ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:43

حضور هنرمند شهرستان پاوه در برنامه امشب چریکه شو

حضور هنرمند شهرستان پاوه در برنامه امشب چریکه شو

به گزارش سلام پاوه : این روز ها برنامه تلویزیونی ترکیبی  چریکه ی شو که از شبکه استانی کردستان پخش می شود طرفداران زیادی در استان های غربی کشور و بخصوص کرمانشاه و شهرستان پاوه پیدا کرده است . بخصوص وقتی باخبر شدیم که گروه مولودی خوانی ذاکرین و در حال حاضر هم آقای ابراهیم […]

به گزارش سلام پاوه : این روز ها برنامه تلویزیونی ترکیبی  چریکه ی شو که از شبکه استانی کردستان پخش می شود طرفداران زیادی در استان های غربی کشور و بخصوص کرمانشاه و شهرستان پاوه پیدا کرده است . بخصوص وقتی باخبر شدیم که گروه مولودی خوانی ذاکرین و در حال حاضر هم آقای ابراهیم احمدی از هنرمندان خوش صدای شهرستان پاوه در این برنامه حضور پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : برنامه امشب چریکه ی شو شبکه استانی کردستان با حضور آقای ابراهیم احمدی از هنرمندان خوش صدای شهرستان پاوه برگزار می شود . این برنامه از ساعت 22 امروز یکشنبه از شبکه کردستان به صورت مستقیم پخش می شود.

چریکه ی شو 1

ابراهیم احمدی اصالتا اهل شهرستان پاوه و روستای مرزی دزآور است که صدایی ناب و دلنشین دارد . وی دارای کد شماره 2  می باشد و علاقمندان می توانند پس از شنیدن صدای وی و در صورت تمایل با ارسال کد شماره 2 به سامانه پیامکی برنامه چریکه ی شو به شماره 30000872 از آقای ابراهیم احمدی حمایت کنند .

برنامه ترکیبی چریکه شو که از ابتدای سال جاری و با هدف توجه به موسیقی کردی و شناسایی استعدادهای این بخش آغاز شد خیلی سریع و به دلیل داشتن آیتم های مختلف به برنامه ای پر مخاطب تبدیل شد و رکورد ارسال پیامک به یک برنامه استانی نیز شکسته شد.

چریکه شو که برنامه ای ترکیبی و با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان در حوزه موسیقی کردی پخش می شد ارتباط و تعامل نزدیکی با مخاطب برقرار کرد و بر اساس پیامک های ارسالی از سوی مخاطبان خود شرکت کنندگان در مسابقه را ارزیابی می کرد.

در این برنامه هر شب دو شرکت کننده حضور داشتند و با آواز خواندن به زبان کردی و مردم با ارسال پیامک یکی از آنها را انتخاب کرده و در پایان هر هفته نیز برترین ها انتخاب و در نهایت شرکت کننده برتر ماه نیز انتخاب می شد تا در پایان فصل چهار نفر برگزیده راهی فینال شوند.(خبرگزاری مهر)

گروه ذاکرین

7 پاسخ برای “حضور هنرمند شهرستان پاوه در برنامه امشب چریکه شو

  • ناشناس در تاریخ بهمن 18, 1394 گفت:

    ارزوی موفقیت داریم برای هنرمند شهرمان.

  • ناشناس در تاریخ بهمن 18, 1394 گفت:

    سپاس..

  • پاوه ای در تاریخ بهمن 18, 1394 گفت:

    با سلام خدمت شما و این هنرمند گرامی
    پیشنهاد می شود که کلیپی از این هنرمند جهت استفاده و دانلود در سایت قرار می داداید یا قرار گیرد.با تشکر

  • ..... در تاریخ بهمن 18, 1394 گفت:

    گروه دوم هم پاوه ای بودن که چرا از اونا هیچ حرفی زده نمیشه؟(شبی ک گروه ذاکرین بودن)

  • ناشناس در تاریخ بهمن 18, 1394 گفت:

    آقای صالحی عزیز ممنون از اطلاع رسانیتان

  • ناشناس در تاریخ بهمن 18, 1394 گفت:

    خبرنگار زریوار خبر طی تماسی با دکتر هوشیار سایه میری مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان با اعلام و تأیید این خبر، گفت: روز شنبه 17 بهمن ماه یک زن 26 ساله باردار و نوزاد وی بر اثر خود سوزی و شدت سوختگی در یکی از روستاهای بخش سرشیو فوت کرد.

    این اتفاق روز شنبه 17 بهمن ماه در روستای ده بنیاد از توابع بخش سرشیو جانوره شهرستان مریوان رخ داده است.

    متاسفانه در این حادثه این زن 26 ساله به همراه نوازد وی بر اثر شدید سوختگی جان باختند.

    علت این حادثه بنا به منابع پزشکی مریوان خود سوزی اعلام شده بود اما تا اعلام پزشکی قانونی به طور قطعی نمی توانم علت حادثه را بیان کرد.

  • کامبیز در تاریخ بهمن 18, 1394 گفت:

    چشم