ج 10 فروردین 1403 ساعت 05:31

سه خبر کوتاه از بخش باینگان + عکس

سه خبر کوتاه از بخش باینگان + عکس

به گزارش سلام پاوه:در آیینی به مناسبت سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، از 22 دانش آموز برتر، موفق و ممتاز دبیرستان عصمت بانه وره با اهدای هدایا و جوایزی  تقدیر شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: حمیده لطیفی مدیر آموزشگاه در این مراسم گفت: در این مراسم از دانش آموزان ممتاز در زمینه های درسی، […]

به گزارش سلام پاوه:در آیینی به مناسبت سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، از 22 دانش آموز برتر، موفق و ممتاز دبیرستان عصمت بانه وره با اهدای هدایا و جوایزی  تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: حمیده لطیفی مدیر آموزشگاه در این مراسم گفت: در این مراسم از دانش آموزان ممتاز در زمینه های درسی، علمی، آزمون پیشرفت تحصیلی و موفق در زمینه های اخلاقی ، تربیتی ، حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر با اهدای هدایا تقدیر می شوند.

اردلان حاتمی بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش باینگان،فیصل یوسفی شهردار بانه وره و حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در مراسم اهدای جوایز حضور داشتند.

دانش اموزان برتر

دانش اموزان برتر

دانش اموزان برتر

دانش اموزان برتر (3)

دانش اموزان برتر

دومین نشست تربیتی سیاسی دانش آموزان منطقه باینگان برگزار شد.

امام جمعه شهر بانه وره: حجاب در اسلام اجباری نیست اما مصونیت و محفوظ ماندن است.

بخشدار باینگان: انقلاب اسلامی برخاسته از آرمانهای اسلام خواهی مردم ایران است.

در این همایش یک روزه که دانش آموزان دختر مدارس متوسطه اول و دوم شهر بانه وره حضور داشتند، ملا منصور صمیمی امام جمعه بانه وره و اردلان حاتمی بخشدار باینگان و حبیب اله مستوفی رئیس اداره ،ضمن ایراد سخنانی کوتاه به سؤالات دانش آموزان پاسخ گفتند.نشست تربیتی

ملا منصور صمیمی امام جمعه بانه وره با استناد به آیات و روایات قرآنی گفت: این جهان و موجودات آن و بویژه انسان به عنوان اشرف مخلوقات بیهوده و عبث آفریده نشده اند. صمیمی گفت: مدرسه زندگی محل کسب تجارب و اندوخته ها است و آموزش و یادگیری در این مدرسه ، پایانی ندارد و انسانها بر اساس استعدادها و توانایی و فعالیت خود و بر اساس راهی که انتخاب کرده اند ، حساب و کتاب آنان توسط پروردگار رسیدگی خواهد شد.

امام جمعه بانه وره در پاسخ به سوالات دانش آموزان در خصوص اینکه آیا حجاب و شرکت در انتخابات اجباری هستند ؟ گفت: حجاب در اسلام اجباری نیست اما مصونیت و محفوظ ماندن خواهران است. خطیب جمعه بانه وره گفـت: هیچ اجباری در دین اسلام وجود ندارد و تأکید اسلام در اجرای برنامه ها و از جمله حفظ حجاب ، آرامش فرد و آسایش جامعه است. ملامنصور صمیمی همچنین گفت: شرکت در انتخابات اجباری نیست اما شرکت در تعیین سرنوشت و سازندگی گشورمان است.

اردلان حاتمی بخشدار باینگان نیز در سخنانی با اشاره به روند شکل کیری انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برخاسته از آرمانهای اسلام خواهی مردم ایران است. نشست تربیتی

بخشدار باینگان در ادامه بیانات خود با برشمردن توطئه های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب از جمله، “ایجاد اختلافات قومی، ترور شخصیتها و مسئولین، جنگ تحمیلی و تحریمهای ظالمانه” گفت: مردم ایران بر اساس اصول اولیه انقلابشان، استوار و ثابت قدم در تمامی عرصه ها در مقابل دشنمان ایستادند و اینک در سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی، “برجام “، پیروزی بزرگی در تاریخ این ملت است زیرا نماد مقاومت ، ایستادگی و همدلی و هم زبانی دولت و ملت است.

بخشدار باینگان با اشاره به دو جشن بزرگ ایرانیان در روز 22 بهمن و هفتم اسفند گفت: ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ،صراط مستقیم خود را که همان پیروی از آرمانهای اولیه انقلاب اسلامی است ، شناخته اند و مصمم و با اراده ای خلل ناپذیر با تبعیت از رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و همراهی و همدلی با مسئولین خدمتگزار، در این دو روز مهم و سرنوشت ساز با بصیرت و هوشیاری و حضور حماسی و مشارکت حداکثری ، بار دیگر جهانیان را به حیرت و شگفتی واخواهند داشت.و حماسه های حضور خلق خواهند نمود.

حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان نیز در سخنانی گفت: جامعه بدون دانش آموز و دانشجو ، بی معناست . وی برگزاری چنین نشست هایی را ایجاد روحیه پرسشگری و نقد منصفانه و پاسخ به شبهات دانش آموزان در زمینه های دینی و سیاسی عنوان کرد.

نشست تربیتی

نشست تربیتی (1)

نشست تربیتی (4)

نشست تربیتی

هدایای فرماندار شهرستان پاوه به دانش آموزان دبستان بعثت سفید آب بخش باینگان

بخشدار باینگان: محوطه سازی این دبستان از محل اعتبارات بهسازی معابر روستا، انجام می شود.

با حضور بخشدار باینگان، هدایای فرماندار شهرستان پاوه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، به دانش آموزان دبستان بعثت سفیدآب تقدیم شد.

اردلان حاتمی بخشدار باینگان در آیین تقدیم این هدایا گفت: محوطه سازی این آموزشگاه از محل اعتبارات بهسازی معابر روستا، انجام خواهد شد.

شایان ذکر است پرویز ایده پور در حاشیه بازدید از روستای سفید آب و افتتاح چندین طرح عمرانی در منطقه در تاریخ 14 بهمن ماه سال جاری از این آموزشگاه بازدید نمود و به دانش آموزان وعده داد که به مناسبت دهه مبارک فجر هدایایی به آنان تقدیم خواهد نمود.

طاهر رستمی کارشناس مشارکت های مردمی اداره آموزش و پرورش ارزش ریالی این هدایا که شامل پوشاک و لوازم التحریر است را 3 میلیون ریال اعلام کرد.

در این آموزشگاه 6 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.

دانش آموزان برتر سفید آب

دانش آموزان برتر سفید آب (4) دانش آموزان برتر سفید آب (3) دانش آموزان برتر سفید آب

2 پاسخ برای “سه خبر کوتاه از بخش باینگان + عکس

  • قادری در تاریخ بهمن 20, 1394 گفت:

    با تشکر از زحمات سرکار خانم لطیفی مدیر زحمتکش مدرسه عصمت و همچنین آرزوی موفقیت برای ایشان را دارم.

  • شاره کم روانسر در تاریخ بهمن 20, 1394 گفت:

    شهاب نادری