ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 10:48

آژانسهای اتومبیل کرایه شهرستان پاوه موظف به گرفتن کد فعالیت می باشند

آژانسهای اتومبیل کرایه شهرستان پاوه موظف به گرفتن کد فعالیت می باشند

به گزارش سلام پاوه: اولین جلسه ستاد ساماندهی اتحادیه تاکسی تلفنی(آژانسها)با حضور روسای اداره صنعت،معدن و تجارت،اتاق اصناف،نماینده اتحادیه مربوطه و مدیران آزانس های شهری و روستایی در محل سالن جلسات اتاق اصناف پاوه برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این جلسه نائب رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه استان کرمانشاه ضمن تبریک ایام […]

به گزارش سلام پاوه: اولین جلسه ستاد ساماندهی اتحادیه تاکسی تلفنی(آژانسها)با حضور روسای اداره صنعت،معدن و تجارت،اتاق اصناف،نماینده اتحادیه مربوطه و مدیران آزانس های شهری و روستایی در محل سالن جلسات اتاق اصناف پاوه برگزار گردید. اتحادیه آژانس (2)

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این جلسه نائب رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه استان کرمانشاه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و دعوت به حضور گسترده در پای صندوق های رای در روز 7 اسفند اظهار داشت : که ملت ما با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات 7 اسفند ماه یک بار دیگر با اتحاد و همبستگی خود توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

بهاء الدین سلیمانی افزود: با توجه به انتخابات چند ماه گذشته در سطح استان و لطف و  عنایت همه دوستان که در حق بنده داشتند نیاز است که با برنامه ریزی منظم و مدون و با همکاری ادارات مربوطه و پلیس راهور و اماکن بتوانیم ساماندهی مناسبی در این اتحادیه داشته باشیم.

وی در ادامه گفت : با توجه به مشکلات و عدم نظارت و رعایت نکردن یکسری از آژانسها در داخل شهر و روستاها انشاالله با همت و تلاش همه این عزیزان بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم چرا که با بررسی میدانی مشخص شده که بسیاری از آژانسها مکان مشخصی ندارند و  با آدرس داخل پروانه کسب مطابقت ندارد و یا اینکه بیشتر آژانس های مسافر بری در مکانی استیجاری هستند که مشکلات عدیده ای برای محل مورد نظر به وجود اورده که باعث بار ترافیکی سنگینی در داخل شهر شده است که نیاز است با برنامه ریزی منظم و قانونی با ادارات مربوطه و پلیس راهور و اداره اماکن نیروی انتظامی هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

سلیمانی افزود: آژنس های موجود به لحاظ پروانه کسب فعالیت در حال حاضر به نسبت جمعیت تعداد آنها در داخل شهر و بعضی روستاها بالاتر از حد مورد نظر است و بایستی در این زمینه  عملکرد بهتری صورت گیرد و در ارائه دادن مجوز آزانس تجدید نظر شود چون تعداد آزنس ها زیاد است مگر روستاهایی که فاقد آژانس باشند.

نائب رئیس اتحادیه اتومبیل کرایه استان کرمانشاه گفت : برابر برنامه ریزی های صورت گرفته کلیه آژانسها مکلف اند همچون تاکسی ها (هر راننده یک کد) شهر اقدام به گرفتن کد و شطرنجی کردن خودروهای خود نمایند در غیر اینصورت با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.اتحادیه آژانس

سلیمانی در ادامه افزود: مدیران اژانسها موظفند لیست راننده های خود را به دفتر اتحادیه تحویل دهند که ما هم بتوانیم براساس قانون برای هر یک از آژانسها یک کد تعیین کنیم و اگر شخصی بدون کد فعالیت باشد خلاف بوده و پلیس راهور و اداره صنعت معدن و اتاق اصناف میتواند با خودروی فاقد کد برابر ضوابط برخورد شود.

وی گفت : بعد از مشخص شدن اسامی و کدگذاری و شطرنجی نمودن همه صاحبان خودرو درصدد آن هستیم که با تشکیل صندوق قرض الحسنه حمایتی در این زمینه اقدامی برای آینده این عزیزان درنظر بگیریم که با همکاری این بزرگواران در آینده نزدیک آن را عملی خواهیم کرد.

سلیمانی ادامه داد و گفت: بنا داریم در روزهای جمعه با هماهنگی های انجام شده با دفترامام جمعه محترم در محله هایی که عبور و مرور تاکسی کمتر صورت میگیرد این اتحادیه بتواند مردم متدین را جهت ادای فریضه دینی نماز جمعه به مسجد جامع همراهی و همکاری کند..

وی با اشاره به برنامه های این اتحادیه برای ساماندهی رانندگان آژانس گفت: مدیران محترم اژانس ها موظف هستند که مشخصات راننده های که مورد تایید خود هستند و بیشترین فعالیت چندین ساله خود را در انجا سپری کرده اند جهت دریافت کد در روزهای زوج از ساعت 9 الی 13 ظهر به دفتر اتحادیه واقع در زمین شهری  معرفی کنندو یا با شماره همراه ۰۹۱۸۸۳۸۰۶۹۷ تماس بگیرند تا در اسرع وقت اقدام به تهیه کد مورد نظر  برای رانند های خود شوند. و کسانی که کارت شهری و داری کد معتبر باشند جهت معرفی به بیمه تامین اجتماعی میتوانند از این سهمیه استفاده لازم را ببرند.

وی در پایان از عموم شهروندان خواست با همکاری بیشتر با این قشر زحمتکش اگر پیشنهاد و یا انتقاد و شکایاتی در این خصوص دارند با تلفن124 بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت و یا شماره تلفن 46125112واحد بازرسی و نظارت اصناف پاوه در میان بگذارند.

در ادامه جلسه رئیس اداره صنعت معدن و تجارت هم ضمن تشکر از آقای سلیمانی اظهار داشت همواره دغدغه ما حل مشکلات این قشر زحمتکش بوده است و با توجه به انتخاب آقای سلیمانی امیدواریم با همکاری خود این عزیزان مشکلات حل شوند.

شاهرخ دولتخواه ساماندهی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب و به کارگیری راننده های مجرب و دارای اخلاق حسنه را متذکر شد و گفت :همه مدیران آژانس که حتما در مکان مورد نظر خود قیمت های مصوب اتحادیه را نصب کنند و راننده های عزیز ملزم به رعایت کردن ان هستند.

اتحادیه آژانس (4)

اتحادیه آژانس (3)

 آژانس مسافرتی (2)آژانس مسافرتی (1)