پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:34

بیانیه مصطفی محمودی نامزد انصرافی انتخابات مجلس دهم در حوزه اورامانات

بیانیه مصطفی محمودی نامزد انصرافی انتخابات مجلس دهم در حوزه اورامانات

به گزارش سلام پاوه:مصطفی محمودی یکی از کاندیداهای انصرافی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه اورامانات بیانیه ای جهت حضور اگاهانه مردم در پای صندوقهای رای به شرح ذیل منتشر کرد :   به نام خدا   “صندوق به صندوق اصولگرایان را شکست می دهیم” مردم شریف اورامانات، فعالان جامعه مدنی، اصلاح طلبان و […]

به گزارش سلام پاوه:مصطفی محمودی یکی از کاندیداهای انصرافی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه اورامانات بیانیه ای جهت حضور اگاهانه مردم در پای صندوقهای رای به شرح ذیل منتشر کرد :

  به نام خدا  

“صندوق به صندوق اصولگرایان را شکست می دهیم”
مردم شریف اورامانات، فعالان جامعه مدنی، اصلاح طلبان و داعیه داران دمکراسی.

با سلام

مصطفی محمودی
همچنانکه همه می دانیم موفقیت جوامع مدرن و دمکراسی های شناخته شده دنیا به دلیل اتخاذ تصمیم های خالی از نقد و اختلاف نیست، بلکه اولین و مهمترین عامل موفقیت شان احترام به تصمیم جمعی و تلاش برای محقق شدن آن است هرچند تصمیم اتخاذ شده مطابق میل همگان نباشد.

اکنون در شرایطی که دو روز از زمان مفید تبلیغات از دست رفته، شورای مشورتی اصلاح طلبان پس از بحث و جدل های بسیار به صورت رسمی رای اش را در سبد یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه ما گذاشته است. پایبندی به اصل اساسی دمکراسی طلبی و ترقی خواهی حکم می کند، همه یک صدا به این تصمیم احترام گذاشته و برای پیروزی گفتمانی که داعیه دار آن هستیم بکوشیم. اگر غیر از این عمل کنیم راه را به خطا رفته و ظرفیت های دمکراسی طلبی و نو اندیشی خود را نفی، و همچنان گرفتار رویه های سنتی و تعصبات آسیب زا مانده ایم.

من معتقدم تلاش برای پیروزی گفتمان اصلاح طلبی فارغ از باب میل ما بودن تصمیم تشکیلات، یا نبودنش، تنها راه مبارزه با قبیله گرایی و حذف شیوه های سنتی رایج در انتخابات های گذشته است. اگر چنین شود همه پیروز شده ایم و اگر غیر از این راه، راه دیگری در پیش گیریم بی شک نا خواسته برای پیروزی رقیب کوشیده ایم. لذا از صاحب نظران و اندیشمندان منطقه در هر چهار شهرستان، که به لطف خدا کم هم نیستند، درخواست دارم برای نهادینه شدن این تفکر، و به پای صندوق رای رفتن مردم بر این مبنا با حضور حداکثری، تلاش وافر نمایند.

در پایان یادآور می شوم، تا پایان مهلت قانونی تبلیغات، زمان چندانی نمانده است، اگر هرچه سریعتر یک صدا نشویم و برای پیروزی تصمیم اتخاذ شده نکوشیم شرایط مطلوب برای رقیب را فراهم آورده ایم. بنابراین ضروری است قبل از آنکه میدان را به رقیب ببازیم، دم را دریابیم.

از دیگر کاندیداهای عزیزی که خود را وابسته به اصلاحات میدانند درخواست عاجزانه دارم, از خود گذشتگی کرده و به نفع پیروزی گفتمان اصلاحات انصراف دهند، بی شک اگر من در عرصه رقابت ها بودم بلا درنگ چنین می کردم. به امید پیروزی

با احترام
مصطفی محمودی
کاندیدای انصرافی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

9 پاسخ برای “بیانیه مصطفی محمودی نامزد انصرافی انتخابات مجلس دهم در حوزه اورامانات

  • ناشناس در تاریخ اسفند 3, 1394 گفت:

    رای ما سید صوفی میرانی

  • شهرام در تاریخ اسفند 3, 1394 گفت:

    اول از اقای محمودی عزیز تشکر میکنم.
    دوم از اقای خلیلی که واقعا خیلی جالب نوشتند با نام اصلی خود

  • حاتم حکیمی در تاریخ اسفند 2, 1394 گفت:

    ده سو ئاغای مه حمودی به ریزی وه ش بو په ی به یانیه که یش هیواداره نان روشن بیره وه لاته که یمان گرد یه ک ده نگ بتاوان پیسه بیر که رانی و ده نگ و ویشان په ی ئیسلاحاتی بوزان سندوق و هه ل ژارده ی جه رو حه فتوو ره شه مه ینه
    سه ر به رزی و سه رکوته ی په ی خه لکوو به شه رفوو هورامانی سه ر به رزی

  • احسان خلیلی در تاریخ اسفند 2, 1394 گفت:

    امروز جناب کاک انور بگامیری در اجتماع اصلاح طلبان در خانه والیبال حضور یافتند و با لباس محلی ای که بر تن کرده بودند با استقبال حضار روبرو شدند هرچند که متاسفانه به دلیل مشغله هایی که داشتم فرصت نشد تا حضوری از ایشان بابت این حرکت زیبایشان تشکر کنم اما از همین طریق مراتب سپاسگذاری خودم بابت این حرکت را از ایشان اعلام میکنم و امیدوارم که در صورت پیروزی در انتخابات به آرمان های اصلاح طلبی وفادار بمانند و نماینده ای شایسته برای مردم فهیم و به ویژه اصلاح طلبان منطقه باشند

