پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:41

تبلیغات 97 نامزد انتخابات مجلس در استان کرمانشاه از امشب آغاز می شود

تبلیغات 97 نامزد انتخابات مجلس در استان کرمانشاه از امشب آغاز می شود

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه اعلام کرد که تبلیغات 97 نامزد حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 24 امشب در سطح کرمانشاه آغاز می شود. امیر شاه آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه سه نامزد دیگر نیز امروز تایید صلاحیت […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه اعلام کرد که تبلیغات 97 نامزد حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 24 امشب در سطح کرمانشاه آغاز می شود.

امیر شاه آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه سه نامزد دیگر نیز امروز تایید صلاحیت شدند، افزود: نامزدهای حوزه های انتخابی اسلام آباد از 14 نفر به 15 نفر، کنگاور از 9 نفر به 10 نفر و کرمانشاه از 25 نفر به 26 نفر رسید.امیر شاه آبادی

وی عنوان کرد: اگر بحث انتقالی ها تعیین تکلیف شود، استان کرمانشاه در کل 97 نامزد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه اعلام کرد که نامزدها از امشب تا 24 ساعت قبل از انتخابات می توانند برای خود تبلیغات کنند.

**با نامزد های متخلف برخورد می شود

شاه آبادی تاکید کرد که با نامزدهایی که در تبلیغات خود قانون را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد: براساس قانون نامزد ها باید از زدن بیلبردهای بزرگ تبلیغاتی خود داری کنند و بلندگوهای انتخاباتی را در خارج از ستاد تبلیغاتی خود به کار نگیرند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه دیوارنویسی را یکی از جرائم انتخابات دانست و گفت: نامزدها برای تبلیغات خود تنها مجاز به استفاده از تراکت هایی در اندازه های تایین شده هستند.

شاه آبادی با بیان اینکه نمایندگان مجلس مردان قانون هستند، اظهار داشت: از نامزدهای انتخاباتی می خواهیم که در صحبت های خود خطوط قرمز را رعایت کنند.
وی توهین به اقوام و تبلیغات علیه نامزدهای دیگر را به عنوان تخلفات انتخاباتی برشمرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه اعلام کرد که علاوه بر هیات نظارت، کمیسیونی متشکل از رئیس کل دادگستری استان، رئیس ستاد انتخابات استان و اعضای دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی بر فعالیت نامزد ها نظارت دارند.