ج 31 فروردین 1403 ساعت 12:20

طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی /کمپین نه به تصادفات جاده ای

طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی /کمپین نه به تصادفات جاده ای

به گزارش سلام پاوه : حسینی رییس هلال احمر پاوه خبر داد :طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر در شهرستان پاوه با حضور مسئولین افتتاح شد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : همزمان با سراسر کشور امروز پنج شنبه ۲۷/۱۲/۹۴ طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : حسینی رییس هلال احمر پاوه خبر داد :طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر در شهرستان پاوه با حضور مسئولین افتتاح شد .هلال احمر پاوه
به گزارش خبرنگار سلام پاوه : همزمان با سراسر کشور امروز پنج شنبه ۲۷/۱۲/۹۴ طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه با حضور مسئولین شهرستان و اعضای جمعیت هلال احمر افتتاح گردید .

در ابتدای مراسم مسعود حسینی رییس جمعیت هلال احمر پاوه ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین در کنار اعضای جوان و فعال جمعیت هلال احمر و تبریک سال نو گفت : در ایامی که همه هم میهنان به مسافرت و دید و بازدید می پردازند جوانان هلال احمر با حضور در پایگاه های سازمان جوانان در جاده ها و مبادی ورودی شهرها، به ایجاد آرامش و حس ایمنی برای مسافران کمک می کند.

حسینی افزود : امسال در طرح ایمنی و سلامت نوروزی در بهترین نقطه از شهر پاوه با مدیریت جمعیت هلال احمر و مشارکت و همکاری میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری پاوه به مسافرین نوروزی به استقبال مهمانان نوروزی و ارائه خدمات به این عزیزان خواهیم رفت و همچنین در این پست های نوروزی خدماتی از قبیل ارائه نقشه و برشور ، معرفی مناطق و اماکن دیدنی ، تفریحی و سیاحتی ، اماکن مذهبی ، تفرجگاه ها ، محل اسکان و … تست قند خون و کنترل فشارخون به مراجعین ارائه خواهد شد .

سید نجیب میرانی معاون فرماندار نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جمعیت هلال احمر و تبریک سال نو به ارائه گزارش اقدامات برنامه ریزی های صورتگرفته پرداخت.

گروه دف نوازی با هنرمندی نوجوانان عضو هلال احمر چند سرود همراه با دف نوازی اجرا گردید و کودکان عضو کانون غنچه های هلال احمر چند برنامه اجرا نمودند .

 هلال احمر پاوه (7) هلال احمر پاوه (2) هلال احمر پاوه (5) هلال احمر پاوه (6) هلال احمر پاوه (4) هلال احمر پاوه (3) هلال احمر پاوه (12) هلال احمر پاوه هلال احمر پاوه (14) هلال احمر پاوه (15) هلال احمر پاوه هلال احمر پاوه

تشکیل کمپین ” نه به تصادفات جاده ای ” از دیگر برنامه های امروز بود .

مسعود حسینی گفت : با توجه به آمار تصادفات و صدمات ناشی از آن خصوصاً در ایام نوروز امسال در سراسر ایران کمپینی تحت عنوان ” نه به تصادفات جاده ای ” تشکیل شده است که با استقبال خوبی روبه رو شده است .هلال احمر پاوه

در این کمپین آمده است : برای سلامتی خود و فرزندانم .. برای ننشستن اشک بر چشم عزیزانم .. برای سلامتی سایر هموطنانم قول می دهم در طول سفر کمربند ایمنی ام را ببندم .سرعت مجاز را رعایت نمایم . سبقت نادرست نگیرم . هنگام خستگی و خواب آلودگی توقف نموده و استراحت کنم حتی اگر ۱۰ کیلومتر تا مقصد باقی مانده باشد . یک ساعت دیرتر میرسم ولی خانواده ای را عزادار نمی کنم .

مسئولین ضمن تأیید موارد فوق الذکر با امضا طومار تهیه شده عضو این کمپین شدند .

مسعود حسینی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از ادارات عضو ستاد سفرهای نوروزی علی الخصوص شهرداری محترم ، اعضای شورای شهر و اداره برق افزودند : در طول روز اعضای جوان جمعیت هلال احمر و در طول شب اداره میراث فرهنگی در این پست به ارائه خدمات خواهند پرداخت .

عکس : طیفور حاتمی

http://www.salampaveh.ir/32291

هلال احمر پاوه (10) هلال احمر پاوه (11)

هلال احمر پاوه

یک پاسخ برای “طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی /کمپین نه به تصادفات جاده ای

  • آرش در تاریخ اسفند 29, 1394 گفت:

    کدوم تفرجگاه
    تفرجگاهی که باید در قبال رفتن به تفرجگاهی که شما میفرمایید کلی هزینه تعمیر ماشین بدن تا برگردن