5 Comments

  1. 5

    شهروند

    با سلام
    من هم به نوبه خود یکسری نکاتی مد نظر دارم که واقعا گفتن شان لازم و ضروری هستند
    در مورد امکانات رفاهی واقعا این کمبود به چشم میخوره و امیدواریم این ترمینال کاملا زیر نظر شهرداری باشه و تمام قسمت های آن از بخش خصوصی خارج بشن …
    چند نفر از کارکنان ترمینال واقعا با مردم رفتار مناسبی ندارند و احساس میکنی که بهشون بدهکاری و اصلا رعایت ساده ترین اصول رفتارهای اجتماعی رو نمیکنند.
    نکته دیگه جذب رانندگان مسیری نباید بدون گزینش صورت بگیره…. بخدا قسم یکسری راننده توی ترمینال پاوه هستند که حتی نباید اجازه بدی پشت فرمان بشینند و چه برسه به راننده وسیله عمومی…. اصلا احترام مسافر گرفته نمیشه…. همه رو با یک چشم نگاه میکنند… راننده مینی بوس ها واقعا خیانت میکنند که یک سری صندلی اضافه در راهرو گذاشتن و باارها دیدم که 5 نفر وسط رهارو تا کرمانشاه روی صندلی کوچک( چرتی) نشستن… ان هم در مینی بوس های کهنه بنز که حال ادم رو بهم میزنند…
    برخورد راننده اتوبوس ها از جمله …. و چند نفر دیگه خیلی شرم اوره که تو مسیر تهران بارها شاهد درگیری این راننده با راننده های دیگه و حتی مسافر ها بوده ام…… بار ها از رانندگان حرفهای رکیک شنیده ام که واقعا جای تاسف داره… این مشکلات فقط تو خط پاوه وجود دارد…. واقعا ترمینال حق رو به رانندگان میده و هیچ وقت به مسافر و مردم با احترام برخورد نشده… ایا تقصیر مدیریت ترمینال می باشد یا تقصیر مسولین شهرداری………. امیدوارم یک سری از رانندگان گزینش بشن و یک شماره برای ارسال اسمس جهت شکایات به دفتر ترمینال پاوه راه اندازی بشه….

    پاسخ دادن
  2. 4

    شهروند

    در رابطه با برخورد رانندگان با برخی از مسافران بد خلقی بسیاری دیده می شود، و متاسفانه در ترمینال پاوه مثل بقیه ترمینالها از ادب و صداقت خبری نیست.. اما باز با این اوضاع هزار رحمت به محوطه ترمینال پاوه، گاراژ کرمانشاه که از خرابه خرابتره

    پاسخ دادن
  3. 3

    عبدالرحمن

    با سلام و تشکر از مطلب خوبتان
    حرف هایتان درست است البته نظرات رانندگان هم درست است و این داستان گرانی در پاوه یک سلسله ی حلقه وار است ….یعنی از گرانی هر شاخه ای که صحبت کنی به گرانی سایر خدمات اشاره می شود و در واقع درست هم هست……چاره این کار هم وجود متخصصانی است که وظیفه شان حل این مشکلات است….اما اینجا جای متخصصان را افرادی گرفته اند که اصلا مناسب شغلشان نیستند و عملا حضور این افراد در موقعیت لازم مشاهده نمی شود..

    هر چند که شخصا از رفتار بعضی از رانندگان هم مسیری و هم مینی بوس در طی چهار سال اخیر که مسیرم بوده، به شدت شاکی ام….و عملا طرز برخورد درست با مسافر را جزو وظایف راننده می دانم همچنین مسافر هم باید محترمانه رفتار کند