  • احسان خلیلی در تاریخ اسفند 2, 1394 گفت:

    یک سوال از آقا یا خانم دیده بان. شما دیده بان چه هستید؟ اصولا دارید چه چیزی را دیده بانی میکنید و از آن مهم تر این منصب دیده بانی را چه کسی به شما داده است؟ فکر نمیکنم مطالبی که نوشته باشید را از نوشته های آقایان زیبا کلام و نوری زاد و امثالهم شدید اللحن تر و سیاسی تر بدانید که با اسم مستعار نوشته اید. دوستان سخن خوب گفتن زیباست اما از ان زیبا تر داشتن اطمینان به خود و باورهای خود است که اگر به انچه میگوییم باور داشته باشیم با اسم مستعار و یا به صورت ناشناس اظهار نظر نمیکنیم. یا دوست عزیز دیگری که دست اندر کاران سلام پاوه را ترسو ها خطاب کرده است خود در عین شجاعت به صورت ناشناس این دوستان را مورد لطف قرار داده است و از ذکر نام خودشان پرهیز کرده است. این رویکرد های نازیبا و نابهنجار که نه از لحاظ اخلاقی و نه از لحاظ حرفه ای قطعا نزد هیچکس پسندیده نیستند را لطفا تمام کنید . حداقل به خودتان و باورهایتان احترام بگذارید

    • دیدبان در تاریخ اسفند 2, 1394 گفت:

      *** به نظر من یکی از دلایل ویران ماندن خانه ما از بن بست، به فکر نقش ایوان بودن خواجه هایمان است***
      «دیدبان» صرفا یک اسم مستعار است نه یک منصب که نیاز به حکم انتصاب داشته باشد. اگر مرجعی برای تنفیذ حکم انتصاب اسامی مستعار می شناسید معرفی کنید، چشم تقاضای حکم خواهم کرد!!!؟
      من به تناسب حق بیان شهروندی ام، دغدغه مندی ام در حوزه مسائل اجتماعی و اندک توشه ای که حاصل قریب به 12 سال مطالعه و تحقیق است، گاهاً با اسم مستعار دیدبان نظرات، تحلیل ها، نقدها، پیشنهادها و درددل هایم را به اشتراک می گذارم.
      دلیل انتخاب این اسم مستعار هم سلیقه شخصی است؛ شاید چون رصد می کنم و بعد نظر می دهم، شاید چون گوشه گیر و بدون های و هوی هستم، شاید چون تنهایی من در اتاقک شخصی ام شبیه به حال و هوای یک دیدبان در برجک اش است و هزار شاید دیگه. و در موضوعاتی که سیاسی و شدیداللحن هم نباشند باز به دلایل شخصی اسم مستعار را ترجیح می دهم.
      پیشنهاد می کنم در مورد محتوای کامنت و بیانیه فوق تامل کرده و نقد،اصلاحات یا پیشنهادات خود را عرضه فرمایید.

  • دیدبان در تاریخ اسفند 2, 1394 گفت:

    با سلام
    دو نکته خدمت فرهیختگان دیارم
    1) هر انتخابی در نهایت دارای تاثیرات ایجابی و سلبی است فارغ از اینکه کنشگر با چه هدفی (ایجابی، سلبی و یا هردو) دست به انتخاب بزند.
    پیرو بیانیه جناب محمودی و با توجه به این نکته می توان گفت که رای دادن به یک کاندید فقط یک «آری» گفتن به وی، ستاد و حامیانش نیست بلکه همزمان یک «نه» گفتن به دیگر کاندیدها،تفکرات و احزاب و جریان های رقیب است. از این هم بیشتر به نظرمن در شرایط فعلی رای دادن به کاندید مورد حمایت اصلاح طلبان، نه گفتن به همه تلاش هایی است که برای حذف اصلاح طلبان، مطالبات برحقشان و فرصت نمایش دوباره پایگاه اجتماعی شان در اورامانات صورت گرفت است.
    2) سرمایه اجتماعی و پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان منطقه برای استفاده ابزاری و فقط به هنگام نیاز نیست. پس می طلبد آنهایی که از این سرمایه استفاده کرده اند، می کنند و یا می خواهند در آینده استفاده کنند، هم اکنون وفاداری، تدبیر و آینده نگری داشته و حمایت خود از تصمیم شورای هماهنگی اصلاح طلبان را قاطعانه و شفاف اعلام کنند.
    توجه داشته باشیم که تحلیل فرهنگ سیاسی پاوه و اورامانات و رفتار انتخاباتی این حوزه(علی رغم همه موانع) نشانگر گرایش قابل توجه مردم این خطه به اصلاح طلبان و افراد مورد حمایت آنهاست هرچند که «عشیره گراییِ رو به افول» پارازیت های گاه و بیگاهی در انتقال این سیگنال داشته است.
    ****پس نه تحریم، نه دست دست کردن و نه عشیره گرایی تا «صندوق به صندوق اصول گرایان را شکست دهیم»****

  • ناشناس در تاریخ اسفند 1, 1394 گفت:

    تعطیلی مدارس را بررسی کنید اخبار استان یه چیزای گفت نظر من راهم حذف کنید

  • ناشناس در تاریخ اسفند 1, 1394 گفت:

    چرانمینویسی دکتر عبدالرحمن برگشت … هااااااا
    ترسوها