ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:50

یک برد و یک باخت حاصل کار نمایندگان شهرستان پاوه

یک برد و یک باخت حاصل کار نمایندگان شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : هفته ششم لیگ برتر فوتسال استان کرمانشاه عصر دیروز به پایان رسید که در نتیجه یک برد و یک باخت حاصل کار نمایندگان شهرستان پاوه در این رقابتها بود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : روزهای پنجشنبه وجمعه 15و16 بهمن ماه درهفته ششم از سری مسابقات فوتسال لیگ برتر استان […]

به گزارش سلام پاوه : هفته ششم لیگ برتر فوتسال استان کرمانشاه عصر دیروز به پایان رسید که در نتیجه یک برد و یک باخت حاصل کار نمایندگان شهرستان پاوه در این رقابتها بود.
شهید چمران
به گزارش خبرنگار سلام پاوه : روزهای پنجشنبه وجمعه 15و16 بهمن ماه درهفته ششم از سری مسابقات فوتسال لیگ برتر استان کرمانشاه تیم شهید چمران پاوه میزبان عکسباران روانسر بود و همچنین تیم هورامان(تیرچه بلوک حسینی)با تیم فرش محمدی اسلام آباد غرب دیدارکرد.
 تیم هورامان پاوه (تیرچه بلوک حسینی) که در گروه الف مسابقات حضور دارد با نتیجه 4 بر 2  مقابل میهمان خود فرش محمدی اسلام غرب شکست را پذیرفت، دوگل تیم هورامان را ریبوار حسینی به ثمررساند.
اما دیروز  جمعه تیم شهید چمران در حالی به مصاف میهمان خود عکسباران روانسر می رفت که با یک امتیاز اندوخته در رده اخر گروه ب قرار داشت و شدیدا احتیاج به برد در این بازی داشت.
استقبال چشم گیر قشر جوان از این مسابقه و حضور رئیس هیئت فوتبال شهرستان و رئیس اداره ورزش وجوانان در سالن این بازی از نکات قابل توجه این دیدار بود مسابقه باز هم طبق روال همیشگی بازی های این تیم در خانه با نیم ساعت تاخیربه بدلیل هماهنگی نکردن برای حضور ماموران انتظامی شروع شد. که در این باره باید هیئت فوتبال شهرستان هماهنگی های لازم را صورت دهد که ظواهر امر این چنین نبوده است و حتی باعث گله مندی های اردلان نادرزاده مربی تیم شهید چمران پاوه شده است.شهید چمران
نیمه اول مسابقه با برتری نسبی شهید چمران روبه پایان بود که در سه دقیقه پایانی مریوان ازدو 2 گل برای تیم شهید چمران پاوه به ثمر رساند تا با خیال راحتی به رختکن بروند. اما اتفاقات و حواشی نیمه دوم بازی را مهیج تر برای تماشگران بازی کرده بود نیمه دوم بازی با همان نتیجه در جریان بود، 8دقیقه ی مانده به اتمام مسابقه داور بازی در صحنه ایی عجیب که از چشم همه دور مانده بود گلی را به سود تیم عکسباران قبول کرد که آغاز حواشی این دیدار بود در این صحنه دو داور بازی که به هوای اوت شدن دستشان را به نشانه اوت بالا گرفته بودند با اعتراض نیمکت روانسر و درگیری های به وجود امده تصمیمشان را عوض و اعلام گل کردند در دقایق پایانی رفتارهای تحریک آمیز بازیکنان عکسباران روانسر موجب عصبانی شدن تماشگران و پرتاب بطری آب به سمت انها شد که این قائله ختم به خیر شد.
نماینده روانسر که نبض بازی را در اختیار داشت در سه دقیقه پایانی بازی با ضدحملات تیم شهید چمران روبرو شد و در این حملات کوهسار حسینی دوگل دیگر برای شهید چمران پاوه به ثمر نشاند تا این تیم با برد قاطع 4 بر 1 با یک پله صعود در جدول در جایگاه سوم قرار گیرد.
شهید چمران
قفث4
قثقث
شهید چمران
قققق
یی
شهید چمران