پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:54

کمک مالی انجمن دوستداران طبیعت باینگان به آزادی محیط بانان دنا

کمک مالی انجمن دوستداران طبیعت باینگان به آزادی محیط بانان دنا

به گزارش سلام پاوه : اعضاء انجمن دوستداران طبیعت باینگان با هدف جمع آوری کمک مالی برای آزاد سازی محیط بانان دنا از زندان مبلغی را به عنوان کمک مالی  پرداخت نمودند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از آوای باینگان : در پاسخ به فراخوان جمع آوری کمک مالی( یک میلیارد تومانی) برای […]

به گزارش سلام پاوه : اعضاء انجمن دوستداران طبیعت باینگان با هدف جمع آوری کمک مالی برای آزاد سازی محیط بانان دنا از زندان مبلغی را به عنوان کمک مالی  پرداخت نمودند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از آوای باینگان : در پاسخ به فراخوان جمع آوری کمک مالی( یک میلیارد تومانی) برای آزادی محیط بانان دنا که در زندان هستند، اعضاء انجمن دوستداران طبیعت باینگان مبلغ دو میلیون و پانصد هزار ریال به شماره حساب معرفی شده نزد بانک پارسایان شعبه بیمارستان پارسیان واریز نمودند.محیطبان

محیط‌بان کسی است که حافظ جذاب‌ترین چشم‌اندازهای سرزمین مادری‌مان و نگاهبان ارزشمندترین میراث‌های حیات‌بخش کشور یعنی سرمایه‌های طبیعی سرزمین کهن ایران است.

محیط بانان منطقه استحفاظی و پارک ملی دنا در پی انجام ماموریت و درگیری در زیستگاه های حفاظت شده مرتکب قتلی ناخواسته‌ای شده اند و  دادگاه رای به قتل عمد و قصاص می‌دهد و اکنون پس از گذشت ۷ سال از زندان «اسعد تقی زاده» و ۵ سال از حبس «غلامحسین خالدی»، پادرمیانی ریش سفیدان و بزرگان محیط‌ زیست منطقه و حتی کشور، منجر به صلح نشده و حکم در آستانه اجراست.

از آنجا که اولیای دم شرایط مالی خاصی را برای رضایت اعلام نموده‌اند و سازمان محیط زیست هم قدرت تامین مالی همه این خواسته را ندارد  این گره تنها با کمک‌های مردمی باز می‌شود. به‌همین مناسبت بزرگان و معتمدین محیط‌زیست ایران آستین همت بالا زده و از مردم برای یاری به محیط‌بانان و دادن جانی دوباره به آنها، دعوت کرده اند. برای رهایی از اعدام هرکدام، مبلغ یک میلیارد تومان از طرف اولیای‌دم درخواست شده است.