ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:51

امام جمعه پاوه از اصحاب رسانه شهرستان پاوه تجلیل کردند/ عکس

امام جمعه پاوه از اصحاب رسانه شهرستان پاوه تجلیل کردند/ عکس

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه شهرستان رعایت اخلاق در انتشار اخبار و تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات را مهمترین رسالت اصحاب رسانه در این برهه دانست. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اصحاب رسانه شهرستان پاوه (خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه شهرستان رعایت اخلاق در انتشار اخبار و تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات را مهمترین رسالت اصحاب رسانه در این برهه دانست.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اصحاب رسانه شهرستان پاوه (خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ایرنا ،مدیران پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه ، پایگاه ماموستا قادریخبری هزارماسوله ، خبرگزاری پاوه پرس ، پایگاه خبری دنگی نوریاو و مدیر عامل اتاق رسانه شهرستان پاوه ) در دیداری صمیمانه با حاج ماموستا قادری به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

ماموستا ملاقادر قادری در جمع اصحاب رسانه شهرستان پاوه، با بیان اینکه امسال در روز خبرنگار بدلایل مختلف فرصت نشد از زحمتکشان عرصه رسانه تجلیل شود افزودند: علی رغم میل باطنی نتوانستیم در مرداد ماه از زحمات شما عزیزان تقدیر کنیم، این ایام که ایام پایانی سال و برهه حساس انتخابات است را انتخاب کردیم تا ضمن دیدار با خبرنگاران تلاشگر شهرستان از زحماتشان تجلیل کنیم.

حاج ماموستا قادری با اشاره به اینکه کار ائمه جمعه نیز همانند کار رسانه و خبرنگاران است گفتند :منبر قدیمی ترین رسانه در اسلام است که سابقه ای بیش از 1400 سال را دارد و پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) از قدرتمندترین و صادقترین پیام رسانان دانستند.

ایشان افزودند: پیامبر بزرگوار اسلام(ص) در مسجد مدینه خبر جنگ، صلح ، وضعیت مسلمانان و…را از طریق منبر به اطلاع مسلمانان می رساند.

امام جمعه پاوه :خسته نباشید به اصحاب رسانه در وهله اول و احتیاط در انتشار اخبار و گزارش را از اهداف برگزاری این نشست دانستند.

حاج ماموستا قادری  به بیان نقش و اهمیت کار رسانه ها در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پرداختند.

ایشان رعایت اخلاق در انتشار اخبار و تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات را مهمترین رسالت اصحاب رسانه در این برهه دانستند.

حاج ماموستا قادری نقش خطیر رسانه ها را در این مقطع تا برگزاری انتخابات هفتم اسفند در راستای آگاهی بخشی به مردم و حضور گسترده و پرشور آحاد مختلف جامعه مهم و حائز اهمیت دانست.

ایشان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، از اصحاب رسانه خواستند تا با رعایت اخلاق دینی، دوری از جنجال سازی و تلاش در جهت تشویق و ترغیب مردم موجبات انتخاباتی پرشور و حماسی را در شهرستان و منطقه اورامانات فراهم کنند.اصحاب رسانه

امام جمعه پاوه افزودند: ایجاد فضایی آرام همراه با شور و نشاط می تواند به انتخاب بهتر و اصلح تر توسط مردم منجر شود که این به نفع مردم و نظام خواهد بود.

حاج ماموستا قادری با اشاره به قدرت و سرعت انتشار اخبار در این برهه زمانی و نقش و تأثیرگذاری اخبار، از اصحاب رسانه خواست نهایت دقت را در صحت خبر داشته باشند.

در این دیدار آقایان هادی زامیاد ، فاروق یوسفی ، فرهاد صالحی ، یاور اسکات ، مظفر ولدبیگی و مصلح قادری مدیرعامل اتاق رسانه پاوه به تشریح و تحلیل موضوع انتخابات و مشکلات اصحاب رسانه شهرستان پاوه پرداختند.

در پایان حاج ماموستا قادری به پاس زحمات شبانه روزی اصحاب رسانه لوح یاد بود وهدایایی را به آنها  تقدیم کردند.

ماموستا قادری

اصحاب رسانه

اصحاب رسانه9

اصحاب رسانه14

اصحاب رسانه10

اصحاب رسانه11

اصحاب رسانه

اصحاب رسانه5

اصحاب رسانه4

اصحاب رسانه3

اصحاب رسانه