ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:04

قدردانی سرهنگ اسدی از حضور پرشور و منظم مردم در انتخابات 7 اسفند

قدردانی سرهنگ اسدی از حضور پرشور و منظم مردم در انتخابات 7 اسفند

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ پرویز اسدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه در پیامی از حضور پرشور مردم شهرستان پاوه در پای صندوق های رای و برگزاری منظم و آزادانه انتخابات 7 اسفند ماه در پاوه تقدیر و تشکر نمود متن پیام به شرح ذیل  است . بسم الله الرحمن الرحیم با درود و […]

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ پرویز اسدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه در پیامی از حضور پرشور مردم شهرستان پاوه در پای صندوق های رای و برگزاری منظم و آزادانه انتخابات 7 اسفند ماه در پاوه تقدیر و تشکر نمود متن پیام به شرح ذیل  است .

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و صلوات به روان پاک شهدا علی الخصوص شهدای گرانقدر این خطه از جمهوری اسلامی ایران، گرامی می دارم یاد و خاطره امام شهدا بزرگترین پرچم دار دین مبین اسلام و آزادی در قرن های معاصر و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر فرزانه و شجاع کشور عزیزمان ایران .سرهنگ اسدی

بنده به عنوان خدمتگزاری در این شهرستان جا دارد در ابتدا از حضور حماسی مردم شریف شهرستان پاوه در انتخابات هفتم اسفند ماه تقدیر و تشکر نموده و تقدیر و تشکر و قدرانی مضاعف خود را به واسطه این فرهنگ غنی و رعایت ادب و اخلاق اسلامی در امر انتخابات و داشتن نظم از آحاد مردم پاوه و بخش ها و روستا های تابعه آن و همچنین از تمامی کاندیدا ها و هواداران آنها داشته باشم.

برگزاری این دوره از انتخابات در سطح شهرستان پاوه علی الرغم حساسیتها خاص آن به حمدلله ،در کمال نظم و امنیت و آرامش نشانه همکاری و همراهی این مردم شریف با خدمتگزاران خود در عرصه نظم و امنیت بوده که برگ زرین دیگر از سوابق درخشان فرهنگی ، ادبی و اخلاقی این مردم عزیز که نشات گرفته از آموزهای دینی این متدینین و بزرگوارن بوده افزود.

همچنین از تمامی مسئولین و عوامل اجرایی امر برگزاری انتخابات از جمله فرماندار محترم و مجموعه دستگاه سیاسی ،عزیزان سپاه پاسداران ، همکاران و مرزبانان زحمتکش ،دستگاه امنیتی ، عزیزان قوه قضائیه و در راس امام جمعه بزرگوار و فهیم و دلسوزمان نهایت قدر دانی را دارم .

لازم است از تمامی نیروهای اجرائی و همکاران سخت کوش خودم نیز تقدیر و تشکر کنم . بدون شک برگزاری این انتخابات در این فضای امن و بدور از هرگونه تنش برای بنده مایه فخر و مباهات بوده و برای کاندیدای منتخب مردم اورامانات نیر آرزوی موفقیت را دارم.

در آخر نیز از اصحاب رسانه و سایتهای محلی شهرستان پاوه به پاس اطلاع رسانی دقیق و صحیح و پوشش اخبار انتخابات تقدیر و تشکر می کنم.

با تشکر

سرهنگ پرویز اسدی