ج 31 فروردین 1403 ساعت 17:47

پیروزی نمایندگان شهرستان پاوه در مقابل حریفان

پیروزی نمایندگان شهرستان پاوه در مقابل حریفان

به گزارش سلام پاوه : هفته هفتم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان با برتری نمایندگان شهرستان پاوه در مقابل حریفان به پایان رسید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در روز اول هفته هفتم این مسابقات تیم شهید چمران موفق شد در کرمانشاه تیم عرشیان آن شهرستان را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد. […]

به گزارش سلام پاوه : هفته هفتم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان با برتری نمایندگان شهرستان پاوه در مقابل حریفان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در روز اول هفته هفتم این مسابقات تیم شهید چمران موفق شد در کرمانشاه تیم عرشیان آن شهرستان را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد.تیم فوتبال شهید چمران
برای تیم شهید چمران در این مسابقه آقایان مریوان ازدو، کوهسار حسینی، آراس رستمی، فردین زارعی و اسامه امیری گلزنی کردند.
در پایان مسابقات این گروه تا هفته هفتم تیم شهید چمران با هفت امتیاز بعد از تیمهای شهدای حیدری طیب و پتروشیمی کرمانشاه در جایگاه سوم قرار دارد.

در دومین روز از هفته هفتم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان  تیم هورامان پاوه (تیرچه وبلوک) میزبان نظام مهندسی کرمانشاه بود که در پایان موفق شد با نتیجه  ۴بر 1 به پیروزی برسد.
برای تیم هورامان پاوه در این مسابقات آقایان ریبوار حسینی دو گل- احسان احمدی و عدنان میرانی گلزنی کردند.

شایان ذکر است این تیم در جایگاه دوم گروه قرار دارد.

شایان ذکر است این بازی با درخشش دروازبان تیم هورامان آقای ضیایی به ثمر نشست که 40 دقیقه علی الرغم مصدومیت از ناحیه پا از دروازه تیمش دفاع کرد.

تیم تیرچه و بلوک نسمه