ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:23

شهاب نادری کاندیدای اصولگرایان در حوزه اورامانات/ گزینه اصلاح طلبان چه کسی خواهد شد؟

شهاب نادری کاندیدای اصولگرایان در حوزه اورامانات/ گزینه اصلاح طلبان چه کسی خواهد شد؟

به گزارش سلام پاوه : با نزدیک شدن به آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس دهم جریانها و گروهها کاندیداهای خود را معرفی می کنند در این باره پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه به این موضع در حوزه اورامانات می پردازد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند‌ماه امسال برای […]

به گزارش سلام پاوه : با نزدیک شدن به آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس دهم جریانها و گروهها کاندیداهای خود را معرفی می کنند در این باره پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه به این موضع در حوزه اورامانات می پردازد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند‌ماه امسال برای انتخاب 290 نماینده ملت در 207 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. بنابر اعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۱۱۶ حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.اصولگرا ، اصلاح طلب

​بهمینار شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه نامزد‌های نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان را در حوزه‌های ششگانه استان کرمانشاه به این شرح اعلام کرد:

1. حوزه انتخابیه کرمانشاه (به ترتیب حروف الفبا): سیدقاسم جاسمی، ابراهیم عزیزی، محمد کرمی‌راد و عبدالرضا مصری

2. حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب و دالاهو: علی جلیلیان

3. حوزه انتخابیه صحنه، هرسین و کنگاور: حسن سلیمانی

4. حوزه انتخابیه سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب: فتح‌اله حسینی

5. حوزه انتخابیه سنقروکلیایی: حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا

6. حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات: شهاب نادری

بر اساس اخبار واصله به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه تا به این لحظه هنوز لیست رسمی کاندیداهای اصلاح طلبان معرفی نشده است اما براساس منابع موثق بنظر می رسد در حوزه پاوه و اورامانات از میان دکتر نورالدین یوسفی ، عزیز ساسلی و انور بیگامیری یک نفر در این لیست قرار می گیرد .

در این باره اختلاف نظرهایی وجود دارد و رایزینی های گسترده ای صورت گرفته است اما این موضوعات و این اخبار رسمی نیست و یک تحلیل براساس منابع خبری و اخبار واصله می باشدو در صورت دریافت خبر رسمی در این پایگاه خبری تحلیلی کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه اورامانات معرفی می شود.

بررسی های نشان میدهد اصلاح طلبان و اصول گرایان نمود آنچنانی در منطقه اورامانات ندارند و مردم بی توجه به این جناح بندی ها رای میدهند و بیشتر شخص کاندیدا مورد بررسی قرار می گیرد نه جریان و گروه وابسته به آن . هرچند هستند افرادی که جناحی و گروهی فعالیت می کنند و دوستدارن به کاندیدای جناح خاصی رای دهند اما اگر در مجموع بررسی شود در منطقه پاوه و اورامانات نمیتوان بر روی این موضوع زیاد توجه ویژه و مانور داد.

نامزد‌های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن‌ماه (پنج‌شنبه هفته جاری) تا ساعت 8 صبح 6 اسفندماه (پنج‌شنبه هفته آینده) می‌توانند به تبلیغ انتخاباتی بپردازند.

برهمین اساس باید منتظر شد و دید نماینده مجلس دهم در حوزه اورامانات چه کسی خواهد شد؟ اصلاح طلب ، اصول گرا یا مستقل

7 پاسخ برای “شهاب نادری کاندیدای اصولگرایان در حوزه اورامانات/ گزینه اصلاح طلبان چه کسی خواهد شد؟

  • ناشناس در تاریخ اسفند 8, 1394 گفت:

    سلام بو شهاب

  • راشدعزیزی در تاریخ بهمن 28, 1394 گفت:

    با سلام خدمت دوستان عزیز اینجانب راشد عزیزی مدیریت گروه و کانال نور الاسلام که با عضویت قریب ب 250نفر حمایت قاطع خود را در راستای اهداف گروه از اقای نورالدین یوسفی اعلام میدارم

  • مبین در تاریخ بهمن 28, 1394 گفت:

    عشیره بازی وقبیله گرایی باعث افزایش آرا میشود نه اصلاح طلب واصولگرا واین هم شامل کل ایران میشه نه منطقه ای خاص

  • الماسی شورای بانه وره در تاریخ بهمن 28, 1394 گفت:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشیدحضور مردم شریف وآگاه اورامانات مردمی که ازهر لحاظ شایسته تقدیروستایش می باشند مردم گرانقدر بیایید بااستفاده از بینش سیاسی واجتماعی خود وبدورازهرگونه تعصب کورکورانه عشیره گری وزدوبندهای منفعت شخصی هستی وجود سیاسی واجتماعی خود رابه برای استان وکشور خود به اثبات برسانیم واثبات کنیم که مامردم اورامانات مردمی هوشیار وآگاه به مسائل روز دنیا دارای افکار واندیشه بازسیاسی می باشیم فقط به فکر پیشرفت وآبادانی این دیار پر ازمهرومحبت صداقت فداکاری دین مداری هستیم وباانتخاب درست، منطقی ،آگاهانه وعاقلانه در انتخابات مجلس شرکت خواهیم کرد وکسی را به مجلس می فرستیم که نماینده کل مردم وزبان گویای مردم اورامانات باشد مردم شریف وبااصالت اورامانات دوران زندگی عشیره گری وتعصب کورکورانه به سرآمده دنیا دنیای پیشرفت علم وتکنولوژی ودهکده جهانی است وباانتخاب فرد اصلح وشایسته ثابت می کنیم که دارای بینش بازسیاسی واجتماعی هستیم

  • احسان خلیلی در تاریخ بهمن 27, 1394 گفت:

    اصلاح طلبی موءلفه ای ذهنی ست نه یک ژست سیاسی. اصلاح طلبی در پاوه همانقدر مظلوم بوده و هست که توسعه اقتصادی. اصلا مگر میشود میان توسعه اقتصادی سیاسی و فرهنگی تمایزی قائل شد. این که افرادی خود را منتسب به جریان اصلاحات بدانند اما در عین حال هرگز ما شاهد اقدامی و یا حداقل اعتراض و یا حتی تبیین موضعی از این افراد در قبال اجحافی که به جریان اصلاح طلبی نبوده ایم جای شگفتی و تاسف دارد. اصلاح طلبی و رفرمیسم نباید به صورت بزکی برای آرایش کسانی به کار رود که در اعماق جان خود هیچ اعتقادی به آن ندارند. اصلاحات اعتقادی است درونی برای زدودن کژی ها از قامت جامعه که در چارچوب اصول خاصی ازخرداد 76 مطرح شده است نه بازاری مکاره برای جمع کردن رای و به جای این کارها بهتر است انتخابات این دوره را هم با همان شکل عشیره ای همیشگی اش برگزار کنیم و دامن اصلاحات را از این بازیهای سیاسی دروغین پاک نگه داریم.

    • محمدزاهدخالدی در تاریخ بهمن 28, 1394 گفت:

      احسان جان حرف شمادرست وبجاولی درچنین موقعیت حساسی چکاربایدکردلیست تهران رانگاه کن!

  • سلام در تاریخ بهمن 27, 1394 گفت:

    بنظر شما واقعا کدامیک از نمایندگان کرد می توانند جزء یکی از دو جناح باشند. اختلافات اختلافات بنیادی است. مگر اینکه نامزدها عزیز خود را به کوچه …چپ بزنند.
    پس بهتر است با هویت خود وارد صحنه شده و آرای خود را پیش فروش نکنند چرا که جناح ها اختلاف ماهوی با هم ندارند.
    خود دانند………