پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:45

بازرسان رسالت امانتداری و اعتمادسازی در انتخابات را بر عهده دارند

بازرسان رسالت امانتداری و اعتمادسازی در انتخابات را بر عهده دارند

به گزارش سلام پاوه : رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان پاوه گفت: بازرسان به عنوان چشمان بینا و بیدار وزارت کشور، رسالت امانتداری و اعتماد سازی در انتخابات را بر عهده دارند. به گزارش خبرنگار ایرنا هوشیار عبدالله زاده روز دوشنبه در اولین جلسه توجیهی بازرسان و سربازرسان شهرستانهای پاوه و روانسر که در فرمانداری […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان پاوه گفت: بازرسان به عنوان چشمان بینا و بیدار وزارت کشور، رسالت امانتداری و اعتماد سازی در انتخابات را بر عهده دارند.هوشیار عبداله زاده

به گزارش خبرنگار ایرنا هوشیار عبدالله زاده روز دوشنبه در اولین جلسه توجیهی بازرسان و سربازرسان شهرستانهای پاوه و روانسر که در فرمانداری پاوه برگزار شد افزود: باید با استفاده از ابزارهای مختلف کنترل جریان انتخابات را هدایت و سلامت آن را تضمین کنیم.

وی اظهار کرد: برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات 68 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

عبداله زاده گفت: به ازای هر شعبه اخذ رأی یک بازرس و به ازای هر 20 شعبه یک سربازرس تعیین شده تا بر کار انتخابات نظارت کنند.

در این نشست در باره تبیین اصول مبنایی مأموریت بازرسان و نحوه انتقال تخلفات انتخاباتی از طریق سامانه هوشمند بازرسی (سهبا) مطالبی توسط کارشناسان هیات بازرسی استان کرمانشاه بیان شد.

شهرستان پاوه به همراه شهرستانهای روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی دارای یکی کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

یک پاسخ برای “بازرسان رسالت امانتداری و اعتمادسازی در انتخابات را بر عهده دارند

  • paveh در تاریخ بهمن 19, 1394 گفت:

    باسلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت سلام پاوه جناب آقای فرهاد صحالحی ،
    صهیب زربان و کاک هوشیار عبدالله زاده ی عزیز.
    می دانم نظری را که می نویسم مربوط به این مطلب آقای هوشیار عبدالله زاده نیست اما به نفع آقای عبدالله زاده می باشد.
    اما این نظردر باره ی آقای هوشیار عبدالله زاده ،سید نجیم میرانی و جناب آقای پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه می باشد.
    اما از کاریی که جناب آقای پرویز ایده پور کرده است وفردی به اسم جناب اقای سید نجیم میرانی به عنوان یک معاون خود موافقت کرده اید بسیار
    ناراضی هستم و شاید فقط من جوان ناراضی نباشم دیگر مردم همه از کاریی که شما کرده اید ناراضی باشند.
    جناب آقای سید نجیم میرانی می دانم که شما با ضرری بسیار سنگین در فرمانداری شهرستان پاوه در می آید. وشهر پاوه را جا می گذارید و شاید بگویم با جناب اقای پرویز ایده پور در کلیه ی جلسات یک درد گیری ایجاد کنید و آن وقت بدانید که معاونی فرمانداری بسیار سخت می باشد.
    کاک هوشیار عزیز اگر من به جای شما بودم مدام عمر با جناب آقای پرویز ایده پور حرف نمی زدم چون می دانم ((شماآقای عبدالله زاده مردی بسیار دلسوز و مهربان برای آقای پرویز ایده پور فرماندار محترم شهرستان پاوه بوده اید.))
    جناب آقای پرویز ایده پور بسیار ناراحت شدم که این کار را نکردید چون حیف بود آقای هوشیار عبدالله زاده بخشدار محترم شهرستان پاوه معاون شما نشد.
    باتشکر جوان پاوه ایی
    رو نوشت: این نظر روز دوشنبه 19بهمن ماه راس ساعت 12:22 نوشته شده است.