ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:58

بی طرفی و عدم حمایت از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی

بی طرفی و عدم حمایت از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش سلام پاوه:محمد علی رضایی یکی از  کاندیداهای رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در پیامی ضمن حضور اگاهانه مردم در روز 7 اسفند،وعدم حمایت از هیچ نامزدی،پیامی بدین شرح جهت تنویر افکار عمومی برای این پایگاه خبری تحلیلی ارسال کرده است که متن ان بدین شرح است:   بسمه تعالی […]

به گزارش سلام پاوه:محمد علی رضایی یکی از  کاندیداهای رد صلاحیت شده در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در پیامی ضمن حضور اگاهانه مردم در روز 7 اسفند،وعدم حمایت از هیچ نامزدی،پیامی بدین شرح جهت تنویر افکار عمومی برای این پایگاه خبری تحلیلی ارسال کرده است که متن ان بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

    مردم شریف و آگاه اورامانات
    ( پاوه – جوانرود – روانسر و ثلاث باباجانی )
    سلام علیکم

به استحضار می رساند اینجانب محمدعلی رضایی بر حسب تکلیف و وظیفه، به عنوان خدمتگذار و عضو کوچکی از خانواده بزرگ اورامانات، با دلی پرشور،به امید آنکه بتوانم در راستای اعتلای آرمانها و احقاق حقوق از دست رفته شما قدمی بردارم عزم خود را جزم کرده و پا به عرصه گذاشتم.اما افسوس که این توفیق نصیبم نشد.
لذا بدینوسیله از تمامی سروران گرانقدر، که از بدو ثبت نام این حقیر بصورت مستمر و شبانه روز با حمایت های بی دریغ خود،موجبات دلگرمی و قوت قلب بنده را فراهم و برای حضورم در این عرصه لحظه شماری کردند کمال قدردانی و سپاس خود را تقدیم می نمایم و همچنین بخاطررنجش و غمی که ناخواسته در ایامی که به انتظار تایید صلاحیت این حقیر نشستند سپاسگذارم و دست تک تک شما عزیزان را میبوسم.لیکن پشتیبانی و حمایت های بی دریغ شما همواره بزرگترین سرمایه زندگی من بوده و خواهد بود.. محمد علی رضایی
علیهذا اینجانب ضمن تمکین به قانون و احترام به اکثریت نامزدهای عزیز، ضمن دعوت شما سروران به شرکت در دو انتخابات اخیر و سرنوشت ساز بدینوسیله?مراتب بی طرفی? اعلام میدارم که بنا به اعتقادات قلبی خود و شرایط موجود بصورت رسمی از هیچ یک از نامزدها حمایت و پشتیبانی نخواهم کرد.
چرا که معتقدم فهم و شعور سیاسی شما عزیزان بسیار بالاتر از آن است که به خود اجازه دهم در انتخاب و تشخیص فرد اصلح اعلام نظر نمایم اما توصیه ای برای شما عزیزان دارم و آن اینکه با شرکت حداکثری خود اجازه ندهید کسانی به مجلس بروند که با عوام فریبی می خواهند اورامانات را جولانگاه امیال و مطامع شخصی خود نماید.

انتظار میرود مردم شریف اورامانات با بصیرت و آگاهی کامل و سنجیدن اوضاع فعلی انتخابات ، نماینده شایسته ای را روانه بهارستان کنند و بدور از هرگونه تعصب و مرزهای جغرافیایی به فکر انتخاب فرد شایسته باشند.

با نهایت احترام؛ خادم و خدمتگذار شما
               محمدعلی رضایی

3 پاسخ برای “بی طرفی و عدم حمایت از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • لاتریت در تاریخ اسفند 8, 1394 گفت:

    رای بیارنبودی ونیستی

  • قلا در تاریخ اسفند 5, 1394 گفت:

    جناب آقای فرهاد صالحی
    بنده به عنوان یک شهروند جوانرودی از شما کمال تشکر رو دارم و در طول این چند روزه واقعا اصل بیطرفی را در درج خبرات و همچنین تایید نظارت رعایت نمودید و بالعکس سایت دیگر شهرتان که سیاست نه سیخ بسوزه نه کباب را در پیش گرفته است و چهره واقعی خودش را نشان داد .
    بنده از این به بعد تنها به سایت شما مراجعه خواهم نمود.

  • شهروند در تاریخ اسفند 5, 1394 گفت:

    سلام یقینا” اگه آقای رضایی تایید صلاجیت می شد ما جماعت حامی اصلاحلات به ایشان یا هرکاندید دیگذی که اصلاحات معرفی می کرد حمایت می کردیم . اما این بهانه ای بیش نیست که یکی خود را بی طرف واصلاح طلب بداند ودیگری نماینده مجلس بوده واصلاح طلب بوده اما به پیام سید محمد خاتمی بی توجه بوده واز کاندید اصلاحات حمایت نکنه وبا کاندیدی غیر باشد . این موضوع نشان از آن دارد که این افراد منفعت شخصی خود را بر منفعت عموم ترجیح داده و می دهند پس لذا برای ادوار دیگه در نظر داشته باشید که این افراد نمیتوانند در آینده عوام فریبی کرده و خود را اصلاح طلب معرفی کنند .