است پیگیری شده
    تا بعضی ها خیال نکنند که این مملکت بی
    صاحب است.وبدانند که قانون اسلامی در
    این نظام همان قرآن است که اساس اسلام
    میباشد.زیرا نمی شود ازش فرار کرد.

  • محمد عرفان صالحی در تاریخ اسفند 29, 1394 گفت:

    با سلام خدمت مدیریت محترم سایت و جناب آقای شهاب نادری نماینده منتخب مردم اورامانات.
    جناب آقای نادری ضمن عرض تبریک به مناسبت کسب رأی اعتماد مردم اورامانات خدمت شما، بنده به عنوان یکی از شهروندان اورامانات بسیار خرسندم که نماینده ی آتی منطقه با چنین دیدگاه وارد مجلس می شوند، امید آنکه بتوانید برنامه هایتان را با شیوه های منطبق بر علم و دانش روز پیش ببرید و برای منطقه ی اورامانات نوید بخش آینده ای بهتر باشید.

  • ناشناس در تاریخ اسفند 29, 1394 گفت:

    باعرض سلام خدمت جناب آقای نادری خواهشن برای اینکه بتوانی در انجام کارهایی که قصد انجام دادنشونو داری اول در صداقت افرادی که در نزدیک شما هستن وبرای خود شیرینی از دیگران بد گویی می کنند دوری کن وآنان که برای رانت خواری و سرپوش گذاشتن به اختلاسهای خود ونزدیکانشون نزدیک شما جمع شدن و می خواهند از روابط که شما دارید سوء استفاده کنن دوری جوی . تا اعتماد تمام مردم رو از همین ابتدا بدست آوری . زیرا به قول یکی از عزیزان 4سال دیگه نزدیک است.

  • نوسود در تاریخ اسفند 28, 1394 گفت:

    جناب نماینده لطفآمسیر پاوه به نوسود رو دریاب که خیلی خطرناک میباشد

  • ناشناس در تاریخ اسفند 28, 1394 گفت:

    با عرض سلام و احترام
    بطور کلی می توان جامعه را به دو شیوه راهبرد نمود شیوه نخست بهره بردن از شوراهای شهر و روستا و نهادهای مشورتی است و شیوه دوم استفاده از مرکز مطالعه ،پژوهش و برنامه ریزی برای رسیدن به توسعه ای پایدار است نمونه نخست از آن جوامع سنتی یا در حال گذار است که چندان کارآمد نخواهد بود و در نهایت به بوروکراسی اداری منتهی خواهد شد و نمونه دوم به شرط اجرای صحیح ضامن توسعه پایدار خواهد بود.
    آنچه در این بیانیه آمده است ترکیبی است از کدخدامنشی ومشورت از یک طرف و راهبرد و مطالعه از طرف دیگر که چندان مفهوم مشخصی ندارد در نهایت به نظر می رسد مقصود اصلی نه ایجاد مرکز مطالعه و پژوهش و برنامه ریزی بلکه ایجاد نهادهای جدید مشورتی است که بدون تردید منتهی به توسعه نخواهد شد .
    به درستی نمی دانم چند سال و چند قرن زمان نیاز داریم تا جامعه متوجه گردد نهادهای مشورتی و و شورایی و راهبرد آنها الگویی سنتی و ناکارآمد خوا
    هد بود و به یقین با شکست مواجه خواهد شد. امیدوارم نماینده منتخب از هم اکنون این راه خطا را متوقف نمایند هر چند رسیدن به این دور اندیشی به زمان زیادی نیاز دارد.
    با سپاس و احترام

  • شهروند در تاریخ اسفند 28, 1394 گفت:

    با سلام و احترام برای فرزند اورامان
    از اینکه جنابعالی مشتاق خدمت هستی شکی نیست و از اینکه دوست داری تمام اورامانات نمونه شود تردید نیست و تمام مطالبی را که در این مقاله مرقوم فرموده آید اگر یک دهم آن عملی شود (جز یک مورد که از یک دهم جدا است و آن هم عزل و نصب است که نماینده گان ادوار مختلف ای کار به نحو احسن انجام داده اند وشکی نیست جنابعالی هم اگر بخواهی می توانی در این مورد کار را انجام دهی )
    می توان گفت نماینده نمونه هستی بنده به عنوان یک نفر سن و سال گذشته به شما فرزند محترم پیشنهاد می کنم وقتی انشاالله وارد مجلس شدی چم وخم کار دستت آمد و اگر توانستی کاری انجام دهی آن موقع آن را رسانه ای کن و الا با تشکیل تشکل ها و انجمن ها کاری از پیش نمی رود و اینها نان و آب نمی شود درست است یک مدت مردم همیشه در صحنه سر گرم می شوند اما بالا خر نتیجه می خواهند و اگر نتیجه مثبت نباشد بیشتر ناراحت می شوند پس عجله نکن و حساب شده قدم بردار و اگر بخواهی خدمت کنی و طرفدار قدرت و ثروت نباشی و با عدالت رفتار کنی و وقتت را صرف خدمت کنی شکی نیست موفق هستی و صادقانه عرض می کنم اگر هم دستکاری کلاه مردم کنی زود همین 32 هزار نفر از شما روی بر می گرداند .به هر حال چون جنابعالی طالب هستی من این چند کلمه را عرض کردم و در پایان برای شما نماینده محترم آرزوی توفیق و سر بلندی را هم در پیشگاه باری تعالی و هم نزد مردم دارم.

  • رستمی تبار در تاریخ اسفند 28, 1394 گفت:

    سلام
    از احساس مسئولیت شما متشکریم
    اما ظاهرا در تهیه این اعلامیه تعریف توسعه پایدار نادیده گرفته شده است.« سند راهبردی اورامانات در پنج مولفه فرهنگ ،اجتماع ،اقتصاد ، امنیت و سیاست تدوین می گردد».
    تعریف توسعه پایدار از سه ستون مهم تشکیل شده است که محیط زیست , اقتصاد و جامعه است. و دارای 12 مولفه انسان, کودکان و نوجوانان, زنان( بدلیل اهمیت و تاثیر گذاری بر این این دو قشر تاکید شده است), محیط زیست, فرهنگ, آموزش, علم, اخلاق, امنیت و مشارکت است.
    به راستی این اعلامیه بدون محیط زیست که زیربنای حیات است و حفظ توازن و تعادل حیات با طبیعت, ابتر خواهد بود و چالشی نو برای دوستداران حوزه محیط زیست است.