پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:31

حضور کونگ فو کاران پاوه در مسابقات کشوری

حضور کونگ فو کاران پاوه در مسابقات کشوری

به گزارش سلام:مسابقات کونگ فو توا قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان امروز پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۱/۲۹ به میزبانی اصفهان و در شهر فولاد شهر اغاز خواهد شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: این مسابقات از امروز و با حضور استانهای مختلف در ورزشگاه ذوب اهن فولاد شهر اصفهان اغاز خواهد شد که از […]

به گزارش سلام:مسابقات کونگ فو توا قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان امروز پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۱/۲۹ به میزبانی اصفهان و در شهر فولاد شهر اغاز خواهد شد.کونگ فو کاران پاوه

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: این مسابقات از امروز و با حضور استانهای مختلف در ورزشگاه ذوب اهن فولاد شهر اصفهان اغاز خواهد شد که از تیم بیست نفره استان کرمانشاه که با مربیگری آقای سوران قمری قهرمان ارزنده شهرستان و سرپرستی آقای بهزاد اکبری ۱۰نفر از کونگ فو کاران شهرستان پاوه می باشند.

در رده سنی بزرگسالان آقایان یاسر قادری- فاروق حامدی نیا و رامین فرجی و در رده سنی جوانان آقایان اریان رازقی فرد- زانیار کیکاووسی- سعدی نادری – محمد مراد پور- پیشوا معاذی- مسرور شکری و سروش صفری از شهرستان پاوه در این مسابقات حضور دارند.

یک پاسخ برای “حضور کونگ فو کاران پاوه در مسابقات کشوری

  • s در تاریخ بهمن 30, 1394 گفت:

    با سلام مایه ی افتخار هست برای اورامانت افرین و هزاران افرین خسته نباشید ایشالله خدا با بزرگی خودش پشت و پناهتون باشه.امید وارم با سلامتی و با کسب مقام عالی به پاوه برگردین .