    پاسخ دادن
  4. 2

    راننده مسیری 2

    جناب آقای فخرالدینی شما باید تمام جوانب را در نظر بگیرید
    1- در مورد مینی بوسها باید بگم که متأسفانه در هفته اگر بتونن 4 تا 5 سرویس برن کرمانشاه اونهم احتمال داره 2 تا 3 سرویس با مسافر تکیل برگرده این کجاش میصرفه بره مینی بوس سفر یا جادار تهیه کنه خودت که بهتر میدونی جاده ی مسیر پاوه تا قوری قلعه انقد استهلاک داره که کل کرایه رو که گرفتی باید خرج ماشین بکنی.
    2-تعداد 56 دستگاه خودرو سواری بین شهری پاوه به کرمانشاه و بلعکس در این مسیر کار کار میکنن یعنی در ماه فقط 20 روزش تو میتوانی سرویس انجام بدی اونهم بعضی وقتها بدون مسافر باید برگردی با وجود کمیسیون 12000و بنزین12000 و حق بیمه ماهیانه 75000 حق بیمه خودرو که عمومی از همه گران تره سالیانه 500000 تا1000000 تومان بستگی به تخفیف داره کمتر نیست هر شش ماه باید لاستیک بگیری اونم لاستیک ایرانی جقتی 250000 کمتر نیست تعویض روغن ماهی 60000 حالا خودت بیا قضاوت کن اگر مقداری بار ببریم واسه همین چیزاست ضمنأ نه اینکه مسافران خوب رعایت میکنن برای بعضی مسافرها باید وانت گرفت نه سواری – شما بیاین این موضوع رو واسه ما روشن کنین که بعضی از مسافرها بچه هاشون رو باخودشون میارن من خونواده دیدم 6 تا 7 نفر بودن با بچه هاشون گفتن 4 نفریم آخه این کجاش درسته خدای نکرده اگه تصادفی پیش بیاد کی دیه ی اون 3 نفر اضافی رو باید بپردازه با وجود دیه ی هر نفر 152000000 تومان بعضی مسائل را مسافران هم باید بدونن مسافر داشتم بهش میگی آقا بفرما برو تو ماشین بشین کلی آشغال میریزه داخل ماشین بعدشم دور از چشم شما روصندلی و شیشه ی ماشین رو خط خطی میکنن آخه برادر من تو اگه وسیله ی خودت باشه باهاش همچین کاری میکنی.
    3-در مورد اتوبوس هم باید بگم که من همیشه دیدم مگه بعد از تعطیلات اونهم طولانی مسافر تکمیل داره تازه بعضی روزها کمتر از 10 نفر مسافر داشته برادر من یه دستگاه اتوبوس از پاوه بره سنندج به نظر شما میصرفه به نظر من اگه برن تو یه شرکتی کار بکنن بهتره تا اینکه تو ترمینال کار بکنن .
    4-در مورد ترمینال هم باید بگم تا حالا نزدیک 20 بار شیر دستشویی و شیشه و کاسه توالت عوض کردن آخه بگو مگه مرض دارین این کارها رو میکنین بدبختها واسه استفاده ست نه اینکه دزدی و خرابکاری اولین بار آقای گلشنی از شیرهای استیل و با کیفیت استفاده نمودن متأسفانه همه شون رو دزدیدن.
    با تشکر یکی از رانندگان مسیری خط کرمانشاه

    پاسخ دادن
  5. 1

    راننده مسیری

    اینو باید از ترمینال دارها پرسید زیاد برای کموسیون ازمون میگیرن.رانندگان سواری باید هنگام حرکت 6هزار تومان حق رسید بدهند هنگام برگشت هم 6هزارتومان بدهند و بنزین هم 12هزار میخاد میشه (بنزین تازه دولتی)حدودای 25000 هزار داداش.
    ما باید روزی فقط 25000 هزار بدیم خو اگه بار هم نباشه به نظرت میصرفه؟
    تازه تلوزیون هم کرایه نصف این هزینه رو در میاره اونم فقط پول بنزیه!!
    لطفا جنه های دیگر هم در نظر بگیرید فکر بار خودتون هم نباشید

    پاسخ دادن

نظر دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.