ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:07

سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش منطقه باینگان

سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش منطقه باینگان

به گزارش سلام پاوه:در راستای اسکان میهمانان نوروزی سه مدرسه در منطقه باینگان ، آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان عزیز و میهمانان نوروزی هستند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: حبیب اله مستوفی در نشست ستاد اسکان با اشاره به جاذبه های طبیعی و گردشگری منطقه باینگان گفت: در نوروز امسال سه واحد آموزشی در شهر های […]

به گزارش سلام پاوه:در راستای اسکان میهمانان نوروزی سه مدرسه در منطقه باینگان ، آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان عزیز و میهمانان نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: حبیب اله مستوفی در نشست ستاد اسکان با اشاره به جاذبه های طبیعی و گردشگری منطقه باینگان گفت: در نوروز امسال سه واحد آموزشی در شهر های بانه وره ، باینگان و روستای زردویی آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان عزیز و میهمانان نوروزی می باشند.

آموزش و پرورش باینگان (1)

 اولین نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم باینگان برگزارشد

اولین نشست هماهنگی بزرگداشت مقام معلم در بخش باینگان برگزار شد.

حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش این منطقه گفت: با مصوبه شورای آموزش و پرورش در بهمن ماه و ابلاغ دستورالعمل اجرایی بزرگداشت مقام معلم،برنامه ریزی لازم برای بزرگداشت مقام معلم در منطقه ، انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نقاط قوت و ضعف جشنواره سال گذشته گفت: با نظر سنجی از فرهنگیان منطقه، سعی در برگزاری برنامه ای متنوع و در شأن همکاران عزیز خواهیم بود. رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان گفت: معلمان نمونه منطقه در هفته بزرگداشت می شود.

 

اموزش و پرورش باینگان (1)

اموزش و پرورش باینگان (2)

 افتتاحیه برگزاری جشنواره فیلم رشد در مدارس منطقه باینگان

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد به مدت یک هفته در مدارس منطقه باینگان برگزار خواهد شد.

پرویز شاهمرادی کارشناس آموزش پیش دبستانی و دبستانی منطقه باینگان گفت: در طول هفته جاری بیش از 60 فیلم با موضوعات زیست محیطی، کارتن، انیمیشن،داستانی و سینمایی در 10 مدرسه ابتدایی این منطقه برای دانش آموزان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی گفت: ارتقای سواد رسانه ای معلمان و دانش آموزان، تقویت قدرت نقد فیلمهای مختلف، گزینش صحیح فیلم های مناسب از فیلمهای مخرب و ارتقای کیفیت آموزشی در فرآیند یاد دهی -یادگیری، از اهداف برگزاری این جشنواره است. وی در ادامه گفت: در پایان نمایش فیلمها، سوالاتی از محتوای فیلم از دانش آموزان پرسیده خواهد شد که به پاسخهای صحیح ، هدایایی به رسم یادبود ، اهدا می گردد.

این گزارش حاکیست افتتاحیه این جشنواره با نمایش یک فیلم زیست محیطی برای دانش آموزان دبستان رزمندگان مهران باینگان ، در سالن جلسات إدراک آموزش و پرورش برگزار شد.

آموزش و پرورش باینگان (3)

آموزش و پرورش باینگان (2)

آموزش و پرورش باینگان (4)

 

 

 

یک پاسخ برای “سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش منطقه باینگان

  • خانم فلان در تاریخ اسفند 22, 1394 گفت:

    به چه منظور این فیلم را به نمایش گذاشتید برای بچه ها؟