ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:56

150 هزار نفر در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات واجد شرایط رای دادن هستند.

150 هزار نفر در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش سلام پاوه: فرماندارپاوه اعلام کرد،150 هزار نفر در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات واجد شرایط رای دادن هستند. به گزارش  سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری ایسنا (منطقه کرمانشاه)پرویز ایده پور با بیان اینکه شهرستان پاوه برای برگزاری انتخابات پیش رو آماده است، اظهار کرد: 68 شعبه اخذ رای ثابت و سیار […]

به گزارش سلام پاوه: فرماندارپاوه اعلام کرد،150 هزار نفر در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات واجد شرایط رای دادن هستند.پرویز ایده پور

به گزارش  سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری ایسنا (منطقه کرمانشاه)پرویز ایده پور با بیان اینکه شهرستان پاوه برای برگزاری انتخابات پیش رو آماده است، اظهار کرد: 68 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این تعداد 48  شعبه ثابت، دو شعبه سیار شهری و 18 شعبه سیار روستایی است.

فرماندار شهرستان پاوه تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات را 150 هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: هنوز تعداد دقیق واجدین شرایط رای دادن در خود شهرستان پاوه مشخص نیست.

به گفته این مسئول، پنج هزار نفر در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات و 1400 نفر فقط در شهرستان پاوه کار برگزاری انتخابات را از جمله اجرا و نظارت بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان پاوه با بیان اینکه 12 نفر در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات برای انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده‌اند، اظهار کرد: از بین این افراد یک نفر به عنوان نماینده پاوه و اورامانات انتخاب خواهد شد.

ایده‌پور از شور و شوق انتخاباتی حاکم در شهرستان خبر داد و گفت: از کاندیداها توقع داریم وعده‌های دست نیافتنی به مردم ندهند.

وی دو امر قانون گذاری و نظارت را وظیفه اصلی نمایندگان مجلس دانست و یادآوری کرد: شعارها و وعده‌هایی که در این چارچوب نباشد، چون اجرایی نخواهد شد برای مردم شیرین نیست.

فرماندار شهرستان پاوه ادامه داد: این وظیفه و حوزه اختیار نماینده مجلس نیست که بخواهد برای مردم راه و مدرسه بسازد.

ایده‌پور از مردم هم خواست با تشخیص آگاهانه و صحیح نماینده خود را برای تصمیم‌گیری در امور کشور تعیین کنند.

وی رای دادن بر اساس ملاک‌های قومی و طایفه‌ای را مناسب ندانست و از مردم خواست به دور از چنین نگاهی رای بدهند، زیرا همواره دید قومی مانع توسعه است.

فرماندار شهرستان پاوه از همه مردم دعوت کرد در انتخاب هفتم اسفندماه مشارکت داشته باشند و بار دیگر به دنیا نشان دهند که مردم ایران همواره حامی نظام هستند.

 حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات شهرستانهای پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث بابجانی را شامل می‌شود.

یک پاسخ برای “150 هزار نفر در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات واجد شرایط رای دادن هستند.

  • نیما خورشیدی زاد در تاریخ اسفند 4, 1394 گفت:

    من راه پیمای رادوست دارد من خودم در ترقه بازی نکردم چون ممکن است اتفاقی بیو فته من درکنار اب فشار گوش سخن رانی را گوش کردم من خیلی ترسید بودم چون ممکن بود یک ترقه راجلوی پا ی من بندازن چون بچه ها ترقه بازی می کردن . خدا حافظ