ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 14:58

دانش آموزان پاوه به کمک نیازمندان شتافتند

دانش آموزان پاوه به کمک نیازمندان شتافتند

به گزارش سلام پاوه : دانش آموزان و مسئولان شهرستان پاوه روز چهارشنبه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری به کمک نیازمندان شتافتند. به گزارش ایرنا مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه در مراسم زنگ جشن نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری با هدف کمک به خانواده های نیازمند و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار […]

به گزارش سلام پاوه : دانش آموزان و مسئولان شهرستان پاوه روز چهارشنبه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری به کمک نیازمندان شتافتند.

به گزارش ایرنا مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه در مراسم زنگ جشن نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری با هدف کمک به خانواده های نیازمند و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می شود تا همه همرنگ باشند.نجیب میرانی

لقمان انفرادی افزود: تعداد 90 پایگاه ثابت و سیار که 60 پایگاه در مدارس و 30 پایگاه در مساجد، معبر و میادین شهرهای برپا شده است کار جمع آوری کمکهای نقدی و جنسی مردم سخاوتمند شهرستان را عهده دارهستند.

در این مراسم معاون فرماندار شهرستان پاوه نیز با تشریح اهمیت و جایگاه انفاق و نیکوکاری و سنت حسنه صدقه از دیدگاه قرآن و اسلام خواستار نهادینه شدن این سنت حسنه در جامعه شد.

نجیب میرانی با بیان اینکه این سنت در تاریخ پاوه و اورامانات قدمت و اهمیت ویژه ای دارد افزود: نباید اجازه دهیم این سنت حسنه و حائز اهمیت کم رنگ شود.

معاون فرماندار پاوه افزود: سال نو و بهار فصل زیبایی و نوشدن است لذا همه ما باید دست به دست هم دهیم تا همه خانواده ها بتوانند با بضاعت کافی در کنار هم شاد و مسرور باشند.

در ادامه هر یک از اعضای شورای اداری و دانش آموزان کمکهای خود را به داخل صندوق کمیته امداد حضرت امام (ره) ریختند.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غرب کرمانشاه قرار دارد.

میرانی دانش آموزان

یک پاسخ برای “دانش آموزان پاوه به کمک نیازمندان شتافتند

  • شهروند در تاریخ اسفند 14, 1394 گفت:

    دانش آمزان پاوه ای صحیح نیست لطفا درست بنویسید دانش آموزان مدارس شهرستان پاوه ( شهر پاوه و روستا های تابعه ) …..