پ 30 فروردین 1403 ساعت 17:10

مشكلات بازارچه ها و مرزنشينان پاوه با حضور مديركل امور مرزهاي وزارت كشور بررسي شد

مشكلات بازارچه ها و مرزنشينان پاوه با حضور مديركل امور مرزهاي وزارت كشور بررسي شد

به گزارش سلام پاوه : آخرين وضعيت بازارچه هاي مرزي، پاسگاه هاي و مرزنشينان شهرستان پاوه با حضور مجيد آقابابايي مديركل امور مرزها و مبارزه با قاچاق كالا و ارز وزارت كشور بررسي شد. به گزارش  سلام پاوه و به نقل ازروابط عمومي فرمانداري شهرستان پاوه اين هيات از بازارچه مرزي، بازارچه مرزي پيله وري […]

به گزارش سلام پاوه : آخرين وضعيت بازارچه هاي مرزي، پاسگاه هاي و مرزنشينان شهرستان پاوه با حضور مجيد آقابابايي مديركل امور مرزها و مبارزه با قاچاق كالا و ارز وزارت كشور بررسي شد.

به گزارش  سلام پاوه و به نقل ازروابط عمومي فرمانداري شهرستان پاوه اين هيات از بازارچه مرزي، بازارچه مرزي پيله وري شوشمي، بازارچه كوله بري، پاسگاه هاي مرزيمرز شوشمی شوشمي، سه راه شهدا و روستاي مرزي “هاني گرمله” پاوه بازديد كرد.
آقابابايي، هدف از اين بازديد را ساماندهي بازارچه هاي مرزي، بازديد و بررسي وضعيت پاسگاه هاي مرزي و رسيدگي به وضعيت و مشكلات معيشتي مرزنشينان عنوان كرد.
فرماندار پاوه هم با بيان اينكه اين شهرستان 84 كيلومتر مرز مشترك با عراق دارد، گفت: هم اكنون دو بازارچه مرزي پيله وري و كوله بري در اين شهرستان فعال است كه مرزنشينان، تجار و بازرگانان منطقه با صادرات و واردات كالا معيشت خود را تامين مي كنند.
“حسين خدرويسي” افزود: مردم غيور و مرزدار شهرستان پاوه در كنار نيروهاي نظامي، انتظامي و امنيتي در پاسداري از ميهن اسلاميمان همواره ثابت قدم بوده و هستند.
مرز شوشمی