ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:37

حضور حداکثری و انتخاب اصلح یک تکلیف الهی و اجتماعی است

حضور حداکثری و انتخاب اصلح یک تکلیف الهی و اجتماعی است

به گزارش سلام پاوه : فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی اظهار کرد: انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، در مواجهه با استکبار جهانی از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار است. سرهنگ بهشتی راد افزود: با تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات، مردم آگاه و با بصیر پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی اظهار کرد: انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، در مواجهه با استکبار جهانی از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار است.

سرهنگ بهشتی راد
سرهنگ بهشتی راد افزود: با تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات، مردم آگاه و با بصیر پاوه و اورامانات با حضور خود در پای صندوق های رای ، افرادی را انتخاب نمایند که بتوانند این نظام را حفظ کنند.
وی اظهار داشت: با برگزاری این انتخابات در کل کشور، با توجه به آنکه مردم اورامانات نیز در تمام عرصه‌های خطیر و حساس، حمایت خود را از رهبری به اثبات رسانده اند ، ان شاالله با حضور حماسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلسی را انتخاب کنند که بتواند منویات معظم له را اجرا کند و شاخص‌های رهبری را مد نظر قرار دهند.
وی خاطر نشان ساخت: ملت ایران باید با حضور خود در انتخابات اقتدار ملی را نشان دهند و در انتخاب خود دقت کامل را داشته باشند تا فردی اصلح را به نیابت از خود به مجلس بفرستند.
بهشتی با بیان اینکه امروزه دشمن با حربه‌های جنگ نرم به سراغ استحاله نمودن جمهوری اسلامی است تصریح کرد:مقاومت ۳۸ ساله ملت ایران اسلامی و حضور با شکوه خود در تمامی صحنه ها برای دشمنانی که به قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، می تواند درس عبرت بزرگی باشد.
فرمانده سپاه پاوه با اشاره به اینکه آرای انتخابات نشان از اقتدار نظام است گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح یک تکلیف الهی و اجتماعی است.
وی در پایان گفت: اطمینان داریم که مردم با آرای هوشمندانه خود، افرادی اصلح، شایسته و مردمی را به نمایندگی از خود به خبرگان و مجلس شورای اسلامی خواهند فرستاد.