ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:13

گزارش ویژه تصویری و آنچه که در شب سوم گذشت…

گزارش ویژه تصویری و آنچه که در شب سوم گذشت…

به گزارش سلام پاوه : جنگ شادی هورامان با رهبری بانو نرمین گیوچی سه شب زیبا و شاد را در سالن آمفی تئاتر پاوه رقم زد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جنگ شادی هورامان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه و انجمن نمایش و گروه تئاتر صنم توانست استقبال عمومی را […]

به گزارش سلام پاوه : جنگ شادی هورامان با رهبری بانو نرمین گیوچی سه شب زیبا و شاد را در سالن آمفی تئاتر پاوه رقم زد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جنگ شادی هورامان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه و انجمن نمایش و گروه تئاتر صنم توانست استقبال عمومی را به این برنامه جلب و جذب کند . به وجود آمدن فضایی شاد و زیبا در سالن کوچک آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی پاوه اولین نکته مثبت این جنگ شادی بود.جنگ هنری هورامان(17)

نبود یک سالن بزرگ مناسب و با کیفیت برای شهرستانی به قدمت پاوه یک ضعف بزرگ و تاسف بار است که متاسفانه تعدادی از مسئولین شهرستان چشمهای خود را از این موضوع بسته اند.

سالن آمفی تئاتر پاوه تنها سالن به نسب قابل استفاده و مناسب برای برنامه های فرهنگی و هنری است که تقریبا تمامی جلسات شهرستان در آن برگزار می شود این سالن با ظرفیت واقعی 200 نفر که بتوانند سن و صحنه را ببینند مشکلی است که سالها علاقمندان فرهنگ و هنر و شهرستان از مسئولین درخواست چاره جویی و رفع آن را دارند.

خوشبختانه بخشدار محترم مرکزی دیشب در سالن حضور داشتند و ازدحام جمعیت و فشردگی در سالن را لمس کردند و دیدند و امید میرود نماینده تدبیر و امید در شهرستان آقای ایده پور این بار عملا دست به کار شوند و به فکر ایجاد یک سالن با کیفیت با ظرفیت بالا باشند.

جنگ هنری هورامان(17)

جنگ شادی هورامان با تمام کم و کاستی هایش موفق برگزار شد:

صدای دلنشین و پرسوز زکریا نودشه ای و طنین دلنواز گروه موسیقی ده نگ به سرپرستی پیمان حسن زاده و صوت زیبای مختار غفوری فضایی خاص را در سالن ایجاد کرده بود.

زکریا نودشه ای

جنگ هنری هورامان(17)

داستان کوتاه هورامی سرکار خانم نرمین گیوچی که به  معضل طلاق و خود سوزی بانوان دیارمان به صورتی تلخ اشاره کرد و چه با احساس این درد را در قالب کلمات اصیل و زیبای هورامی بیان نمود.

نرمین گیوچی

اجرای دو مجری سرکار خانم هاوژین جمیلی و آقای سهیل مومنی با لباس زیبای کردی و زبان شیرین هورامی برنامه را دوچندان جذاب تر نموده بود دکلمه شعری با موضوع تلگرام توسط آقای مومنی که هنرمندانه به آسیبهای آن اشاره نمود نکته قابل توجه دیگری بود که نباید از آن گذشت .

جنگ هنری هورامان(17)

جنگ هنری هورامان(17)

اجرای میان پرده کمدی فضای مجازی با هنرمندان همچون یحیی امینی ،سوران بهرامی ، فواد قادریان و صنم غفوری فضایی شاد و مفرح را ایجاد کرد هرچند شاید کارشناسان امر نیز انتقاداتی را بر این میان پرده داشته باشند اما نباید این را فراموش کرد با مشکلات و سختی هایی که گروه های تئاتر شهرستان با آن روبرو هستند نقد کردن آسان است و کمک به حل مشکلات سخت .

جنگ هنری هورامان(17)

جنگ هنری هورامان(17)

استفاده از دیالوگ ها و کلمات اصیل هورامی همچون (تا ته) و نگاهی به معضلات و آسیبهای استفاده افراطی و غیر اصولی از فضای مجازی و اینترنت نکات قابل توجه این نمایش بود هرچنددر این کار هم در مباحثی می شود بسیار انتقاد داشت .

جنگ هنری هورامان(17)

اجرای گروه دف نوازی با سرپرستی هنرمند شعیب بهرامی را می توان از نقاط مثبت دیگر این برنامه دانست گروهی منسجم با صدای دو تک خوان آقایان کیوان مساعد و سوران فیضی و هنرنمایی و تکنوازی هنرمند شعیب بهرامی که به حقیقت باید اعتراف نمود که کم نظیر است .

