ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:52

ابراهیم احمدی هنرمندخوش صدای شهرستان پاوه به فینال راه یافت / ویدئو

ابراهیم احمدی هنرمندخوش صدای شهرستان پاوه به فینال راه یافت / ویدئو

به گزارش سلام پاوه : هنرمند خوش صدای شهرستان پاوه باحمایت مردم  به فینال هفته برنامه تلویزیونی چریکه شو راه یافت . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ابراهیم احمدی هنرمند خوش صدای شهرستان پاوه با حمایت مردم به فینال هفته برنامه تلویزیونی چریکه شو که از شبکه کردستان (سنه) پخش می شود راه یافت […]

به گزارش سلام پاوه : هنرمند خوش صدای شهرستان پاوه باحمایت مردم  به فینال هفته برنامه تلویزیونی چریکه شو راه یافت .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ابراهیم احمدی هنرمند خوش صدای شهرستان پاوه با حمایت مردم به فینال هفته برنامه تلویزیونی چریکه شو که از شبکه کردستان چریکه شو(سنه) پخش می شود راه یافت و امشب 22 بهمن ماه 1394 در این مرحله به اجرای آهنگ می پردازد. ساعت پخش این برنامه 22 می باشد و شهروندان در صورت تمایل می توانند با ارسال کد مربوطه به سامانه پیامکی این برنامه از وی حمایت کنند.

وی در پیامی کوتاه از مردم تشکر کرد:

برادران و خواهران گرامی اینجانب ابراهیم احمدی از کلیه عزیزانی که بنده حقیر را در برنامه چریکه ی شو شبکه استانی کردستان به هر طریقی حمایت و همراهی نمودند نهایت سپاس و قدردانی را داشته و لطف و محبت همه شما سروران گرامی را ارج می نهم و از ارسال تک تک پیامکهای شما به این شبکه نهایت تشکر و قدردانی را دارم .

لازم بذکر است که چون در این مرحله 3 شرکت کننده حضور دارند،هر شهروند می تواند سه پیامک ارسال نماید.

*دانلود ویدئوی تست*

*دانلود ویدئوی اجرای اول*

*دانلود ویدئوی اجرای دوم*

finish چریکه شو chrikay shav (3) chrikay shav (7)

یک پاسخ برای “ابراهیم احمدی هنرمندخوش صدای شهرستان پاوه به فینال راه یافت / ویدئو

  • حلیمه حسنی در تاریخ بهمن 22, 1394 گفت:

    کاک ابراهیم بریز یکی از بهترین خواننده های خوش اواز این دیار است، امید است همه عزیزان در پیمودن پله های رشد و ترقی ایشان را یاری دهند.