س 28 فروردین 1403 ساعت 13:31

مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی استان از منطقه باینگان بازدید نمودند

مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی استان از منطقه باینگان بازدید نمودند

به گزارش سلام پاوه:مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمانشاه روز چهارشنبه94/12/18 از آموزش و پرورش بخش باینگان بازدید نمودند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سلیمان محبی مدیر کل آموزش و پرورش استان و مرزبان نظری مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، از مدارس و ساختمان های بخش باینگان بازدید نمودند. مدیرکل آموزش و پرورش استان […]

به گزارش سلام پاوه:مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمانشاه روز چهارشنبه94/12/18 از آموزش و پرورش بخش باینگان بازدید نمودند.آموزش و پرورش باینگان (7)

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سلیمان محبی مدیر کل آموزش و پرورش استان و مرزبان نظری مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، از مدارس و ساختمان های بخش باینگان بازدید نمودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه: با حضور در دبیرستان کوثر بانه وره از کلاس مشاوره و آماده سازی دانش آموزان برای امتحانات نهایی نوبت دوم و آزمایشگاه و سایر واحدهای این آموزشگاه ، بازدید نمود و در حین گفتگویی کوتاه با دانش آموزان ، از میزان رضایت و تأثیر این کلاسها در آماده سازی آنان سوال پرسیدند.

در ادامه از روند فیزیکی سایر مدارس شهر بانه وره و زمین کانون شهید خادمیان بانه وره نیز بازدید نمود.  مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان هم ایشان را همراهی می نمودند.

حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان، ضمن خیرمقدم ، گزارشی از وضعیت مدارس منطقه ارائه داد و اظهار امیدواری کرد که فرهنگیان و دانش آموزان منطقه، در آینده ای نزدیک شاهد دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش باشد.

آموزش و پرورش باینگان (1)

آموزش و پرورش باینگان (3)

آموزش و پرورش باینگان (3)

آموزش و پرورش باینگان (6)

یک پاسخ برای “مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی استان از منطقه باینگان بازدید نمودند

  • هیژا در تاریخ فروردین 13, 1395 گفت:

    ای بابا، بخش باینگان نبوده یعنی از مناطق کل بخش باینگان که بازدید ننموده‌اند، به طور اخص از شهر بانه‌وره بازدید نمودند، لطفا اصلاح نمائید…
    سایت روابط عمومی منطقه باینگان از روی هر دلیلی که بوده نوشته از بخش باینگان بازدید شده، به جای اینکه بنویسه از شهر بانه‌وره بازدید شده، نمی‌دونم این‌ها چه مشکلی با نام بانه‌وره و دیگر روستاها دارند که هر اتفاقی بیافته فقط نام باینگان رو ذکر می‌کنند…