ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:50

پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر

پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر

به گزارش سلام پاوه: رئیس جمعیت هلال احمر پاوه از پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر خبر داد. مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد : دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر کرمانشاه یکی از بهترین دانشگاه های علمی کاربردی استان بوده که همواره موفق به کسب رتبه […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس جمعیت هلال احمر پاوه از پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر خبر داد.مسعود حسینی

مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد : دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر کرمانشاه یکی از بهترین دانشگاه های علمی کاربردی استان بوده که همواره موفق به کسب رتبه های برتر شده است.

لذا به اطلاع همشهریان گرامی و داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در مقطع کاردانی هستند میرساند که این دانشگاه در بهمن ماه سال جاری سالجاری دانشجو می پذیرد . علاقمندان جهت ثبت نام تا سه شنبه مورخ ۲۰/۱۱/۹۴ می توانند جهت ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی( http://www.sanjesh.org ) مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند .

ضمنا ثبت نام برای عموم مردم و اعضای حوزه های جوانان ، داوطلبان و امداد آزاد می باشد .

2 پاسخ برای “پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر

  • دانشجو در تاریخ بهمن 20, 1394 گفت:

    دوستانی که میخوان تو علمیکاربردی هلال احمر ثبت نام کنن پیشنهاد میکنم در مرکز علمی کاربردی هلال ایران در تهران ثبت نام کنن.

  • رهارحیم پور در تاریخ بهمن 19, 1394 گفت:

    ما که داریم کارشناسیشو میگیریم بیکاریم لطفا ااستخدامی بدین :-/