ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:37

بازدید سر زده معاون فرماندار پاوه از خانه موسیقی آوای هورام پاوه

بازدید سر زده معاون فرماندار پاوه از خانه موسیقی آوای هورام پاوه

به گزارش سلام پاوه : سید نجیب میرانی معاون فرمانداری پاوه عصر روز گذشته بصورت سرزده از خانه موسیقی آوای هورام پاوه بازدید کرد و مشکل قطعی برق این انجمن را سریعا حل و فصل کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه در یک اقدام قابل تقدیر و ارزشمند پس از باخبر […]

به گزارش سلام پاوه : سید نجیب میرانی معاون فرمانداری پاوه عصر روز گذشته بصورت سرزده از خانه موسیقی آوای هورام پاوه بازدید کرد و مشکل قطعی برق این انجمن را سریعا حل و فصل کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : معاون فرماندار پاوه در یک اقدام قابل تقدیر و ارزشمند پس از باخبر شدن از وضعیت قطع ناگهانی برق این انجمن با حضور در جمع  خانه موسیقی هنرمندان خانه موسیقی آوای هورام پاوه مشکل برق این انجمن را سریعا رفع کرده و قول حمایت و پشتیبانی از خانه موسیقی و جوانان و جامعه هنری شهرستان را با همکاری فرماندار پاوه دادند.

عصر روز گذشته بدلیل بدهی برق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه عمومی پاوه برق ساختمان خانه موسیقی آوای هورام پاوه قطع شد و هنرمندان این انجمن در تاریکی به فعالیت پرداختند که بسیار ناراحت کننده و قابل تامل بود که خوشبختانه با حضور معاون فرماندار پاوه در یک اقدام قابل تقدیر و با پیگیری وی مشکل قطع شدن برق این انجمن سریعا حل شد .

سید نجیب میرانی سپس با بازدید از خانه موسیقی پاوه قول همکاری و مساعدت از این انجمن در حد توان و همچنین کمک به جامعه هنری شهرستان و جوانان منطقه را دادند و گفتند برای رفع عملی مشکلات و توسعه و پیشرفت همه باید در کنار هم گام برداریم و کمک کنیم.

آراس آژند مدیرعامل خانه موسیقی نیز ضمن تشکر از حضور آقای میرانی در جمع هنرمندان و پیگیری وی برای رفع مشکلات آنان به تشریح مفعالیتها و کمبودها و نارسایی های این انجمن پرداختند.

خانه موسیقی

خانه موسیقی

خانه موسیقی

تصاویر بعد از وصل شدن برق خانه موسیقی پاوه با حضور معاون فرماندار

خانه موسیقی

خانه موسیقی (9)

خانه موسیقی (5)

خانه موسیقی (13)

خانه موسیقی (12)

خانه موسیقی (1)

خانه موسیقی

یک پاسخ برای “بازدید سر زده معاون فرماندار پاوه از خانه موسیقی آوای هورام پاوه

  • شهروند شکاک در تاریخ بهمن 28, 1394 گفت:

    دو سال اخیر تمام فعالیت خانه موسیقی به آموزش محدود شده اما هنوز هزینه های معمول پرداخت نمی شود!