چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 20:51

برگزاري جلسه هماهنگي برنامه هاي گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي

برگزاري جلسه هماهنگي برنامه هاي گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي

به گزارش سلام پاوه : جلسه هماهنگي برنامه هاي گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان پاوه با حضور اعضاء شورای اداری شهرستان در سالن فرمانداري برگزارشد . به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله :  در این جلسه صباح ولدبیگی بخشداری مرکزی پاوه در سخنانی ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب […]

به گزارش سلام پاوه : جلسه هماهنگي برنامه هاي گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان پاوه با حضور اعضاء شورای اداری شهرستان در سالن فرمانداري برگزارشد .

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله :  در این جلسه صباح ولدبیگی بخشداری مرکزی پاوه در سخنانی ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ، بر لزوم همکاری صباح ولدبیگیهرچه بیشتر ادارات و ارگانهای شهرستان با ستاد دهه فجر تأکید کرد.

بخشدار مرکزی پاوه حساسیت فضای امروز جهان را یاد آور شد و افزود : جشنهای دهه فجر امسال باید متفاوت تر از سالهای گذشته باشد .

وی ضمن دعوت از ادارات و ارگانهای مختلف برای حضور فعال در برنامه های این دهه افزود : اداراتی که پروژه یا طرحی برای افتتاح در این ایام دارند نسبت به پایان طرح ها اطمینان حاصل کنند بعد در برنامه های افتتاح گنجانده شوند .

رئیس دفتر امام جمعه پاوه نیز با اشاره به انقلابهای چند سال اخیر در خاورمیانه گفت: این انقلابها که هیچکدام سرانجام موفقی نداشتند سند بسیار بزرگی هستند برای شکوه و اقتدار انقلاب اسلامی ایران که بعداز 34 سال هر سال با ثبات تر از سال گذشته میشود.

مصلح قادری افزود : دهه فجر فرصت مناسبی است که انقلاب اسلامی بعنوان سر فصلی مهم از تاریخ برای ملت ما و همه آزادیخواهان و حق طلبان جهان تشریح و تبیین شود.

وی افزود : بیان خاطرات انقلابیون منطقه و همچنین قدرشناسی از زحمات کسانی که در انقلاب نقش داشته و امروز فراموش شده اند میتواند تأثیر زیادی از بازخوانی و تببین انقلاب اسلامی برای جوانان داشته باشد.

در ادامه این جلسه ادارت مختلف پیشنهادات خود را جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های دهه فجر اعلام و کمیته های مختلف ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل گردید.