ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:42

نتایج غیر رسمی حوزه های انتخابی استان کرمانشاه

نتایج غیر رسمی حوزه های انتخابی استان کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه: نتایج شمارش آرا در اکثر حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مشخص شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از کردپرس : مطابق با آخرین نتایج شمارش آراء در استان کرمانشاه که توسط خبرگزاری مهر منتشر شده؛ در حوزه کرمانشاه عبدالرضا مصری و […]

به گزارش سلام پاوه: نتایج شمارش آرا در اکثر حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مشخص شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از کردپرس : مطابق با آخرین نتایج شمارش آراء در استان کرمانشاه که توسط خبرگزاری مهر منتشر شده؛ در حوزه کرمانشاه عبدالرضا مصری و سید قاسم جاسمی از سایر کاندیداها پیشی گرفته و بخت اول و دوم کسب کرسی های مجلس هستند.انتخابات مجلس دهم

در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای کسب کرسی سوم رقابت بین محمد کرمی راد و سعید حیدری طیب در دور دوم خواهد بود.

در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو حشمت الله فلاحت پیشه با کسب بیش از 53 هزار رای نماینده مردم این شهرستان ها در خانه ملت شد.

در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب فرهاد تجری با کسب بیش از 30 هزار رای به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه راهی مجلس شد.

شهاب نادری با کسب بیش از 32 هزار رای به عنوان منتخب مردم در حوزه پاوه و اورامانات کرسی مجلس را از آن خود کرد.

در حوزه انتخابیه صحنه، هرسین و کنگاور حسن سلیمانی با کسب بیش از 50 هزار رای پیروز قاطع این حوزه انتخابیه شد.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی با کسب اکثریت آرا پیشتاز است.

نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه

نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه بدون احتساب شهرستان سنقر و کلیایی و کرمانشاه به شرح زیر است.

به ترتیب حجج الاسلام نریمانی با 219900 رای، مستشاری با 125400 رای، محمدی عراقی با 122800 رای و ممدوحی با 89850 رای به ترتیب اول تا چهارم هستند. گفتنی است آرا شهرستان کرمانشاه و شهرستان سنقر وکلیایی می تواند در تغییر این ترکیب موثر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر با توجه به نتایج به دست آمده حداقل 6 نفر از 8 نماینده مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس دهم اصولگرا خواهند بود.
گفتنی است این نتیجه قطعی نبوده و هیچ مرجع رسمی آن را تأیید نکرده است