ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:53

کتاب پیرشالیار و جشن باستانی پیر در هه ورامان منتشر شد.

کتاب پیرشالیار و جشن باستانی پیر در هه ورامان منتشر شد.

به گزارش سلام پاوه : کتاب پیرشالیار و جشن باستانی پیر در هه ورامان، اثر رئوف محمود پور چاپ و منتشر شد. همایون محمد نژاد فعال فرهنگی ادبی در شهرستان مریوان به خبرنگار سلام پاوه گفت : این کتاب پژوهشی تحلیلی، با استفاده از متدهای پژوهشی میدانی، متونی و نیز شیوه اسطوره ای ، نشانه […]

به گزارش سلام پاوه : کتاب پیرشالیار و جشن باستانی پیر در هه ورامان، اثر رئوف محمود پور چاپ و منتشر شد.

همایون محمد نژاد فعال فرهنگی ادبی در شهرستان مریوان به خبرنگار سلام پاوه گفت : این کتاب پژوهشی تحلیلی، با استفاده از متدهای پژوهشی همایون محمد نزادمیدانی، متونی و نیز شیوه اسطوره ای ، نشانه شناسی، در 302صفحه توسط رئوف محمودپور تالیف گردیده است.

وی افزود : نامبرده صاحب بیش از دوازده اثر ادبی و پژوهشی بوده و برای تالیف این اثر سالها وقت صرف کرده است. کتاب پیرشالیار و جشن باستانی پیر اولین کتاب پژوهشی در این زمینه بوده و از آنجا که با نگرشی همه جانبه به موضوع پرداخته، می تواند منبع و آغازی برای پرداختن به این موضوع باشد.

محمد نژاد ادامه داد و گفت : این کتاب را انتشارات احسان تهران؛یعقوبی  به چاپ رسانده است و در اختیار کتابفروشی و انتشاراتی های شهرستان های پاوه و مریوان قرار می گیرد.

شایان ذکر است رئوف محمود پور اصالتا اهل روستای دزلی هورامان تخت از توابع شهرستان سروآباد می باشد.

کتاب پیرشالیار

3 پاسخ برای “کتاب پیرشالیار و جشن باستانی پیر در هه ورامان منتشر شد.

  • آرش در تاریخ بهمن 25, 1394 گفت:

    جای بسی خوشحالی بود امیدوارهستیم که کتابهای اینچنین درمنطقه چاپ ومنتش شوند

  • احمد در تاریخ بهمن 24, 1394 گفت:

    از مسئولین سایت تقاضا دارم هرگاه کتابی را معرفی میکنند، سعی کنند اطلاعات بیشتری ارائه کنند تا مخاطبان بتوانند کتاب را بهتر بشناسند و در صورت لزوم آن را تهیه کنند. دست کم اسم ناشر، محل انتشار و محل توزیع کتاب ضروری است

  • همشهری در تاریخ بهمن 24, 1394 گفت:

    تە بریک بە خلکو هورامانی ئی کتیوە مە نبەعی خاس پە ی پیڕشالیاریە ن