ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 01:08

پیام عضو شورای اسلامی شهر پاوه جهت حضور مردم در انتخابات 7 اسفند

پیام عضو شورای اسلامی شهر پاوه جهت حضور مردم در انتخابات 7 اسفند

به گزارش سلام پاوه: کیهان محی الدین زاده عضو شورای اسلامی شهر پاوه که از فرزندان شهید و همچنین پدران شهید میباشددر پیامی خواستار حضورحداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند 1394 شده است که متن آن بدین شرح اعلام میشود:  بسم الله الرحمن الرحیم مقام معظم رهبری : « برادران و خواهران عزیز! ملت عزیز ایران […]

به گزارش سلام پاوه: کیهان محی الدین زاده عضو شورای اسلامی شهر پاوه که از فرزندان شهید و همچنین پدران شهید میباشددر پیامی خواستار حضورحداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند 1394 شده است که متن آن بدین شرح اعلام میشود:

 بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری : « برادران و خواهران عزیز! ملت عزیز ایران ! انتخابات مصونیت‌بخش کشور است . آن چیزى که هیبت این ملت را حفظ می کند ، قدرت معنوى او را به رخ دشمنان می کشاند و آنها را از تعرض باز می دارد و می ترساند، حضور مردمى است؛ که یکى از مظاهرش همین انتخابات است.»کیهان محی الدین زاده

ملت شریف و بزرگوار پاوه و اورامانات،عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی است که سی و هفت سال پیش ندای امام خمینی (ره) ، بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران را لبیک گفتند تا با پشتیبانی خود از همان روزهای آغازین، ارزشهای والای الهی را که با حاکمیت طاغوت و طاغوتیان رنگ باخته بود،جانی دوباره بخشند.همگان میدانند که در نتیجه تدبیر و اندیشه بلند مقام معظم رهبری دامت برکاته امروزه ایران اسلامی در اوج قله های افتخار بوده است و توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری به یاس مبدل کرده است.

لازم است در راستای مشارکت مردم انقلابی پاوه و اورامانات برای تعیین سرنوشت خود دو نکته را عارض شوم :

اولاً همه مردم متحد ،به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق‌های رای حضور پرخروش داشته باشند و رای بدهند و دشمنان اسلام را بیش از پیش مایوس کنند و قدرت و اتحاد و اراده خود را به نمایش بگذارند که ما مطمئنیم خداوند متعال ثواب این نیت پاک و این عمل مهم را به شما عنایت خواهد فرمود.

ثانیاً: موضوع انتخاب اصلح را باید در نظر بگیریم و نماینده‌ای که دارای شرایطی همچون سابقه روشن اسلامی و انقلابی و از لحاظ تقوا و تدین و… در سطح بسیار بالا باشد، حافظ ارزش‌های اسلامی و آرمان انقلابی امام راحل (ره) باشد ، شجاعت دفاع از اسلام و فرهنگ انقلاب در حدی که حضور او در هر مجمعی باعث عزت و سربلندی اسلام و ایران و مایوس شدن دشمن باشد ، مردمی و متواضع و دلسوز و مهربان و پرتلاش و در فکر تامین آسایش و معیشت مردم باشد و بداند که هر یک از آراء مردم مسئولیتی سنگین ایجاد می‌کند را انتخاب کنیم.

ان‌شاءالله همه کسانی که واجد شرایط هستند به این وظیفه مهم در این شرایط حساس عمل خواهند کرد و کوشش کنند فرد اصلح را با مشورت انتخاب کنند. امید است انتخابات با نظم و امنیت کامل و بیداری و هوشیاری همه شهروندان انجام شود،طبیعی است که حضور شما مردم متدین و روشنفکر موجب دلگرمی و امید منتخب شما می‌شود و درکنار آن مسئولیت ایشان را برای رفع مشکلات حقیقی مردم سنگین‌تر خواهد کرد. و قطعا برای رفع مشکلات منطقه اورامانات نیاز به حضور همه جانبه مردم و یک انتخاب اصلح است .

خادم همیشگی مردم

کیهان محی الدین زاده

عضو شورای اسلامی شهر پاوه