س 28 فروردین 1403 ساعت 16:54

راهپیمایی 22 بهمن ماه در بخش باینگان برگزار شد

راهپیمایی 22 بهمن ماه در بخش باینگان برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : در طلیعه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی، اقشار مختلف  بخش باینگان ، همراه ، با شرکت پرشورو دشمن شکن خود ، حماسه باشکوه حضور و بصیرت و اقتدار و عزت آفریدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شرکت کنندگان در راهپیمایی22 بهمن، ضمن همراه داشتن پلاکارد و پوستر و […]

به گزارش سلام پاوه : در طلیعه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی، اقشار مختلف  بخش باینگان ، همراه ، با شرکت پرشورو دشمن شکن خود ، حماسه باشکوه حضور و بصیرت و اقتدار و عزت آفریدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شرکت کنندگان در راهپیمایی22 بهمن، ضمن همراه داشتن پلاکارد و پوستر و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ، با سردادن شعارهای ” مرگ بر آمریکا، “مرگ بر اسرائیل” ، مرگ بر استکبار” ” ماهمه سرباز توأییم خامنه ای “، “گوش به فرمان توأییم خامنه ای”، “الله اکبر، لااله الاالله و محمد رسول الله” و … بیعت مستحکم خود را با آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشأن (ره) و خون پاک و رنگین شهیدان و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید نمودند.راهپیمایی باینگان9

راهپیمایان در پایان با شعارهای کوبنده ” الله اکبر و خامنه ای رهبر ” بندهای قطعنامه پایانی راهپیمایی روز 22 بهمن را تایید نمودند و با محکومیت توطئه های سعودی -صهیونیستی و داعش ،  ضمن تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت دولتمردان و مردم از تولید داخلی، بر حضور گسترده و بی نظیر و باشکوه خود  در انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی تأکید نمودند.

حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش ،سخنران اصلی این مراسم در شهر باینگان بود.

مستوفی با تقدیر و سپاسگزاری از حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: مردم انقلابی و شهید پرور این منطقه همواره فداکارانه و مخلصانه در صحنه های مختلف حضور داشته و پشتیبان انقلاب اسلامی خویش بوده اند.

رئیس کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بخش باینگان گفت: پیشرفت و استقلال و عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون فضل الهی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی مردمانش است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در بخش دیگری از سخنان خود با سپاس از اجرای برنامه های متعدد جشن انقلاب و اقتدار ملی در مدارس منطقه ، خطاب به دانش آموزان گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی ، شما را امیدهای آینده انقلاب دانسته اند و براستی ما شاهد پیشرفتهای فراوان ، چشمگیر و بی نظیر علمی، اقتصادی، سیاسی ، فرهنگی ، نظامی و … هستیم و این حاصل تلاش دانش آموزان، دانشجویان و دانشمندان ما در عرصه های آموزش و پژوهش است.

حبیب اله مستوفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی و توطئه های سی و هفت ساله دشمنان ، از تلاش های دولتمردان تدبیر و امید در موفقیتهای اخیر هسته ای تقدیر نمود و گفت: به فضل الهی و با همراهی و همدلی مردم و مسئولان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید ،شاهد رشد و توسعه ایران اسلامی در همه ابعاد در پسا برجام خواهیم بود.

سخنران راهپیمایی روز 22 بهمن بخش باینگان در پایان سخنان خویش ضمن دعوت همه به قدردانی از امنیت کشور ونعمت دانستن آن در دنیای پرآشوب و بویژه منطقه خاور میانه با تبریک موفقیت سربلندانه و عزت آفرین مردم سرافراز ایران اسلامی در آزمون روز 22 بهمن گفت: مردم ما همواره با بصیرت و لحظه شناسی ، قدر فرصتهای را دانسته و می دانند .

ایشان انتخابات را بهترین فرصت اعلام قدرت ملت دانستند و برحضوردر روز هفتم اسفند و درپای صندوق های رأی انتخابات   خبرگان رهبری و شورای اسلامی تاکید کردند.

راهپیمایی باینگان9 راهپیمایی باینگان8 راهپیمایی باینگان7 راهپیمایی باینگان6 راهپیمایی باینگان5 راهپیمایی باینگان راهپیمایی باینگان3 راهپیمایی باینگان

بنابر اخبار رسیده از شهر بانه وره اقشار مختلف این شهر نیز در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور پررنگی داشتند در این مراسم اردلان حاتمی بخشدار باینگان سخنران اصلی بود و به ایراد سخنانی پرداخت.

به تصاویری در همین زمینه توجه فرمایید

شهر بانه وره : عکس از وفا فتح الهی

Anniversary-Iranian-Revolution-1979-1357-in-Banevreh-City-No.09 Anniversary-Iranian-Revolution-1979-1357-in-Banevreh-City-No.02

بانه وره راهپیمایی13 بانه وره راهپیمایی12 بانه وره راهپیمایی11 بانه وره راهپیمایی10 بانه وره راهپیمایی9 بانه وره راهپیمایی5 بانه وره راهپیمایی6 بانه وره راهپیمایی7 بانه وره راهپیمایی8 بانه وره راهپیمایی3 بانه وره راهپیمایی1 بانه وره راهپیمایی

بانه وره راهپیمایی بانه وره راهپیمایی