ج 31 فروردین 1403 ساعت 12:14

بیانیه مجمع مشورتی اورامانات/دعوت حداکثری مردم در انتخابات

بیانیه مجمع مشورتی اورامانات/دعوت حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش سلام پاوه: مجمع مشورتی انتخابات اورامانات در نشستی که برای برگزاری باشکوه تر انتخابات در اورامانات و ترغیب مردم جهت انتخاب اصلح و اصولی برگزار شد . بیانیه ای را صادر کردند که متن آن به این شرح است: بنام الله ۱- جلسه مجمع مشورتی اجماع بر انتخاب مشترک در اورامانات باحضور بیست […]

به گزارش سلام پاوه: مجمع مشورتی انتخابات اورامانات در نشستی که برای برگزاری باشکوه تر انتخابات در اورامانات و ترغیب مردم جهت انتخاب اصلح و اصولی برگزار شد . بیانیه ای را صادر کردند که متن آن به این شرح است:

بنام الله

۱- جلسه مجمع مشورتی اجماع بر انتخاب مشترک در اورامانات باحضور بیست و پنج نفر از داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درمورخ ۹۴/۱۱/۲۶ در شهرستان جوانرود تشکیل گردید و به اتفاق بر راهبردهای انتخاباتی و تصمیم مشترک بر اساس نظر و اراده مردم تأکید گردید،

بیانیه مجمع مشورتی
۲- مقرر و توافق گردید جلسات هم اندیشی بصورت مستمر و منظم با مشارکت و حضور علما، نخبگان ، روشنفکران و فعالان عرصه سیاسی اجتماعی خصوصاً جوانان و عموم مردم بجهت رسیدن به اجماع و تا حصول نتیجه در شهرستانهای مختلف تشکیل و تداوم یابد.

۳- اعضای کارگروه مجمع مشورتی حضوراً و وکالتاً مکلف و متعهد به تصمیم مشترک مبنی بر اجماع و ائتلاف بر کاندیدای مشترک و مورد اتفاق جمع بر اساس خواست و اراده مردم خواهند بود.

۴- مجمع همزمان با تشکیل مستمر جلسات ، شاخص های انتخاب اصلح از میان نامزدهای تأیید شده را بررسی و رایزنی های لازم برای رسیدن به اجماع با کاندیداهای تأییدصلاحیت شده را بعمل خواهد آورد و نتایج آنرا متعاقباً به اطلاع عموم مردم خواهند رساند.

لازم به توضیح است که چند نفر از اعضای حاضر در نشست این مجمع در تماسی با پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه ضمن تاکید بر بیانیه منتشر شده اعلام کردند که در روزهای آتی با نشست های مداوم در شهرستانها و همفکری و مشورت با علماء و صاحبنظران و روشنفکران جلساتی در زمینه دعوت و تشویق مردم در پای صندوق آراءصورت میگیرد

همچنین تا به این لحظه اجماع و حمایت قطعی از هیچ کاندیدایی صورت نگرفته و چناچنه موافقت نهایی صورت گیرد از طریق همین پایگاه خبری تحلیلی منتشر خواهد شد و تمامی تحلیل ها در این زمینه نادرست است .