س 28 فروردین 1403 ساعت 17:31

ساخت نرم افزار اشعار ماموستا صیدی توسط جوان هورامانی

ساخت نرم افزار اشعار ماموستا صیدی توسط جوان هورامانی

به گزارش سلام پاوه : اشعار دیوان صیدی برای اولین به صورت نرم افزار آندروید ارائه و در نرم افزار بازار برای استفاده موجود است. فایز هورامی(حسن مبینی) طراح این نرم افزار در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : ساخت این نرم افزار در اوایل تابستان 1394 شروع شد و تا اواسط زمستان سال […]

به گزارش سلام پاوه : اشعار دیوان صیدی برای اولین به صورت نرم افزار آندروید ارائه و در نرم افزار بازار برای استفاده موجود است.

فایز هورامی(حسن مبینی) طراح این نرم افزار در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : ساخت این نرم افزار در اوایل تابستان 1394 شروع شد و تا اواسط زمستان سال جاری ادامه پیدا کرد.فایز هورامی

وی هدف از ساخت این نرم افزار ادبی فرهنگی را پاسداشت و نگهداری اشعار این شاعر بزرگ و نامی (صیدی هورامی ) و حفظ این آثار در بین مردم و همچنین حفظ و اعتلای زبان هورامی دانست.

حسن مبینی طراح این نرم افزارازدوستان و همراهانش در ساخت این نرم افزار (عرفان محمودی.صلاح قاسمی.هادی احمدی و حافظ احمدی) تقدیر و تشکر کرد. و در پایان این نرم افزار را به یاد شاعر نامی هورامان تخت،مرحوم هیاس غریبی به ایشان تقدیم کرد.

شاعر بزرگ کورد،صیدی هورامی،اشعاری درباره مدح و ستایش پروردگار،عشق به معشوق و طبیعت هورامان را با شعر در چهار فصل، ماهرانه توصیف کرده است.
صیدی هورامی به چهار زبان هورامی،سورانی،فارسی و عربی شعر سروده است.

لینک نرم افزار در بازار

https://cafebazaar.ir/app/com.example.fayez.hawraman/?l=fa

نرم افزار صیدی