ج 31 فروردین 1403 ساعت 05:01

سفره سالم،هوای سالم،روحیه سالم برگزار شد/عکس

سفره سالم،هوای سالم،روحیه سالم برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:مراسم جالب توجه و زیبایی روز گذشته 19 اسفند ماه در دبستان تزکیه شمشیر با حضور دانش آموزان، اعضای انجمن اولیاء و مربیان و مربیان دبستان دخترانه با شعار سفره سالم،هوای سالم،روحیه سالم برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیردبستان دخترانه تزکیه شمشیر به اقدامات انجام شده جهت پیشرفت آموزش بهتر دانش آموزان […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم جالب توجه و زیبایی روز گذشته 19 اسفند ماه در دبستان تزکیه شمشیر با حضور دانش آموزان، اعضای انجمن اولیاء و مربیان و مربیان دبستان دخترانه با شعار سفره سالم،هوای سالم،روحیه سالم برگزار شد.دبستان دخترانه (2)

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیردبستان دخترانه تزکیه شمشیر به اقدامات انجام شده جهت پیشرفت آموزش بهتر دانش آموزان ازجمله:برگزاری کلاس های تقویتی، ارتباط مداوم با خانواده ها، تشویق دانش آموزان و…… اشاره کرد.

امیره صالحی در ادامه افزود:امروز به مناسبت تشویق دانش آموزان برتر و تلاشگر و همچنین اهدای هدایایی به مناسبت فرا رسیدن سال نو به دانش آموزان بی بضاعت و مستضعف و همچنین ایجاد فصای شاد و مفرح در محیط مدرسه  مراسمی با شعار سفره سالم،هوای سالم،روحیه سالم برگزار شد .

وی گفت : هدف از اجرای چنین برنامه هایی ایجاد فضایی مفرح شاد برای دانش آموزان در مدارس ، آشنایی با تغذیه سالم و تشویق و ترغیب دانش آموزان برای کسب علم و تلاش در تحصیل دانست.

در این مراسم آقای جلیل بهرامی رئیس انجمن اولباء ومربیان دبستان تزکیه شمشیرطی سخنانی از تلاش های بی وقفه خانم صالحی و همه معلمان تشکر کرد و افزود: امسال کوشیده ایم تمام سعی خود را جهت کمک به پیشرفت هرچه بیشتر مدرسه و دانش آموزان به عمل آوریم و این اقدام با همراهی  و همکاری همه مجموعه موفق خواهد بود.

همچنین در این جشن باشکوه دو تن از دانش آموزان با دکلمه شعر زیبای خود فضای شادی را به همه دانش اموزان هدیه دادند.

امیر ارسلان ظاهری از کارشناسان اداره آموزش و پرورش پاوه ضمن همراهی در جشن از عوامل آموزشگاه بخاطر خدمات خوب مربیان و معلمان مدرسه و تحمل فضای نامساعد مدرسه و بخاطر شوفاژ کشی و نقاشی مدرسه تشکر و قدر دانی کرد و روزهای شاد و زیبای بهاری را برای مجموعه آرزو کرد.

لازم به توضیح است که در این مراسم کودکان با آوردن غداهای سالم خانگی و مصرف میوه گامی در جهت تغذیه سالم و طبیعی برداشتند،همچنین با چیدن سفره های زیبا اما ساده و سالم در فضای مدرسه و ایجاد محبت و صمیمیت آموختند که چگونه در جوار هم و با  استفاده از غذای سالم میتوان در راه خوشبختی گام نهاد.

دبستان دخترانه تزکیه (6)

دبستان دخترانه تزکیه (5)

دبستان دخترانه تزکیه (7)

دبستان دخترانه (3)

دبستان دخترانه (3)

دبستان دخترانه تزکیه (9)

دبستان دخترانه (1)

دبستان دخترانه (7)

دبستان دخترانه (6)

دبستان دخترانه تزکیه (8)

دبستان دخترانه تزکیه (1)

دبستان دخترانه (5)