ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:25

فرماندار پاوه: عوامل اجرایی امانت داران آرای مردم هستند

فرماندار پاوه: عوامل اجرایی امانت داران آرای مردم هستند

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه بزرگترین رسالت و وظیفه مجریان انتخابات، ناظران و بازرسان را صیانت از آرای مردم دانست. به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور روز پنجشنبه در جمع عوامل برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری این شهرستان گفت: عوامل اجرایی و برگزارکننده […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه بزرگترین رسالت و وظیفه مجریان انتخابات، ناظران و بازرسان را صیانت از آرای مردم دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور روز پنجشنبه در جمع عوامل برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری این شهرستان گفت: عوامل اجرایی و برگزارکننده انتخابات امانت دار آرای مردم هستند.فرماندار پاوه

وی بزرگترین رسالت و وظیفه مجریان انتخابات را صیانت از آرای مردم دانست و گفت: نمایندگان فرماندار مسئول اجرای انتخابات و ناظران شورای نگهبان مسئول حفاظت از آرای مردم هستند.

فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات افزود: همه ما اعم از اجرایی، نظارت و بازرسی در کنارهم یکی می شویم برای صیانت و حفاظت از آرای مردم و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشکوه هفتم اسفند.

ایده پور افزود: امروز همه ما با هم عهد می بندیم در کمال بی طرفی از آرای مردم صیانت کنیم تا هم رضایت خداوند را جلب نمائیم و هم حافظ حق الناسی باشیم که مقام معظم رهبری بر آن تأکید فرموده اند.

فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم و خلق حماسه ای ماندگار در هفتم اسفند در این حوزه فراهم شده گفت: بیش از پنج هزار نفرعوامل اجرایی و نظارتی در237 شعبه اخذ رأی وظیفه جمع آوری آرای حدود 150 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن را در پاوه و اورامانات به عهده دارند.

حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات شامل شهرستان های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی است که در مجموع دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

شهرستان پاوه به عنوان مرکز حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار گرفته است.