پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:55

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه: شادی کنیم بدون آزار دیگران

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه: شادی کنیم بدون آزار دیگران

به گزارش سلام پاوه : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه در آستانه مراسم سنتی چهارشنبه سوری : رفتار های پرخطر را تفریح به حساب نیاوریم ،شادی کنیم بدون آزار دیگران . سرهنگ پرویز اسدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : هر ساله با فرا رسیدن فصل بهار ، روح تازه ای در […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه در آستانه مراسم سنتی چهارشنبه سوری : رفتار های پرخطر را تفریح به حساب نیاوریم ،شادی کنیم بدون آزار دیگران .سرهنگ اسدی

سرهنگ پرویز اسدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : هر ساله با فرا رسیدن فصل بهار ، روح تازه ای در کالبد زندگی دمیده شده و با ایجاد تحول در طبیعت و رویش گیاهان نوید زندگی نو همراه با طروات و نشاط را به ارمغان می آورد. .

وی افزود : لذا فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه ضمن تبریک ایام سال نو به شهروندان شهرستان پاوه با تاکید بر اینکه هرساله مراسم چهارشنبه آخر سال همزمان در نقاط مختلف کشور از جمله شهرستان پاوه برگزار می گردد که این مراسم از دیر باز برای افزایش شادی دربین مردم و به ویژه جوانان مرسوم بوده که در سال های اخیر از حالت طبیعی خارج شده و با ایجاد مزاحمت ، سلب آسایش شهروندان ، بروز خسارت های جبران ناپذیر و… همراه بوده که یکی از راه های کاهش سوانح و حوادث ، ابلاغ و انتشار پیام های ایمنی در راستای افزایش سطح آگاهی شهروندان  می باشد .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه  با تاکید به رعایت نکات و توصیه ها ایمنی در مورد چهارشنبه سوری اظهار داشت : امید است با توجه و عنایت ویژه به این پیامها و افزایش همکاری و تلاش مجدانه شهروندان ، فرماندهی انتظامی شهرستان پاوه را در راستای ارتقاء سلامت جامعه ، ایجاد نظم و آرامش و چهارشنبه سوری عاری از خطر و آسیب های  جدی را در پی داشته باشیم .

وی در پایان پیام ها و نکات ذیل را در جهت ایجاد نظم و آرامش و چهارشنبه سوری عاری از خطر بیان نمود.

  • رفتار های پرخطر را تفریح به حساب نیاوریم .
  • به هیجانی که حسرت در کمین آن است نزدیک نشویم.
  • بهار فصل امید و نشاط است نه پشیمانی و حسرت .
  • شادی کنیم بدون آزار دیگران.
  • هیچگاه سلامتی خود و خانواده تان را به آتش نسپارید.
  • آثار سوختگی می تواند سیمای دلنشین شما را غیر قابل تحمل کند.