ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:32

حضور دو هنرمندشهرستان پاوه در فینال برنامه چریکه شو

حضور دو هنرمندشهرستان پاوه در فینال برنامه چریکه شو

به گزارش سلام پاوه:دو هنرمند خوش صدای شهرستان پاوه اقایان ابراهیم احمدی و پوریا محمدی امشب از ساعت 22 در فینال ماه برنامه تلویزیونی چریکه شو به اجراء خواهند پرداخت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: پس از راهیابی دو هنرمند شهرستان پاوه اقایان ابراهیم احمدی و پوریا محمدی به فینال برنامه تلویزیونی و پرطرفدار چریکه […]

به گزارش سلام پاوه:دو هنرمند خوش صدای شهرستان پاوه اقایان ابراهیم احمدی و پوریا محمدی امشب از ساعت 22 در فینال ماه برنامه تلویزیونی چریکه شو به اجراء خواهند پرداخت.چریکه شو

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: پس از راهیابی دو هنرمند شهرستان پاوه اقایان ابراهیم احمدی و پوریا محمدی به فینال برنامه تلویزیونی و پرطرفدار چریکه شو از شبکه سنندج امشب در فینال ماه این برنامه با حضور چهار تن دیگر از هنرمندان به رقابت می پردازند.

در این برنامه که امشب از ساعت 22 بصورت زنده از شبکه سنندج پخش خواهد شد تکلیف فینالیست فصل مشخص میشود و شهروندان در صورت تمایل و صلاحدید می توانند با ارسال پیامک ازآنها حمایت کنند.

هر شهروند میتواند برای هر یک از شرکت کنندگان شش پیامک ارسال کند .

لازم بذکر است هنرمندان پوریا فتاحی ، پدرام گلشنی نوزاندگان کیبورد در این برنامه ابراهیم احمدی و پوریا محمدی را همراهی می کنند.