پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:38

همایش کوه پیمایی خانوادگی در روستای زیبای ساتیاری برگزار شد/گزارش تصویری

همایش کوه پیمایی خانوادگی در روستای زیبای ساتیاری برگزار شد/گزارش تصویری

به گزاش سلام پاوه:اهالی روستای ساتیاری به همراه خانوادهای خود در روز جمعه30بهمن ماه در یک اقدام نمادین اقدام به کوهپیمایی و پاکسازی کوههای اطراف روستا کردند. شایان خالدی یکی از فعالین و بانیان این حرکت در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: این همایش خانوادگی در راستای ترویج فعالیتهای ورزشی و تشویق افراد روستا به […]

به گزاش سلام پاوه:اهالی روستای ساتیاری به همراه خانوادهای خود در روز جمعه30بهمن ماه در یک اقدام نمادین اقدام به کوهپیمایی و پاکسازی کوههای اطراف روستا کردند.

شایان خالدی یکی از فعالین و بانیان این حرکت در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: این همایش خانوادگی در راستای ترویج فعالیتهای ورزشی و تشویق افراد روستا به ورزش و پاکسازی طبیعت کوهستان مشرف به این روستا از زباله ها و اقدامی محیط زیستی به صورت خودجوش برگزار شد.

وی افزود : در این حرکت نمادین و زیبا تعداد100نفر از اهالی روستا از ساعت 8 صبح از به سمت کوهستان مشرف به روستا حرکت کردند که در طول مسیر برگشت حاضران در این همایش به جمع اوری نخاله و زباله های  مسیر راه پرداختند .

خالدی در پایان گفت : این اقدام ورزشی و محیط زیستی در ساعت یازده صبح نیز تمام شد.

روستای ساتیاری یکی از قدیمی ترین و زیباترین روستاهای اورامانات از توابع شهرستان پاوه و بخش مرزی باینگان که فاصله آن تا مرکز بخش 3 کیلومتر و تا مرکز شهرستان 24 کیلومتر و تا مرکز استان کرمانشاه 125 کیلومتر می باشد.این روستا دارای مردمانی فهیم و با فرهنگ و مهمان نواز و سخت کوش می باشد . این روستا 215 خانوار و جمعیتی در حدود 800 تا 1000 نفر می باشد.شغل اصلی مردم این روستا دامداری و باغداری می باشد

گزارش تصویری از این حرکت نمادین

پیاده روی ساتیاری (14) پیاده روی ساتیاری (13) پیاده روی ساتیاری (8) پیاده روی ساتیاری (10) پیاده روی ساتیاری (11) پیاده روی ساتیاری (7) پیاده روی ساتیاری (6) پیاده روی ساتیاری (5)پیاده روی ساتیاری (3) پیاده روی ساتیاری (2) پیاده روی ساتیاری (1) پیاده روی ساتیاری (4)
روستای ساتیاری پیاده روی ساتیاری (9) پیاده روی ساتیاری (12)