ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:27

گزارش تصویری از اختتامیه کلاس تفسیر قرآن مسجد قبا در سال 1394

گزارش تصویری از اختتامیه کلاس تفسیر قرآن مسجد قبا در سال 1394

به گزارش سلام پاوه : شب گذشته 25 اسفند ماه 1394 اختتامیه کلاس تفسیر قرآن مسجد قبای پاوه در سال 1394 با حضور دوستدارن کلام وحی الهی  برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شب گذشته با حضور علاقمندان به کلام وحی کلاس تفسیر قرآن و اخلاق حاج ماموستا قادری که هر سه شنبه […]

به گزارش سلام پاوه : شب گذشته 25 اسفند ماه 1394 اختتامیه کلاس تفسیر قرآن مسجد قبای پاوه در سال 1394 با حضور دوستدارن کلام وحی الهی  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شب گذشته با حضور علاقمندان به کلام وحی کلاس تفسیر قرآن و اخلاق حاج ماموستا قادری که هر سه شنبه شب در مسجد قبای پاوه برگزار می شود در سال 1394 به پایان رسید.کلاس مسجد قباء

این کلاس که از سال 1384 شروع شده است پس از نزدیک به 10 سال فعالیت مستمر که باحضور اقشار مختلف جامعه به صورت ویژه برگزار می شود و شب گذشته با تجلیل از فعالان و خادمان این کلاسها با حضور علاقمندان و دوستدارن کلام نور ، اعضای شورای تامین و همچنین مسئول کانونهای مساجد استان کرمانشاه آقای صفری در سال 1394 به پایان رسید .

در این اختتامیه حاج ماموستا قادری ضمن تشکر از حضور مردم و مسئولین در این کلاس و تمامی کسانی که برای فعالیت مستمر این کلاس نقش داشته اند عنوان: کرد: ده سال است که چراغ مسجد قباء در چنین ساعاتی روشن است .

امام جمعه شهر پاوه با تاکید بر شکرگذاری به درگاه احدیت بخاطر برپایی این کلاس پر خیر و برکت افزودند: خداوندا لک الحمد و لک الشکر که به ما توفیق عطا فرموده ای از 1384 تا به این تاریخ در این مسجد به درس قرآن و حدیث و اخلاق و تاریخ مشغولیم .

حاج ماموستا قادری افزود : بدون تردید این توفیق در سایه لطف و حمایت و بزرگواری خداوند بوده لذا خاضعانه اعلام می کینم الهی خوشحال و شاکر و سپاسگزاریم که ما را به مسجد و قران و اخلاق و تاریخ و سیاست آشنا فرموده اید (لک الحمد یا الله و لک الثناء یا الله ).کلاس مسجد قباء

وی در پایان ضمن قدردانی و تشکر مجدد از حضور سبز محبان قران گفت : در خاتمه این جانب و اعضای کانون مسجد قباء از همه شما عزیزان محب قرآن که با حضور سبز خود در طول سال 1394 سبب منور کردن مسجد قباء و تنویر دلهای خود و باعث دلگرمی ما شده اید ممنو و سپاسگزارم . و سال نوتان پیروز و تمامی روزهای عمرتان نورز باد.

حاج ماموستا قادری از روحانیون محترم و فرهنگیان عزیز و طلبه های مخلص و پاسداران صابر و مسئولان وحدت خواه و اهالی پاک سرشت محله قباء و همه دوستانی که از دور و نزدیک از شهر پاوه و سایر شهرستان های و روستا ها و بخش های اورامانات در طول سال با ما بوده اند و در کلاس شرکت داشته اند ، قدرانی و تشکر کرد  و برای آنها و خانوداهایشان عزت و سلامتی را از خداوند قادر تقاضا نمود.

دراین مراسم صفری مسئول کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه که زیر نظر وزارت ارشاداسلامی می باشد به ایراد سخنان و اهداف و برنامه های این سازمان پرداخت و از بانیان کلاس هفتگی مسجد قبا تقدیر و تشکر کرد.

اجرای مولودی خوانی،شعر و پذیرایی و دعا و شکر گذاری به درگاه خداوند از جمله برنامه های آخرین کلاس هفتگی تفسیر و اخلاق و مسجد قبای پاوه بود.

در پایان جوایزی به رسم یادبود و قدردانی از تلاشگران و فعالان این کلاسها در طول سال و همچنین کسانی که درراستای کلاس به ارائه مقاله و پژوهش پرداخته اند و خادم مسجد قبا اهدا شد.

تصاویر تکمیلی

مسجد قباء کلاس مسجد قباء (53) کلاس مسجد قباء (57) کلاس مسجد قباء (56) کلاس مسجد قباء (51) کلاس مسجد قباء (54) کلاس مسجد قباء (55) کلاس مسجد قباء (50) کلاس مسجد قباء (49) کلاس مسجد قباء (47) کلاس مسجد قباء (46) کلاس مسجد قباء (45) کلاس مسجد قباء (34) کلاس مسجد قباء (33) کلاس مسجد قباء (32) کلاس مسجد قباء (26) کلاس مسجد قباء (27) کلاس مسجد قباء (31) کلاس مسجد قباء (28) کلاس مسجد قباء (29) کلاس مسجد قباء (30) کلاس مسجد قباء (25) کلاس مسجد قباء (24) کلاس مسجد قباء (23) کلاس مسجد قباء (22) کلاس مسجد قباء (21) کلاس مسجد قباء (16) کلاس مسجد قباء (17) کلاس مسجد قباء (18) کلاس مسجد قباء (19) کلاس مسجد قباء (20) کلاس مسجد قباء (11) کلاس مسجد قباء (12) کلاس مسجد قباء (13) کلاس مسجد قباء (14) کلاس مسجد قباء (15) کلاس مسجد قباء (10) کلاس مسجد قباء (9) کلاس مسجد قباء (8) کلاس مسجد قباء (7) کلاس مسجد قباء (6) کلاس مسجد قباء (1) کلاس مسجد قباء (2) کلاس مسجد قباء (3) کلاس مسجد قباء (4) کلاس مسجد قباء (5) کلاس مسجد قباء (58) کلاس مسجد قباء (41) کلاس مسجد قباء (42) کلاس مسجد قباء (43) کلاس مسجد قباء (44) کلاس مسجد قباء (40) کلاس مسجد قباء (39) کلاس مسجد قباء (38) کلاس مسجد قباء (37) کلاس مسجد قباء