ج 31 فروردین 1403 ساعت 17:38

همزمان با حلبچه،همراه با نودشه (نودشه فراموش شده تاریخ نیست)

همزمان با حلبچه،همراه با نودشه (نودشه فراموش شده تاریخ نیست)

به گزارش سلام پاوه:گروه کوهنوردی نور پاوه،با همکاری پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه برگزار می کند : برپایی پیاده روی همگانی از مسیر رشکاو تا نودشه با شعار : همزمان با حلبچه،همراه با نودشه ( نودشه فراموش شده تاریخ نیست) به مناسبت بزرگداشت یادواره بمباران شیمیایی شهر نودشه. سرپرست گروه کوهنوردی نور در گفتگو با خبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه:گروه کوهنوردی نور پاوه،با همکاری پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه برگزار می کند : برپایی پیاده روی همگانی از مسیر رشکاو تا نودشه با شعار : همزمان با حلبچه،همراه با نودشه ( نودشه فراموش شده تاریخ نیست) به مناسبت بزرگداشت یادواره بمباران شیمیایی شهر نودشه.هلبجه

سرپرست گروه کوهنوردی نور در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: با توجه به اینکه شهر نودشه مورد هجوم ناجوانمردانه رژیم بعث در سال 1366 قرار گرفت که این اتفاق ناگوار خسارات جانی و مالی زیادی به جا گذاشت که متاسفانه هنوز هم آثار آن در بین عده ای از شهروندان نودشه ای قابل مشاهده است. و این حادثه تلخ تحت شعاع جنایت هولناک حلبچه شهید قرار گرفت به همین مناسبت امسال هم همچون سالهای گذشته در صددیم با رویکردی متفاوت اقدام به برگزاری یادواره ای از یاد و نام این عزیزان داشته باشیم.

 صباح ولدبیگی افزود: در این حرکت نمادین که باهمکاری سایت وزین سلام پاوه در تاریخ 26 اسفند ماه،مصادف با بمباران شیمایی شهر نودشه که در1366 اتفاق افتاد برگزار می شود از محل کوه رشکاو تا شهر نودشه اقدام به پیاده روی با شعار نودشه فراموش شده تاریخ نیست می کنیم.

وی گفت : شرکت در این پیاده روی برای عموم مردم(زن و مرد) آزاد است. انجمن ها و گروه های مردم نهادی که علاقمند به بزرگداشت یاد شهداء و جانبازان این حادثه تلخ هستند، می توانند،جهت هماهنگی بیشتر با ما در تماس باشند و در این یادواره عمومی شرکت کنند.

در پایان این راهپیمایی مراسمی به همین مناسبت در شهر نودشه توسط ستاد ویژه ای ترتیب داده شده است که با اجرای برنامه های مختلف یاد و خاطره شهیدان از دست رفته این حادثه گرامی داشته خواهد شد.

تاریخ راهپیمایی:26 اسفند 1394
زمان شروع راهپیمایی: 9:30 دقیقه صبح
مکان راهپیمایی: از مسیر کله رشکاو به سمت شهر نودشه

همزمان با حلبجه،همراه با نودشه : نودشه فراموش شده تاریخ نیست.

حلبجه

10 پاسخ برای “همزمان با حلبچه،همراه با نودشه (نودشه فراموش شده تاریخ نیست)

  • ناشناس در تاریخ اسفند 25, 1394 گفت:

    این حرکت و ابتکار شما قابل تقدیر است.

  • نوسود در تاریخ اسفند 22, 1394 گفت:

    ما هم به نوبی خود از این حرکت ارزشمند حمایت کرده .واز بر گزار کنندگان ان تشکر کرده وحتما شرکت خواهیم کرد .

  • ناشناس در تاریخ اسفند 22, 1394 گفت:

    همدلی و همراهی شما بزرگواران و گروه کوهنوردی عزیز ، مایهٔ خرسندی و امتنان است. این گونه همدلی ها که فارغ از جلب منفعتی خاص و تنها به دلیل رشد عقلانی و مدنی و عاطفی مردم منطقه و به ویژه بانیان این حرکت صورت می گیرد، انسان را به آیندهٔ منطقه امیدوارتر میکند.

  • عطا حیدری در تاریخ اسفند 20, 1394 گفت:

    سلام بر انسان های بزرگ که با خلق ایدهای جدید و حرکت های خلاقانه این بار به نیت همدردی با مردم شریف شهر نودشه در صحنه جامعه نقش آفرینی می کنند .عزم تان راسخ راهتان پاینده بی شک این حرکت ارزشمند شما برای همیشه ماندگار خواهد بود ماهم در کنار شما خواهیم بود.

  • ناشناس در تاریخ اسفند 20, 1394 گفت:

    انشانه این حرکت مایه اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر مردم شهر نودشه و پاوه شود چون هر دو شهر در جریان جنگ صدمه دیده اند و فراموش مخصوصا مردم نودشه که هشت سال جلوتر از توپخانه ایران نودشه را تخلیه نکرد و این باعث بهتر شدن روحیه رزمندگان و کینه بیشتر صدام از این شهر مقاوم شد بچه هایش هشت سال نتوانستند یک شب با آرامش سر به بالین بگذارند امروز هم نودشه همان نودشه ی دهه شصت است جز چند واحد آپارتمان خارج از قانون که نمای آن را به کلی خراب کرده اند .
    در پایان من هم به نوبه خود از مردم پاوه دعوت می کنم که جهت همبستگی مجدد در این مراسم حضور به هم رسانند

  • آسو احمدي در تاریخ اسفند 20, 1394 گفت:

    مطمئناً چنين حركت نماديني در حافظه تاريخ ماندگار خواهد شد.
    مردم منطقه اين حركت را فراموش نخواهند كرد.
    به همبستگي بيشتر كمك خواهد كرد.

  • احمد در تاریخ اسفند 20, 1394 گفت:

    سلام آقای ولدبیگی عزیز اگر ممکن است شروع مسیر را ازپل وراء منظور فرمایید تا تعداد شرکت کننده زیاد شود

  • سه در تاریخ اسفند 19, 1394 گفت:

    ممنون و تشکر از این دوستان ولی ای کاش هم زمان با مراسمی ک صب اون روز در نودشه برگزار میشه نبود تا مردم خود نودشم خود من میتونستم در این پیاده روی شرکت کنمم

  • احمد مبارکشاهی در تاریخ اسفند 19, 1394 گفت:

    از برادر عزیز جناب آقای ولدبیگی وهمراهان محترم وسایت مردمی سلام پاوه بخاطر این حرکت ارزشمند سسپاسگذاریم حتما با استقبال گرم مردم مهمان نواز نودشه روبرو خواهند شد

  • نودشه ای در تاریخ اسفند 19, 1394 گفت:

    ممنونیم ازمردم فهیم پاوه انشاالله این حرکت فراموش نخواهدشد