پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:54

ساخت فایل هورامی ساز تلگرام/ بزودی درکافه بازار منتشر می شود

ساخت فایل هورامی ساز تلگرام/ بزودی درکافه بازار منتشر می شود

به گزارش سلام پاوه : دو جوان هورامانی در مدت یک ماه موفق به ساخت فایل هورامی ساز تلگرام شدند و بزودی در کافه بازار در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت. به گزارش سلام پاوه و به نقل از زریوار خبر : فایز هورامی(حسن مبینی) از شهر هورامان تخت با 23 سال سن، داری […]

به گزارش سلام پاوه : دو جوان هورامانی در مدت یک ماه موفق به ساخت فایل هورامی ساز تلگرام شدند و بزودی در کافه بازار در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.تلگرام

به گزارش سلام پاوه و به نقل از زریوار خبر : فایز هورامی(حسن مبینی) از شهر هورامان تخت با 23 سال سن، داری مدرک لیسانس در رشته ی مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) از دانشگاه خرم آباد حدود دو سال است که برنامه نویسی اندروید کار می کند و چندین پروژه و برنامه  در زمینه ی اندروید ساخته است.

وی در خصوص ساخت این نرم افزار، گفت: با توجه به فعالیت اکثر مردم در شبکه های اجتماعی بخصوص تلگرام، تصمیم به ساخت فایل هورامی ساز تلگرام کردم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زبان هورامی قدیمی ترین زبان از شاخه های زبان کُردی است و به عنوان یک وظیفه برای حفظ زبان مادری تصمیم به ساخت این نرم افزار گرفتم.

این جوان هورامانی از همراهی دوست خود حافظ احمدی(سه ر وه ش) دانشجوی رشته ی ادبیات در دانشگاه پیام نور مریوان در زمینه ترجمه خبر داد و افزود: این نرم افزار در اویل دی ماه 94 آغاز و در اوسط بهمن 94 به اتمام رسید.

فایل هورامی ساز تلگرام در حال حاضر در اختیار مردم قرار گرفته است و بزودی این برنامه اندرویدی در کافه بازار منتشر خواهد شد.

3 پاسخ برای “ساخت فایل هورامی ساز تلگرام/ بزودی درکافه بازار منتشر می شود

  • پاوه در تاریخ بهمن 20, 1394 گفت:

    یا خوا موفق بان

  • فعال آی تی در تاریخ بهمن 20, 1394 گفت:

    ضمن عرض تبریک
    استفاده از برنامه های اندرویدی دستکاری شده امکان به خطر افتادن اطلاعات شخصی و هک را در پی دارد لذا باید اینگونه برنامه ها اول توسط تعدادی داوطلب استفاده شده و حفره های امنیتی آن کشف و بر طرف گردد و گرنه خطرات جدی برای از دست رفتن اطلاعات خصوصی اشخاص دارد .

    • فایز هورامی در تاریخ بهمن 24, 1394 گفت:

      با سلام خدمت شما دوست عزیز
      این فایل هورامی ساز بر روی تلگرام اصلی قابل پیاده سازی است و امنیت آن توسط خود کمپانی تلگرام قابلیت پیگیری است و از طرف ما هیچ گونه پنل کنترلی وجود ندارد
      فایل هورامی ساز هم اکنون بر روی چندین هزار دستگاه پیاده شده و قابل استفاده است
      با تشکر از شما