ج 31 فروردین 1403 ساعت 23:23

کاندیداها ادب و اخلاق دینی را رعایت کنند

کاندیداها ادب و اخلاق دینی را رعایت کنند

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه شهر پاوه به کاندیداهای حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات توصیه کرد :ادب و اخلاق دینی را رعایت کنند. به گزارش خبرنگارسلام پاوه : حاج ماموستا قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه در بخشی از سخنانش به انتخابات 7 اسفند اشاره کردند و گفتند: انتخاب اصلح، […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه شهر پاوه به کاندیداهای حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات توصیه کرد :ادب و اخلاق دینی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگارسلام پاوه : حاج ماموستا قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه در بخشی از سخنانش به انتخابات 7 اسفند اشاره کردند و گفتند:امام جمعه پاوه انتخاب اصلح، امری مهم و ضروری است؛ اگر قرار باشد فردی بدون هیچ گونه سابقه و توانی بیاید و بخواهد نماینده مردم شود نوعی توهین به آنان است، باید اجازه دهیم افراد سیاسی توانمند، قوی و مخلص، به صحنه انتخابات وارد شوند.

ماموستا قادری تدین، دانش سیاسی و مردمی بودن را از شرایط یک نماینده برشمردند و گفتند: در دنیای امروزی که با شمشیر سیاست مردم سربریده می‌شوند و حق آنان به‌راحتی پایمال می‌شود یک نمایند مؤمن و مردمی باید بتواند از حق مردم علی‌الخصوص در تهران و از طریق تریبون مجلس که کانون قدرت و حکومت و ثروت است دفاع کند و خدمتگزاری باشد در بین ملت و دولت و پیام ملت را به گوش دولت رسانده و دلسوزی حاکمیت را نیز به مردم ابلاغ نماید.

خطیب ‌جمعه پاوه به هزینه‌های زیاد تبلیغاتی جمعی از کاندیداها اشاره کردند و گفتند: اگر علمای ما 5% هزینه‌های این برادران کاندیدا برای ورود به مجلس را برای ارتقای دین در اختیار داشتند و صرف می‌کردند، اکنون معتاد و شراب‌خوار و شیشه‌ای در این شهر وجود نداشت.

ایشانکاندیداها را به رعایت اخلاق دینی و ادب دعوت کرد و گفت: از برادران کاندیدا و طرفداران آنها میخواهم به فکر آینده باشند، 8 اسفند همه‌چیز تمام می­شود، برنده واقعی کسی است که ادب را در تمامی ابعاد رعایت کرده باشد هر فردی که ادب و اخلاق را رعایت کند، چه رأی بیاورد و چه رأی نیاورد پیروز و سربلند و مورداحترام مردم است.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفتند: بکوشید فردای انتخابات شرمنده مردمی که سالیان سال به آن‌ها محتاجید نبوده و به‌گونه‌ای عمل کنید که عامل وحدت و همدلی و همراهی باشید نه تفرقه و نفاق.

جاج ماموستا قادری در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور سبز مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن عنوان کردند: 37 سال از عمر انقلاب گذشت و علیرغم جنگ و محاصره اقتصادی و توطئه‌های فراوان دشمنان، در سایه لطف خداوند، حضور مردم، هوشیاری مسئولین و مهم‌تر از همه بصیرت و حکمت مقام معظم رهبری فریاد انزجار از استکبار جهانی و صهیونیست هرسال باشکوه‌تر از سال قبل در حضور عظیم مردم طنین‌انداز می‌شود و مردم قدرشناس حضور ارزشمند خود را به ثبوت می‌رسانند.