پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:15

آفرودکار پاوه ای مقام سوم جایزه بزرگ آفرود کشور را کسب کرد

آفرودکار پاوه ای مقام سوم جایزه بزرگ آفرود کشور را کسب کرد

به گزارش سلام پاوه : دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمانشاه گفت: زکریا بهرام میرزایی آفرودکار پاوه ای عنوان سوم رقابت‌های جایزه بزرگ آفرود کشور را بدست آورد. رضا پوطی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ آفرود کشوری کلاس آزاد در پیست سرزمین ایرانیان استان مرکزی برگزار شد […]

به گزارش سلام پاوه : دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمانشاه گفت: زکریا بهرام میرزایی آفرودکار پاوه ای عنوان سوم رقابت‌های جایزه بزرگ آفرود کشور را بدست آورد.زکریا بهرام میرزایی

رضا پوطی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ آفرود کشوری کلاس آزاد در پیست سرزمین ایرانیان استان مرکزی برگزار شد و تیمی متشکل از قهرمانان استان کرمانشاه نیز در این رقابت‌ها افتخارات ارزشمندی کسب کردند.

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمانشاه افزود: صابر خسروی، مرتضی نوری‌الاصل و زکریا بهرام میرزایی از شهرستان پاوه و نجم‌الدین ویسی از شهرستان جوانرود به سرپرستی پرویز احمدی و نیز تحسین پرویزی در سِمت مدیر فنی در این رقابت‌ها به عنوان نمایندگان استان کرمانشاه حضور داشتند.

پوطی بیان کرد: زکریا بهرام میرزایی آفرودکار قهرمان استان کرمانشاه در این مسابقات با زمان ۳ دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۹۹ صدم ثانیه رتبه سوم را بدست آورد و مرتضی‌ نوری‌الاصل با زمان ۳ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۶۵ صدم ثانیه عنوان چهارم را بدست آورد.

وی با بیان اینکه رتبه‌های اول و دوم به ترتیب به آفرودکاران قزوینی رسید، گفت: نمایندگان استان کرمانشاه در این مسابقات بسیار پرقدرت ظاهر شدند و نجم‌الدین ویسی دیگر نماینده استان با زمان ۳ دقیقه و ۵۸ ثانیه عنوان پنجم را کسب کرد.

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمانشاه بیان کرد: مسابقات امروز به میزبانی استان مرکزی کار خود را آغاز و با اعلام برترین‌ها به کار خود پایان داد.

پوطی اضافه کرد: صابر خسروی آفرودکار اعزامی از استان کرمانشاه نیز با زمان ۴ دقیقه و ۵ ثانیه و ۸۴ صدم ثانیه در این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این موفقیت را به آقای بهرام میرزایی و جامه ورزش شهرستان پاوه تبریک عرض میکند.

زکریا بهرام میرزایی

زکریا بهرام میرزایی 1

زکریا بهرامی

زکریابهرامی 3

2 پاسخ برای “آفرودکار پاوه ای مقام سوم جایزه بزرگ آفرود کشور را کسب کرد

  • تجهیزات افرود در تاریخ آذر 19, 1401 گفت:

    با اجازتون بازنشر شد

  • تیم پاوه فورویل درایو paveh4wd در تاریخ اسفند 1, 1394 گفت:

    تیم پاوه فورویل درایو ,کسب مقام سومی اقای زکریا بهرام میرزایی عزیز را تبریک عرض می نماید,با آرزوی سلامتی و خرسندی برای این قهرمان ارزشمند