پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:30

دو خبر از درخشش ورزشکاران شهرستان پاوه در مسابقات بین المللی کاراته

دو خبر از درخشش ورزشکاران شهرستان پاوه در مسابقات بین المللی کاراته

به گزارش سلام پاوه:خانم ادیبه بشارت در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین که در تاریخ 94/12/21  در شهر آستارا برگزار شد به مقام سوم رسید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: خانم ادیبه بشارت کارته کای بانه وره ایی در مسابقات بین المللی کیو کوشین  در وزن 50 در انفرادی مقام سوم را از ان خود کرد. خانم ادیبه […]

به گزارش سلام پاوه:خانم ادیبه بشارت در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین که در تاریخ 94/12/21  در شهر آستارا برگزار شد به مقام سوم رسید.کاراته بانه وره (2)

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: خانم ادیبه بشارت کارته کای بانه وره ایی در مسابقات بین المللی کیو کوشین  در وزن 50 در انفرادی مقام سوم را از ان خود کرد.

خانم ادیبه بشارت عضو تیم کیو کوشین کاراته غرب کشور است که در این مسابقات در مبارزه انفرادی به مقام سوم و در رده تیمی غرب کشور به مقام دوم دست پیدا کردند.
لازم به توضیح است که خانم بشارت اهل شهر بانه وره از توابع شهرستان پاوه می باشد.

مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته (جام صلح و دوستی) آقایان

مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته (جام صلح و دوستی) با حضور ۹تیم داخلی و خارجی ( ایران الف و ب- منتخب غرب کشور- آستارا- افغانستان- عراق- آذر بایجان و پاکستان) و با حضور آقای هانشی عزیزاف رییس جهانی سبک کیوکوشین کاراته در روز جمعه مورخ ۹۴/۱۲/۲۱ به میزبانی آستارا برگزار گردیدکاراته اقایان (2)

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: آقای یاسر سبحانی سرپرست تیم ملی کیوکوشین کاراته جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات ورزشکاران اعزامی شهرستان صاحب یک مدال طلا – یک نقره و ۳برنز شدند.

در پایان این مسابقات و در رده سنی نوجوانان امید صالحی از پاوه با سه پیروزی به فینال راه یافت و در مسابقه نهایی نیز حریف افغانی راشکست داد و به مدال طلا رسید
۲- ارشیا زارعی در رده سنی نونهالان با دو برد به فینال رسید و در فینال به حریف آذر بایجانی باخت و نقره گرفت.
۳- نیما فخر الدینی در رده سنی نوجوانان با دو برد و یک باخت به مدال برنز رسید
۴- عبدالله قادر پور در رده سنی بزرگسالان با یک برد و یک باخت به مدال برنز رسید
۶- ادیبه بشارت تنها بانوی نماینده شهرستان در این مسابقات با یک برد و یک باخت از دور مسابقات حذف شد
همچنین نوید عیدی بعنوان بهترین فایتر(جنگجو) فنی جواز حضور در مسابقات برون مرزی در خرداد آینده دربه دست آورد
شایان ذکر است آقای یاسر سبحانی بعنوان سرپرست تیم ملی ایران در این مسابقات حضور یافت که این موفقیت را به ایشان و جامعه ورزشی شهرستان تبریک می گوییم.

کاراته اقایان (3)

کاراته اقایان (1)

یک پاسخ برای “دو خبر از درخشش ورزشکاران شهرستان پاوه در مسابقات بین المللی کاراته

  • ناشناس در تاریخ اسفند 24, 1394 گفت:

    سلام
    ته بریک عه رض که رو .هزار ماشاالله