ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:39

گرد و غبار در راه است

گرد و غبار در راه است

به گزارش سلام پاوه : براساس پیش بینی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه طی روزهای آینده پدیده گرد وغبار در سطح استان مشاهده می شود. شاهرخ پارسا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های هواشناسی از امروز هوای استان در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار می گیرد. وی […]

به گزارش سلام پاوه : براساس پیش بینی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه طی روزهای آینده پدیده گرد وغبار در سطح استان مشاهده می شود.

شاهرخ پارسا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های هواشناسی از امروز هوای استان در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار می گیرد.گرد و غبار در پاوه

وی با بیان اینکه این سامانه با وزش باد و گرد وغبار همراه است، توضیح داد: پیش بینی می شود که شدت فعالیت بارشی این سامانه روز سه شنبه در نواحی شرقی و جنوبی باشد.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه فعالیت این سامانه در ارتفاعات و نواحی سردسیر به صورت بارش برف خواهد بود.

پارسا به شدت وزش باید در استان اشاره کرد و گفت: براساس داده های به دست آمده از ایستگاه های هواشناسی استان بیشترین شدت وزش باد تا صبح امروز با 80 کیلومتر در ساعت در شهرستان ثلاث باباجانی ثبت شده است.

به گفته وی شدت وزش باد تا صبح امروز در شهر کرمانشاه 40 کیلومتر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه توضیح داد: وزش باد باعث می شود که گرد و غبار از هسته های تولید گرد و غبار در کشور عراق و شهرستان های مرزی راهی مرکز استان شود.