پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:43

مصلح قادری مدیر برتر کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه انتخاب شد

مصلح قادری مدیر برتر کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه انتخاب شد

به گزارش سلام پاوه : همایش بزرگداشت بیست و سومین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش از ظهر دیروز(18 اسفند) با حضور معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این آیین که با حضور 450 نفر از مدیران، […]

به گزارش سلام پاوه : همایش بزرگداشت بیست و سومین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش از ظهر دیروز(18 اسفند) با حضور معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.مصلح قادری

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این آیین که با حضور 450 نفر از مدیران، رابطان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد از نقاط مختلف شهری و روستایی استان کرمانشاه همراه بود، گزارشی از عملکرد دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد استان کرمانشاه در سال 94 ارائه شد.

در این همایش؛ مصلح قادری بعنوان مدیر مسئول کانون فرهنگی، هنری مولوی مسجد قبای پاوه بعنوان مدیر برتر کانونهای مساجد استان انتخاب و از ایشان تجلیل شد.

از اصلی ترین دلایل این انتخاب فعالیتهای اثرگذار این کانون در سطح شهرستان پاوه و بخصوص برگزاری بسیار موفق کلاسهای هفتگی تفسیر قرآن کریم در مسجد قبای پاوه بود.کلاس هفتگی مسجد قباء، بعنوان نقطه بارز فعالیتهای هفتگی کانون مولوی پاوه، همواره در سطح استان و حتی کشور مورد توجه بوده است.

در این کلاسهای تاکنون 17 جز از قرآن در کنار مباحث از جمله تاریخ اسلام، حیات پیامبران ، عقیده اسلامی، احادیث نبوی، اخلاق اسلامی و … تدریس شده است و اکنون قریب 350 نفر از برادران و بیش از 200 نفر از خواهران در سه زمان مختلف در کلاسها حضور پیدا میکنند.

کلاسهای مسجد قباء با استقبال چشمگیر در روستاها و شهرهای اطراف و حتی سایر شهرستانها از استانهای دیگر روبرو شده بطوری که اکنون در قریب 20 مسجد و مرکز دیگر دروس این کلاسها تدریس میشود.

لازم به ذکر است، در پایان این همایش اعلام گردید، کانون فرهنگی هنری مولوی، در سطح بندی کانونهای مساجد استان بعنوان کانون درجه انتخاب گردیده است.

مصلح قادری

مصلح قادری

3 پاسخ برای “مصلح قادری مدیر برتر کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه انتخاب شد

  • فارق مومنی در تاریخ اسفند 19, 1394 گفت:

    بسی جای افتخار و مباهات است که جوانی ساعی و تلاشگر در عرصه های مذهبی ، فرهنگی و اجتماعی توانست نام پاوه و قبا را بیش از پیش در استان مطرح نماید .
    بنده هم این موفقیت بزرگ را به جناب آقای قادری تبریک گفته و آرزوی صحت و سلامتی روز افزون را از خداوند متعال برایشان مسئلت می نمایم

  • ناشناس در تاریخ اسفند 19, 1394 گفت:

    واقعا آقای مصلح قادری فردیست کاری در امورات اجتماعی ودینی وخدمت به مردم وبرتری ایشان به حق است

  • کامران شفیعی در تاریخ اسفند 19, 1394 گفت:

    به نوبه خودم به حاجی مصلح قادری تبریک میگویم