ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:46

بیانیه قدردانی منتخب خبرگان رهبری از مردم اورامانات

بیانیه قدردانی منتخب خبرگان رهبری از مردم اورامانات

به گزارش سلام پاوه:ستاد انتخاباتی آیت الله امان نریمانی درحوزه پاوه و اورامانات در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند و دادن رای اعتماد به ایشان تقدیر و تشکر کرد.در همین زمینه پیامی بدین شرح صادر کرده است: بسمه تعالی (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) مردم بزرگوار،صدیق،اصیل،بامسئولیت پاوه،جوانرود،ثلاث باباجانی،روانسر، نوسود،نودشه،باینگان،بانه […]

به گزارش سلام پاوه:ستاد انتخاباتی آیت الله امان نریمانی درحوزه پاوه و اورامانات در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند و دادن رای اعتماد به ایشان تقدیر و تشکر کرد.در همین زمینه پیامی بدین شرح صادر کرده است:

بسمه تعالی

(من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)

مردم بزرگوار،صدیق،اصیل،بامسئولیت پاوه،جوانرود،ثلاث باباجانی،روانسر،

نوسود،نودشه،باینگان،بانه وره،شاهو و دهستانها و روستاهای  تابعه.امان نریمانی

اینک در پناه الطاف الهی و در کمال صحت و ارامش پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با مشارکت پرشور و اگاهانه عزیزان برگزار و به پایان رسید خدای تبارک و تعالی را هزاران بار شاکریم که در سایه اعتماد شما مجتهد عالیقدر و خستگی ناپذیر به فرهنگ و سنن منطقه و از جنس مردم برای ایفای رسالت سنگین نمایندگی محلس خبرگان رهبری برگزیده شد.بدن وسیله تلاش های خیرخواهانه،دست توانا،همت والا،عزم پولادین،غیرت دینی،عرق ملیتان،و احساس مسئولیت شما بزرگواران که بر دیده ما منت نهاده و با انتخاب(حضرت ایت الله شیخ امان الله نریمانی)برگ زرین دیگری را به افتخارات خود افزودید،نهایت تقدیر و سپاسگزاری را داریم.امید است این همراهی و هم دلی کماکان در سایر عرصه های فرهنگی و اجتماعی به منصه ظهور برسد و همچنین از گکلیه ائمه جمعه و جماعات،فرمانداران،شهردارن،بخشداران،مسئولین و نیروهای محترم دستگاههای سیاسی،امنیتی،انتظامی،اجرایی که در نهایت بی طرفی مراحل انتخابات را هدایت و به سرانجام رساندند سپاسگذاریم.

ستاد مرکزی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری پاوه و اورامانات

حضرت آیت الله نریمانی

یک پاسخ برای “بیانیه قدردانی منتخب خبرگان رهبری از مردم اورامانات

  • ناشناس در تاریخ اسفند 11, 1394 گفت:

    جناب نریمانی مبارک است و امید است جلوی صدا و سیمای کرمانشاه را بگیرید و تذکر دهید که مردم استان کرمانشاه 90 درصد به یکی زبانهای کردی حرف می زنند و بهتر است حقوق مردم خود را رعایت و با زبان کردی برنامه پخش نمایند. ضمن در ایام عزاداری بسیار تندرو تر از مرکز تشیع یعنی قم و تهران عمل می کنند که به نحوی دل سایرین را آزار می دهند. فرمواش نکنید این ملت در سایه اتحاد زنده است و در حالیکه صدا و سیمای کرمانشاه با این رویکر تندورانه برای مردم مشکل ایجاد می نمایند.
    مردم به این نوع سیاستهای غلط صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نقد دارند که این رویکرد نادرست در سیمای کرمانشاه بیشتر دیده می شود.
    مصداق عینی آن در عدم پخش اخبار نمازجمعه دولت اباد کرمانشاه, پخش عجله ای نماز جمعه مسجد جامع شافعی فقط در بخش خبری کم بیننده 16 و نیم و …. مطالب بسیار تند در ایام عزاداری, بی توجهی به زبان سورانی و هورامی منطقه , بی توجهی به زبان لکی, و لری و ….
    بخش غیر فعال خبر و پخش گزینشی اخبار و ….