جنگ هنری هورامان(17)

جنگ هنری هورامان(17)

جنگ هنری هورامان(17)

جنگ هنری هورامان(17)

اجرای کیبورد سعید رحمان زاده ، آواز نوجوان هنرمند آروین شکری به صدای شیرین هورامی ، صدا برداری خوب و باکیفیت توسط آقای پوریا فتاحی و آراس لطفی پور ،استقبال با شکوه شهروندان و نظم و انضباط صحنه و تلاش جوانانی همچون آکو مرادی ، متین سلامتیان ، مهرداد سلیمی ، بیژن مرادی ، ایوب بابایی ، اردشیر منوچهری و… نیز قابل تقدیر بود .

جنگ هنری هورامان(17)

جنگ هنری هورامان(17)

جنگ هنری هورامان(17)

اجرای مسابقه ای کودکانه با مجریانی کودک تنوع جالب دیگر این برنامه بود.

جنگ هنری هورامان(17)

هرچند باید گفت در درب انتهایی سالن سر وصدای اندکی از دوستان برای حاضرین در سالن ایجاد مشکل نمود اما در مجموع برنامه قابل تقدیر و مناسبی بود. که لازم است از مدیر جوان و آینده دار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر محمودی و پرسنل زحمت کش وی تشکر و قدر دانی نمود. و نباید فراموش کرد تلاشهای هنرمند شهریار انصاری را برای انجمن نمایش که به حقیقت این انجمن را متحول کرده است.

جنگ هنری هورامان(17)

شهریار انصاری

گزارش تصویری : از طیفور حاتمی خبرنگار پرتلاش سلام پاوه

برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر بر روی آنها کلیک نمایید

جنگ هنری (35) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری (38) جنگ هنری (39) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری (32) جنگ هنری (31) جنگ هنری (30) جنگ هنری (25) جنگ هنری (26) نرمین گیوچی جنگ هنری (28) جنگ هنری (29) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری (21) زکریا نودشه ای جنگ هنری (14) جنگ هنری (15) جنگ هنری (16) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری (13) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری (10) جنگ هنری (8) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری (2) جنگ هنری (4) شهریار انصاری جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری (1) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنذی (4) جنگ هنذی (3) جنگ هنری (40) جنگ هنری (41) جنگ هنذی (1)

جنگ هنری هورامان(17) جنگ هنری هورامان(17)

7 پاسخ برای “گزارش ویژه تصویری و آنچه که در شب سوم گذشت…

  • ناشناس در تاریخ بهمن 17, 1394 گفت:

    کاش بعضی ازخانوما ی تماشاگرحجاب و رعایت میکردن یکی از خانوما اصلا روسری سرش نیست

    • ... در تاریخ بهمن 18, 1394 گفت:

      شما زوم نکن همه وضعشون خوبه

  • سرده در تاریخ بهمن 17, 1394 گفت:

    ضمن سلام
    برنامه بسیار ضعیفی بود و به هیچ وجه در خور نام “پاوه” با آن فرهنگ والا و غنی و سابقه تمدن خود نبود.

  • CLONER در تاریخ بهمن 17, 1394 گفت:

    سلام
    باز پیشرفت به به خوشمان آمد آخرش یکی پیدا شد که ب کارها بها بدهد.هرچند قبلا کار نبود تا بها داده شود.چرا از افراد قدیمی در تاتر برای چاشنی کار استفاده نکرده اند نگویید چون پیر شدند که ما چند کار پیش نیروی جوان از کار کشته ها و دوره دیده ها در کارها دیدیم باز چه در سر دارند چرا هنر پاوه مسموم شده نه واقعا…چرا

  • بانوی آشنا در تاریخ بهمن 16, 1394 گفت:

    باسلام وتبریک به سرکارخانم گیوه چی.خوشحالم که برای اولین بارتوسط یک بانوی عزیز نویسندگی وکارگردانی تئاتررادرسطح شهرمون شاهدهستیم.البته انتقاداتی نیز براین کاروجودداردکه ان شاالله درکارهای بعدی بیشترمدنظرشان باشد.
    همگی خسته نباشین

  • عطا حیدری در تاریخ بهمن 16, 1394 گفت:

    این نوجوان آینده دار اسمش آروین شکری می باشد که اشعار آهنگهایش را بارها و بارها ویرایش نموده ام

  • محمدی در تاریخ بهمن 16, 1394 گفت:

    اجرای گروه ماک پیمان عالی بود